Vedenie IC

Poslaťod TunnerDT » 02 Apr 13, 21:29:54

na moju octaviu AHF mi došiel fmic a potreboval bysom dať dokopy vedenie vedel bymi niekto s tým pomôcť prosím vás???neviem či to napájať na staré alebo dať komplet cele nove??Turbo bude len na jeseň a sanie z PD keď natrafim za dobru cenu..najradšej bysom nerez..

TunnerDT 


 
Príspevky: 72
Registrovaný: 14 Jún 10, 7:25:54
Bydlisko: Kriváň

Poslaťod janosik93 » 02 Apr 13, 23:44:39

rob to naraz
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod TunnerDT » 03 Apr 13, 21:54:48

A keby som to zatiaľ pripojil na to original čiže tu vrchnú plastovú čať s egr ventilom a na spodku na plast čo ide od turba..Nechcem odpaliť motor cez leto...

TunnerDT 


 
Príspevky: 72
Registrovaný: 14 Jún 10, 7:25:54
Bydlisko: Kriváň

Poslaťod TunnerDT » 21 Máj 13, 22:02:20

Poradite mi mám intercooler fungel novy tento
http://www.findpart.org/part/fri-07043003 len priemer vyvodov je 60mm aku redukciu mam dať??Na aký priemer činna plocha je ináč 485x185x63 to bude stačiť..
A ešte jedna zaujimava stranka na TDička ak by dakto chcel dačo obj. dajte vedeť mali bysme lacnejšie poštovné..

http://www.darksidedevelopments.co.uk/engine-parts/

TunnerDT 


 
Príspevky: 72
Registrovaný: 14 Jún 10, 7:25:54
Bydlisko: Kriváň

Poslaťod TunnerDT » 21 Máj 13, 22:08:46

Aj toto ma láka len sa bojim že to nepomôže ale píšu že 230PS.http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... pd115.html

TunnerDT 


 
Príspevky: 72
Registrovaný: 14 Jún 10, 7:25:54
Bydlisko: Kriváň

Poslaťod kubos4 » 21 Máj 13, 22:47:02

samotne potrubie a IC ziadne kone navyse neprida, je to taka predpriprava na dalsie upravy...napr. moje postrehy aj z dneska: siel som previezt kamarata jednym nasim kopcom okolo tej tretej kedy bolo asi tak 25 stupnov,...autu sa nechcelo tahat vo vyzsich otackach...no ked som ho zobral opat dnes na ten isty kopec, aj to s jednym clovek naviac, len s tym rozdielom ze bolo chladnejsie tak 15 stupnov (uz vecer) tak bol motor o dost zivsi a nezavahal... pri serii to badatelne nie je skoro vobec, ale v mojom pripade ked mam o 0,5 baru viac ako v serii, je rozdiel taky ze tolke mnozstvo vzduchu sa nestiha cez seriovy IC ochladit a aj ked vzduchu je dost tak ma mensiu hustotu ako keby bol chladnejsi...neviem aky presny rozdiel robi ta vonkajsia teplota rozdiel toho stlaceneho vzduchu, ale je to urcite badatelne
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod TunnerDT » 22 Máj 13, 7:21:36

Pardon zle som sa vyjadril myslel som ze podla nich ten SMIC ma byt stavany do 230ps..

TunnerDT 


 
Príspevky: 72
Registrovaný: 14 Jún 10, 7:25:54
Bydlisko: Kriváň


Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

cron