ist to pojde lepsie,ale neni to uplne najlepsie riesenie...
1. trysky by mozno aj mohli sediet,ale zalezi na rocnikoch - tzn nemusia sediet kalibracie na tryskach
2. turbo - jeho kalibracia sa bude lisit, lebo ARL ma FMIC, a tvoje ma SMIC, cize inak velke sanie, aj fyzicky je to turbo o chlp iné
3. keď prehadzuješ softy medzi sebou môžeš sa stretnúť s drobnými odchylkami - typicky napríklad nemusí fungovať klíma, možno aj iné špeciality
ale všetko je to o peniazoch, keď chceš "nejaké" zlepšenie a dáš riadiačku za 50 eur, tak si myslím, že je to adekvátny pomer cena/výkon
a zas si myslím, že lepšie dať druhú riadiačku ako by tam mal človek naliať nejaký súbor z ebay tuning files, alebo výplod fantázie chlapíka čo netuší čo robí a len pridá na niektorých "mapách"
cize ja by som sa skor vybral cestou upravy, ideálne parametre po úprave by boli cca 365Nm/160PS (tak aby to vedelo fungovať dennodenne) a zas by to stálo nejaké peniaze...
je to o zas opičke a banánoch ... keby si sa o tom chcel porozprávať v MT som k tvojim službám