66 kw ALH na kolko Ps a Nm to vidite , nejake skusenosti

Poslaťod janosik93 » 01 Dec 13, 12:48:11

zabehni za Igorom, zmastí ti to :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod patopojo » 01 Dec 13, 13:56:14

O nikom inom ani neuvažujem pretože je relatívne najbližšie a s jeho prácou som spokojný len musim zohnať trysky uvažujem sprint 520 popripade poweplus520 alebo čo by si poradil?žiadne ine komponenty sa meniť nebudú (turbo je po repase cca 40 000km a zatial olej neubúda) no a hlavne nechcem aby to hulilo :grr
Škoda Octavia Combi Elegance, 1.9TDi, 66kW ALH, r.v.2002, chip by Alpiners2

patopojo 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 45
Registrovaný: 22 Jan 12, 15:22:42
Bydlisko: Levice

Poslaťod toefuk » 01 Dec 13, 16:29:56

zozen si dlc 1019 od fratelli bosio, je to novinka. maju keramicky povlak a su nesmrtelne.
rozmerovo su ako sprint 764 a po uprave softu to bude bez dymu a akychkolvek problemov.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod patopojo » 01 Dec 13, 19:30:56

nato aby som ale využil potenciál tých trysiek by som musel meniť turbo IC a hlavu čerpadla čo neuvažujem :-( . Máte tip na niekoho kto by mi skontroloval a pripadne nastavil tlaky vstrekovačov(predvstrek aj pilotný)?
Škoda Octavia Combi Elegance, 1.9TDi, 66kW ALH, r.v.2002, chip by Alpiners2

patopojo 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 45
Registrovaný: 22 Jan 12, 15:22:42
Bydlisko: Levice

Poslaťod toefuk » 01 Dec 13, 21:15:39

tak to sa mylis, ale rob ako myslis
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod acryll » 01 Dec 13, 22:47:49

sprint 764 / dlc 1019 dobre ti radia...
turbo co tam mas realne je tak do 150ps (a este je spokojnejsie so 140)
to,ze nevyuzijes plny potencial trysiek vobec neprekaza, prave naopak, vzdy je vyhodne brat komponenty, ktore maju rezervu oproti vyslednej poziadavke na vykon
poviem priklad.. keby si chcel 150ps, tak 520tka musi ist na dajme tomu 95%, naproti tomu ten sprint764 pojde mozno na 80% , a to sa prejavi hlavne v tom,ze s vacsou tryskou sa da lepsie nacasovat vstrekovanie, a vyhodnejsim casovanim sa ziska nizsia dymivost,nizsie teploty, tym padom vyssia vydrz,atd

cize, ked chces bezdymovy priebeh, s tvojim orig.turbom, a tryskymi 520 pocitaj s cca 135-140ps
ak by si niekedy daval VA turbo tak tie sprinty764 by ti stacili na 165koni , a to je vyhovujuci vysledok na kombinaciu VA+trysky + zvysok seria

acryll 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 115
Registrovaný: 25 Máj 12, 9:42:19

Poslaťod patopojo » 01 Dec 13, 23:01:29

a čo na to spotreba so sprint 764 pri normalnej jazde?
Škoda Octavia Combi Elegance, 1.9TDi, 66kW ALH, r.v.2002, chip by Alpiners2

patopojo 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 45
Registrovaný: 22 Jan 12, 15:22:42
Bydlisko: Levice

Poslaťod Kosei17 » 02 Dec 13, 0:06:09

toefuk nejaku 11 mm hlavu nemas pre mna? :-)

Kosei17 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 28 Feb 12, 16:42:08

Poslaťod toefuk » 02 Dec 13, 10:28:42

patopojo píše:a čo na to spotreba so sprint 764 pri normalnej jazde?

na s764 zabudni to je minulost, ked uz tak dlc 1019 a spotreba urcite rovnaka ako na mensich tryskach a mozno aj o 0,5l nizsia, zalezi od softu
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod toefuk » 02 Dec 13, 10:32:15

Kosei17 píše:toefuk nejaku 11 mm hlavu nemas pre mna? :-)

teraz nemam v sufliku nic, ale podla mna je to na tvoju zostavu zbytocne, keby si mal VB-cko tak potom hej, 11mm by ti natlacila o 25% viac nafty.
Opytaj sa uzivatela Shima, myslim, ze on to tak ma.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod patopojo » 02 Dec 13, 13:54:37

podla popisu povrchovu upravu dlc maju trysky FB powerplus. takže v rámci preventívnej údržby mám uvažovať nad powerplus 764? (tie dlc 1019 neviem nájsť ale ako píšete maju rovnaké otvory). + samozrejme uprava softu. poprosím Vás kontakt na spolahlivého a overeného predajcu trysiek FB.zatial Vám všetkým ďakujem za rady 8-)
Škoda Octavia Combi Elegance, 1.9TDi, 66kW ALH, r.v.2002, chip by Alpiners2

patopojo 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 45
Registrovaný: 22 Jan 12, 15:22:42
Bydlisko: Levice

Poslaťod toefuk » 02 Dec 13, 14:28:02

nie pp764(tie su este vacsie ako sprint 764), iba dlc1019 a ak ich nemaju skladom tak si pockaj kym ti ich objednaju

bud BH motosport Turany
alebo:
http://auto.bazos.sk/inzerat/31008512/F ... trysky.php
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod Shima » 02 Dec 13, 16:49:33

teofuk ja som to tak mal

odmerany vykon som mal 191PS a 416NM

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod patopojo » 02 Dec 13, 19:09:40

Pisal som priamo do dieselpoweru trysky dlc1019 nemaju skladom nakolko je to obmedzená seria a najskôr(možno) budu jar/leto 2014 :-( . Odporučaju powerplus520 + uprava softu.Tak teraz neviem
Škoda Octavia Combi Elegance, 1.9TDi, 66kW ALH, r.v.2002, chip by Alpiners2

patopojo 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 45
Registrovaný: 22 Jan 12, 15:22:42
Bydlisko: Levice

Poslaťod Kosei17 » 23 Feb 14, 20:28:43

takze fmic je dnu vedenie k nemu tiez zajtra bude cidlo tlaku urobene C ckove a mohol by sa doladit soft... s tym cidlom asi velmi jazdit nebudem kym sa neupravi soft aby turbo neklaklo... aj ked sice neviem aky to moze mat volyv konkretne

Kosei17 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 28 Feb 12, 16:42:08

PredchádzajúciĎalší

Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron