AIRBOX mod.

Poslaťod toefuk » 15 Máj 12, 9:20:47

Zdravim chlopaki!
Mate niekto skusenost s niecim takym ako je na foto?
Mam seriove male obtokove turbo a aj seriovy SMIC, chipom sa chcem dostat aspon na 100kW/300Nm a chcem pomoct turbine, aby nebola vytazena na maximum.
Ma zmysel nieco taketo robit? Podla mna by to mohlo mat efekt vhanania vacsieho mnzstva vzduchu-tym padom turbo nemusi tolko sat, ci je to picovina?
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod janosik93 » 15 Máj 12, 14:54:54

no z obtokom dosť ťažko to to dosiahneš. to turbo tak 125 ps aby si h potom nezbieral so sania ....
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod toefuk » 15 Máj 12, 15:34:17

tak na susedskom fore zavesil jeden chalan komplet seriovy motor AFN s vykonom 140HP. VNT15 a gt15 maju rovnaku kompresorovu cast, takze si nemyslim ze by 100kW mal byt nedosiahnutelny ciel. Navyse ak pomozem turbine lepsim/lahsim nasavanim z airboxu a tym ze zvacsim otvor v prednom narazniku aby viac naporoveho vzduchu efektivnejsie chladilo IC.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod janosik93 » 15 Máj 12, 15:38:00

vieš aký je rozdiel medzi tvojim 66kw a 81kw? vstrekovače a turbo.... z obtokového turba nedostaneš to, čo z VGT!!!
pozri si parametre priebehu a krutiaceho momentu u AGR motoru 66kw a ALH 66kw. sú to uplne dva ine turbá.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod toefuk » 15 Máj 12, 16:32:53

tak co som sa docital tak 1544 co mam ja je do objemu 1.6 ale vykon do 150HP, potom je 1548 co je najvacsie v tejto serii s vodnym chladenim a je do 200HP.
Je mi jasne ze su to ine turba. Ale pokial ma nezabrzdi hmotnost natlaceneho vzduchu tak si myslim ze to pojde.
Nejdem sa hadat, ja som este neodladil ziadne auto a ucim sa od vas. Len si myslim, ze ked sa dobre nakrmy naftou, tak bude aj krutak od 1800 aj vykon od 3500.
Ked klakne, tak vymenim :kk/ .
http://turbochargerspecs.blogspot.com/2 ... urbos.html
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod janosik93 » 15 Máj 12, 21:01:10

ked kalkne, aby si potom nezháňal nový motor :-) ked sosne oleja . nejde len o to, kolko dokážeš tlačiť vzduchu, ale aj o prietok vzduchu a o jeho objem.... vstrekovačmi môžeš dať max 51mg paliva a to je málo ale postačuje na cca 100kw. no musíš aj dostatok vzduchu, lebo to bude dymovnica
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod toefuk » 16 Máj 12, 9:32:32

tak mam vstreky 502/764 a 11mm element v cerpadle, nakrmit naftou pojde :-D , toho sa nebojim.
Uz len ten vyuzit na maximum ucinnost SMIC privodom vzduchu a odvetranim podblatnik + nahnat viac vzduchu naporovym sposobom do airboxu az turbo ,,lahsie saje".
Uz len najst niekoho v okoli kto ma brzdu a dobre mi to odladi za rozumnu cenu.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca


Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron