Grafy z brzdy - posielajte

Poslaťod Leon/kissiakos » 12 Jan 13, 12:41:11

vstreky su uz vybavene :D
Kissiakos - Matus/seat leon: 2004,..1,9TDI /ASV/ASZ + dssr 0,360 + 12mm/teofuck + vacka 9,4 + FMIC= po k***t koni --

Leon/kissiakos 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 1069
Registrovaný: 10 Mar 11, 21:15:24
Bydlisko: Spišský Štiavnik /SK/

Poslaťod Kosei17 » 06 Apr 13, 18:41:50

Pridavam moj graf golf 4 Tdi 66 kw Alh, jednohmota, S764, kusok prerobene nasavanie, cerpadlo 10mm klasika davka 3,2 mg soft Janosik :-) merane na Mahe gumy 225/45 r17 zimne samozrejme :-D
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

Kosei17 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 28 Feb 12, 16:42:08

Poslaťod janosik93 » 06 Apr 13, 18:50:29

pekne to je :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Shima » 06 Apr 13, 19:08:34

Mato parada, som zvedavy co nameram ja na svojom budari ...

- sanie, vaha vzduchu, filter box z ASZ,
- turbo VB,
- FMIC (600x240x65) priemer 57mm od turba az po EGR
- EGR a sacie parohy z ARL
- vstreky S764
- hlava 10mm

uz na tom beham, momentalne tlacim 1,6baru, tak ale o par dni mam ist na rzdu tak som zvedavy ako dopadnem

ale ocakavany vykon 125kW a 390NM

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod Kosei17 » 06 Apr 13, 19:14:04

tak to som zvedavy teda:-))) co to ukaze

Kosei17 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 28 Feb 12, 16:42:08

Poslaťod Kosei17 » 06 Apr 13, 19:25:18

janosik93 píše:pekne to je :-)



Sak mozes byt hrdy na seba ne? :-)) pekny soft fakt takze zatial diky :-)

Kosei17 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 28 Feb 12, 16:42:08

Poslaťod Skoda » 06 Apr 13, 21:09:04

Pěkné Janošík :-)
ChipTuning a diagnostika ČR Jihočeský kraj (JH)
+420728772312
Oprava sw teplého startu TDI

TDI Jednohmot 5Q spojky podélné i příčné 228mm

Skoda 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 314
Registrovaný: 13 Jún 10, 10:25:57
Bydlisko: ČR

Poslaťod Alpiners2 » 07 Apr 13, 8:55:29

pekny graf 8-)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod bjukemen » 13 Apr 13, 20:28:51

moje prve meranie, viac menej skusobne, na grafe vidiet preklz a egr nieje zaslepene..
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod bjukemen » 07 Jún 13, 19:44:14

dalsie meranie EGR stale On,este tamje nejaka rezerva
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod kubos4 » 07 Jún 13, 19:48:01

vyzera to, ze to chce ist ;)
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod bjukemen » 07 Jún 13, 19:54:09

..dajako to ide samozrejme :) ale je malo vzduchu inak by bolo viac, no pochovat turbo zase nechcem :p a samozrejme to nieje 5 valec JTD ten poladeny je o inom :)

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod Torgan » 08 Jún 13, 22:12:54

Pekne pekne :/up to by mi stacilo na mojej 1,9ne :mrgreen:
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod kubos4 » 08 Jún 13, 22:52:33

no jo, akurat vcera som previezol znameho co ma 407 1.6 hdi, trosku z toho bol vymlateny :-L
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod bjukemen » 13 Feb 14, 23:43:49

nemali ste vypnute asr.?


preco je taka vysoka teplota nasavaneho vzduchu ked vonkajsia teplota je ovela nizsia.?

inak to vyzera fajn, ako to islo.?

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

PredchádzajúciĎalší

Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 15 hostia

cron