Stránka 2 z 2

Re: arl fmic

PoslaťNapísal: 19 Máj 13, 16:43:15
od Shima
to ze ludia robia to co robia je vysledok celej situacie v state

ludia zarabaju malo a vsetko je drahe preto sa snazia privyrobit aj inymi cinnostiami

inac ak nieco stoji 1000e ja to pouzivane predam za 500 vzdy je to dobra cena, ak sa niekomu nepaci moze si kupit nove

napr teraz je FMIC seat sport na predaj fungel novy (349e) chalan mozno to da za 250e je este ucinnejsie ako ten z ARL vyvody ma na jedne strane cize mozes pouzit cast zo svojho vedenia

Re: arl fmic

PoslaťNapísal: 19 Máj 13, 23:31:47
od Leon/kissiakos
ten fmic je ozaj dobry..tiez uvazujem ze ho zoberiem..

Re: arl fmic

PoslaťNapísal: 07 Máj 17, 22:24:22
od reneclio
Ahojte. Obnovím trosku tuto temu a poprosim o rady. Mam VW Golf IV 1,9TDI PD r.v.2001 85kw kod motora AJM s cipom od Janosika. Chcem do toho dat hybridne turbo so stredom z ARL a vstreky z ARL s koncovkou AL a poriesit intercooler odtial https://race-shop.sk/sk/intercoolery-univerzalne/1740-intercooler-fmic-univerzal-550-x-140-x-65-mm-vstup-vystup-57mm.html s vystupmi priemeru 57mm. Ake priemery nerezovych rur mam pouzit. Bude dobre dat 57mm alebo ich zredukovat na mensie? Napr 51mm? A nasledne sa to vsetko este doladi cipom.

Re: arl fmic

PoslaťNapísal: 08 Máj 17, 11:01:25
od Leon/kissiakos
cele vedenie by som robil v 60,3mm

Re: arl fmic

PoslaťNapísal: 08 Máj 17, 12:11:00
od reneclio
Prečo až 60.3? Nieje to už moc kvôli turbo diere?

Re: arl fmic

PoslaťNapísal: 08 Máj 17, 13:23:11
od Leon/kissiakos
ARL ma v serii tiez 60mm a nema tam az taký tlak ako budes mat ty po chipe..

Re: arl fmic

PoslaťNapísal: 08 Máj 17, 14:19:06
od reneclio
Takže mám kúpiť intercooler s vystupmi priemeru 63mm alebo 57mm? Chcel som ten s 57mm

Re: arl fmic

PoslaťNapísal: 09 Máj 17, 21:00:51
od Leon/kissiakos
to je uplne jedno, kludne aj s 57mm .. len potom nasledne rovne silikony kupis redukcne , cize jedna strana 57 a druha 60 ...

Re: arl fmic

PoslaťNapísal: 27 Jún 17, 23:18:20
od midnight_man
Chlapi nechcem vam do toho kecat ale prv si odmerajte ake teploty vzdchu tam máte v lete...či vymeníte pár koní za turbodieru, či máte turbo, ktoré dorovná vacsi objem v hadiciach. Ak to chcete mat 100%tne mozno spravit aj soft, aby to lepšie chodilo odspodu...

Vela ludi pcha fmic tam...kde ho realne vobec nepotrebuju a vysledkom je akurat turbodiera.