KAT OFF

Poslaťod sparco gti » 03 Okt 10, 19:35:28

Pojdem s vykonom hore tak uvazujem ze ci by nebolo dat lepsie vymlatit kat lebo po 310000km uz bude asi KO, myslim si ze to iba motoru pomoze :roll: co poviete na to?nebude to rezonovat?
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod Alpiners2 » 03 Okt 10, 20:07:40

pomôže
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod sparco gti » 03 Okt 10, 20:14:32

rezonovat v tom obale to nebude?a co stk tam by problem byt nemal,sice ked som bol naposledy na stk tak som tam uz isiel so zaslepnenym egr a mal som este lepsie hodnoty ako s egr on, rozptyl dymivosti s egr on bol pred tym 0,35 a rozptyl dimyvosti s egr off 0,2 sam som sa tomu cudoval :shock:
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod djrjay » 03 Okt 10, 20:24:55

KAT OFF bude len prinosom.
Lepsie budu prudit vyfukove plyny vom a lepsie sa vyprazdnia valce.
Bolo by dobre tam navarit ruru aby to v tom obale nerezonovalo

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod Skoda » 09 Okt 10, 23:29:47

Akorad po off bude smrdet jak avia :grr
ChipTuning a diagnostika ČR Jihočeský kraj (JH)
+420728772312
Oprava sw teplého startu TDI

TDI Jednohmot 5Q spojky podélné i příčné 228mm

Skoda 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 314
Registrovaný: 13 Jún 10, 10:25:57
Bydlisko: ČR

Poslaťod djrjay » 10 Okt 10, 10:44:19

tak musi to mat aj nejaku vonu . :grr

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod bjukemen » 19 Dec 10, 19:42:43

..ja osobne neodporučam vlastna skusenosť na alfe JTD bola taka že akurat to smrdelo ako avia ale rozdiel nula bodov..a aj iny nejako nepocitili rozdiel..

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod Alpiners2 » 20 Dec 10, 0:31:14

na alhambre ani na galaxy mi to ako avia nesmrdelo :grr ale tankoval som riadnu naftu a nie mixy z družstva
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod janosik93 » 20 Dec 10, 8:29:28

moja skusenosť je taká, že keď sa vyradí EGR a KAT tak to smrdí jak stara avia :nnnn , ked auto stojí dlhšie na volnobehu .
Keď je EGR off , je troška viac počuť pískanie turba .
Ale v konečnom dôsledku ..... Veď nechodíte sami za sebou ta kto môžme :xxx :grr
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod bjukemen » 26 Dec 10, 11:48:15

Alpiners2 píše:na alhambre ani na galaxy mi to ako avia nesmrdelo :grr ale tankoval som riadnu naftu a nie mixy z družstva



..aha takže Ja som chodil na mixy z družstva :shock:

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod djrjay » 26 Dec 10, 13:26:54

ono to trochu smrdi ked pridavate Aditivum do nafty a je to KAT OFF

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod Anydraj » 27 Dec 10, 15:34:57

KAT OFF,
samozrejme nemit odpor ve vyfuku je lepsi, jenze vyrobce pocita s protitlakem v potrubi.Pak se pretaci turbo, ktere potrebuje mit odpor ve vyfuku kvuli kvuli brzdeni a regulaci.
Pokud tam je nejaky odpor, turbo rychleji koriguje tlak.Idealni stav je nekde mezi.Pokud je kat uz pricpany, tak udelat diru cca 20 mm.Moje vlasni zkusenost.

Anydraj 


 
Príspevky: 30
Registrovaný: 09 Nov 10, 11:20:14

Poslaťod miro22 » 27 Dec 10, 20:21:21

andrej dufam, ze srandujes s tym rychlejsim korigovanim turba.. skor naopak, nie? upravca softu by nemal takto pisat.

v skutocnosti to je tak, ze kat v diesloch je dost velky na prudenie plynov oproti benzinakom. v diesli by bol poznat znacny rozdiel iba pri vyssom vykone napr 70-100% narastu. plyn ma malu teplotu a prietok je maly, oproti benzinom. kat zase naopak, v diesli vedsi na plochu. ked je vysypany kat, tak nadoba robi ozvucnicu. naj nahradit rurou.

to piskanie turba sa da lahko odstranit v softe pri egr, ci akekolvek piskanie na volnobeh. malo by byt sucastou kazdeho chipu.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod 1soda » 03 Mar 11, 14:45:36

Moja skusenost pri uprave zo 160ps 1.9 tdi PD na 211.5ps s katom euro 4 a seria prechodnejsim vyfukom ako ma klasika 1.9 tdi PD bola taka,ze po vybrati katu a prehodeni za sportovy kat so 100cpi ,sa auto chovalo lepsie od 1300do 1900otacok....jemnejsie,plynulejsie...ALE,prislo velke sklamanie pri vytacani auta,ktore pocitovo sice bolo rychlejsie,ale auto islo slabsie . Zrychlenie 0-160kmh so seria katom 14.7s a pri sportovom kate ,rozumej akoby tam ani nebol,bolo zrychlenie 15.4 a 15.9s .Celkovo bol pocit zo sily motora horsi,motor sa javil slabsi a po prehodeni za seriovy(mam dve prve casti vyfuku),sa to potvrdilo.Cize ak ist prec s katom tak len vtedy,ak zmenim HW motora,cize vstreky a turbo a tym zmenim objem plynov,inak nechat kat ,alebo dat kat co ma menej KM.
MOj postreh,ze s nim nebude niekto suhlasit mne vobec nevadi.

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

Poslaťod Alpiners2 » 03 Mar 11, 14:53:27

na niektorej stránke som to pozeral ale už si nespomeniem. merali tam auto na brzde z kat, potom v vykuchanym kat, a z rúrou miesto kat.
tam kde bol iba vykuchany kat, čiže vymlátené vnútro tak bol najväčší prepad vo výkone.
tam kde bola rúra miesto kat. tak bol trochu rozdiel oproti sérii s katom.
záleží ako sa doladí potom variabilita na turbe.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Ďalší

Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 9 hostia

cron