od kubos4 » 21 Máj 13, 22:47:02
samotne potrubie a IC ziadne kone navyse neprida, je to taka predpriprava na dalsie upravy...napr. moje postrehy aj z dneska: siel som previezt kamarata jednym nasim kopcom okolo tej tretej kedy bolo asi tak 25 stupnov,...autu sa nechcelo tahat vo vyzsich otackach...no ked som ho zobral opat dnes na ten isty kopec, aj to s jednym clovek naviac, len s tym rozdielom ze bolo chladnejsie tak 15 stupnov (uz vecer) tak bol motor o dost zivsi a nezavahal... pri serii to badatelne nie je skoro vobec, ale v mojom pripade ked mam o 0,5 baru viac ako v serii, je rozdiel taky ze tolke mnozstvo vzduchu sa nestiha cez seriovy IC ochladit a aj ked vzduchu je dost tak ma mensiu hustotu ako keby bol chladnejsi...neviem aky presny rozdiel robi ta vonkajsia teplota rozdiel toho stlaceneho vzduchu, ale je to urcite badatelne
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial
")