Stránka 1 z 1

Silnejsia jednotka alebo chip :!:

PoslaťNapísal: 03 Nov 13, 23:09:31
od rsnight
Mam taku zaujimavu otazku co je lepsie 96kw passat AVF upravit cipom na 110kw alebo nahradit origo 96kw jednotku za jednotku zo 110kw cupry.

Re: Silnejsia jednotka alebo chip :!:

PoslaťNapísal: 03 Nov 13, 23:17:48
od Leon/kissiakos
no ono to nejdel len tak kus za kus .. tak ci tak to bude treba prisposobit, cize jednoduchsie je zajst na chip... Oslov Janosika .. on si s tym hravo poradi.. :/up

Re: Silnejsia jednotka alebo chip :!:

PoslaťNapísal: 03 Nov 13, 23:28:50
od rsnight
Teraz som to riesil s dost dobrym profikom telefonicky on riesi cipi pre cele vychodne slovensko a on tvrdi ze s tym velky problem nebude su tam slabsie komponenty ale ze pustia to iste ako ten cip kedze sa cipuje len o trocha vysie ako silnejsia origo jednotka.

Re: Silnejsia jednotka alebo chip :!:

PoslaťNapísal: 03 Nov 13, 23:42:01
od Leon/kissiakos
zle sme sa pochopili.. vec sa ma tak, ze budes musiet kupit jednotku a aj tak za niekym ist, kto ti to spojazdni ... cize lepsie a jednoduchsie je podla mna rovno zast na chip... :grr

Re: Silnejsia jednotka alebo chip :!:

PoslaťNapísal: 03 Nov 13, 23:51:00
od rsnight
Mne ide hlavne o to ci origo silnejsia jednotka cize z ARL neposkodi motor AVF a jeho komponenty teda vstreky pumpu turbo a tak prisposobit nemam ziaden problem s pinmo bez pinu dymivost a to ostane to tiez.

Re: Silnejsia jednotka alebo chip :!:

PoslaťNapísal: 04 Nov 13, 13:23:30
od acryll
ist to pojde lepsie,ale neni to uplne najlepsie riesenie...
1. trysky by mozno aj mohli sediet,ale zalezi na rocnikoch - tzn nemusia sediet kalibracie na tryskach
2. turbo - jeho kalibracia sa bude lisit, lebo ARL ma FMIC, a tvoje ma SMIC, cize inak velke sanie, aj fyzicky je to turbo o chlp iné
3. keď prehadzuješ softy medzi sebou môžeš sa stretnúť s drobnými odchylkami - typicky napríklad nemusí fungovať klíma, možno aj iné špeciality
ale všetko je to o peniazoch, keď chceš "nejaké" zlepšenie a dáš riadiačku za 50 eur, tak si myslím, že je to adekvátny pomer cena/výkon
a zas si myslím, že lepšie dať druhú riadiačku ako by tam mal človek naliať nejaký súbor z ebay tuning files, alebo výplod fantázie chlapíka čo netuší čo robí a len pridá na niektorých "mapách"
cize ja by som sa skor vybral cestou upravy, ideálne parametre po úprave by boli cca 365Nm/160PS (tak aby to vedelo fungovať dennodenne) a zas by to stálo nejaké peniaze...
je to o zas opičke a banánoch ... keby si sa o tom chcel porozprávať v MT som k tvojim službám :grr

Re: Silnejsia jednotka alebo chip :!:

PoslaťNapísal: 04 Nov 13, 16:21:27
od janosik93
do tej tvojej stačí naklonovať soft :-) odporičam upraviť v softe to, čo tam daš nie seriove. to bude jednoduchšie

Re: Silnejsia jednotka alebo chip :!:

PoslaťNapísal: 04 Nov 13, 23:30:56
od rsnight
Takze s toho mi vypliva ze zamena jednotky na silnejsiu bude lacnejsie ale nie mozno az tak efektyvne ako cip. OK skusim ich zamenit kedze ARL jednotka je na ceste a ak to bude blbe upravim softom tak ako pise Janosik a staru aj tak potrebujem do ineho auta takze celkom v pohode. Diki hosi dost to pomohlo zas som o nieco mudrejsi. :/up

Re: Silnejsia jednotka alebo chip :!:

PoslaťNapísal: 04 Nov 13, 23:55:12
od janosik93
nepôjde ti to dobre ... hlavne dlžky vstrekovania , regulacia turba bude uplne inde

Re: Silnejsia jednotka alebo chip :!:

PoslaťNapísal: 30 Dec 13, 0:26:31
od Skoda
Chujovina toto robit. :?
Přesně ako hovori acrill :)

Re: Silnejsia jednotka alebo chip :!:

PoslaťNapísal: 26 Jan 14, 13:31:45
od rsnight
Ide to perfektne je pravda ze tam treba vychytat zopar much ale spravilo sa to a zakaznik uz jazdi na ARL jednotke. Potrebne je upravit EPROMU zopar drobnosti a Hardware lebo to za tepla nestartne zopar hranic atd...ALE JE TO MOZNE A ide TO SUPER :!: