66 kw ALH na kolko Ps a Nm to vidite , nejake skusenosti

Poslaťod janosik93 » 28 Nov 13, 16:36:56

IC prd pomôže turbu.... IC je až za. jediny efekt je chladnejší vzduch do motora
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Kosei17 » 28 Nov 13, 21:52:03

ved prave cim viac ochladeny tym lepsie

Kosei17 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 28 Feb 12, 16:42:08

Poslaťod patopojo » 29 Nov 13, 0:44:53

Zdar páni, využijem tuto temu na moju otazku ohladom seriových trysiek. Mám 66kW alh/367000km poctivo za sebou a uvažujem preventivnej údržbe trysiek(min 150000km ich nik nemenil).mám pocit že ich je viac počuť - poklepávanie, sice štarty ok a bez dymu ale citiť nespálenú naftu(smrad z výfuku). Chcem ich vybrať a dať skontrolovať no poradte kam? moj dosah je okolie Levic a Trnavy. Ak bude treba meniť špičky uvažujem z 81kW verzie(520-ky) kedy bude asi treba upraviť soft v ECU. Možno hlupa otázka ale je potom možne nahrať do mojej rj priamo flash z 81kW verzie?dakujem všetkým za akukolvek odpoveď
Škoda Octavia Combi Elegance, 1.9TDi, 66kW ALH, r.v.2002, chip by Alpiners2

patopojo 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 45
Registrovaný: 22 Jan 12, 15:22:42
Bydlisko: Levice

Poslaťod janosik93 » 29 Nov 13, 11:35:25

kosei, ale turbu to absolutne nepomôže, ale len tak motoru ...
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod acryll » 29 Nov 13, 13:26:07

teplota nasavaneho vzduchu je jeden z najvyznamnejsich parametrov
rozdiel 30°C nasavaneho vzrduchu znamena rozdiel 100°C EGT
rozdiel medzi 80°C a 60°C nasavaneho vzrduchu pri rovnakom tlaku znamena rozdiel v mnozstve vzduchu rovnajucemu 15 koni vykonu
tolko k tomu ako IC malo pomaha

acryll 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 115
Registrovaný: 25 Máj 12, 9:42:19

Poslaťod janosik93 » 29 Nov 13, 22:27:29

to ano, o tom nevravím. ale Rurbu to nepomôže, to sa točí stále rovnako , IC ho nechladí.... Fyziku neodrbeš. teply vzduch,O2 malo.... zimny vzduch, 02 vela :-) to sa rovna lepšie spalovanie, chladnejšie výfukove plyny tým vyšší výkon :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Shima » 29 Nov 13, 22:31:03

patopojo Nahrada za 81 su 502

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod Shima » 29 Nov 13, 22:32:06

najdokonalejsie horenie je pri 20stupnoch vzduchu :)

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod patopojo » 30 Nov 13, 8:00:26

typ trysiek z 81kW verzie som usudil na základe http://www.alfatuning.sk/vag_19_tdi_ve.php , a čo ta rj da sa len nahrať soft z 81kW verzie a bude ok?mate skusenosti?dik
Škoda Octavia Combi Elegance, 1.9TDi, 66kW ALH, r.v.2002, chip by Alpiners2

patopojo 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 45
Registrovaný: 22 Jan 12, 15:22:42
Bydlisko: Levice

Poslaťod janosik93 » 30 Nov 13, 21:20:14

treba upraviť soft, spraviť k nim upravu a pojde ako hodinky :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod patopojo » 30 Nov 13, 23:12:38

Momentálne mám upravu od alpineresa a max spokojnosť je to proste šikovný chalan, navýšené na trochu viac ako je 81kW verzia(nechcel som a ani nechcem nič drastické) no a teraz ked chcem vstreky preventívne vymeniť tak uvažuje že tam dám rovno zo silnejšej verzie. A tá myšlienka len čiste nahratia orig naplne z 81kW ma len tak napadla že či vôbec je to možné resp. či vôbec potom auto naštartuje? experimentovať nechcem lebo auto potrebujem každý deň :grr
Škoda Octavia Combi Elegance, 1.9TDi, 66kW ALH, r.v.2002, chip by Alpiners2

patopojo 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 45
Registrovaný: 22 Jan 12, 15:22:42
Bydlisko: Levice

Poslaťod janosik93 » 30 Nov 13, 23:29:21

naštartuje, len bude troška dymiť
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod patopojo » 01 Dec 13, 0:18:18

teda chápem správne? bude dymiť ak dám väčšie trysky(seria81) na soft čo tam mám teraz ALH 66kW(upravený), ALE ak by sa natiahol orig soft z 81kW do mojej ecu tak to bude čistá seria.tak si to myslel? :geek:
Škoda Octavia Combi Elegance, 1.9TDi, 66kW ALH, r.v.2002, chip by Alpiners2

patopojo 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 45
Registrovaný: 22 Jan 12, 15:22:42
Bydlisko: Levice

Poslaťod janosik93 » 01 Dec 13, 0:51:54

ani nie... najlepšie je upraviť sof na tieto trysky.... zbytočne to netreba komplikovať ....
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod patopojo » 01 Dec 13, 11:46:26

Si samá záhada :grr ale ako píšeš ideálny stav je soft naladený na osadené komponenty samozrejme človekom, ktorý tomu rozumie v opačnom prípade to môže byť hotová katastrofa, nuž asi opäť navštívim niekoho z tohto fora :rr
Škoda Octavia Combi Elegance, 1.9TDi, 66kW ALH, r.v.2002, chip by Alpiners2

patopojo 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 45
Registrovaný: 22 Jan 12, 15:22:42
Bydlisko: Levice

PredchádzajúciĎalší

Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron