turbo 96Kw bezpecny tlak?

Poslaťod subz3ro_tdi » 26 Jan 11, 10:05:40

miro22: pozeral som ten log, ta regulacia nechodi optimalne uz v tom spodnom spektre otacok, ked ma turbo dosiahnut plniaci tlak.... nepridiera sa ti to tam?? ten PWM cyklus N75 je moc vysoky uz od 2500+ ot., skus to rozobrat a pozriet ci regulacia na kruzku plynule chodi od dorazu po doraz.... plus samozrejme ci nie je dierka kdesi v aktuatore....
Obraz0.jpg

tu jeden starsi starsi log z mojho auta...... je to sice hybrid, ale vyfukovka je ako VB.... regulacia dokaze zregulovat 1.7bar na 1.6 v 4000+ ot. (tiez to nie je idealne na to turbo je to uz mierne za hranou - v 3000-4000 ot. to ma 50mbar nekontrolovany prefuk, momentalne sa sklada novsi typ hybridu ktory bude pracovat s mensim plniacim tlakom - vykon by mal byt obdobny - cca. 200ps)
Obraz1.jpg
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI

subz3ro_tdi 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 18 Jan 11, 9:53:26
Bydlisko: Žilina

Poslaťod miro22 » 26 Jan 11, 19:48:31

je tam cistonove turbo VB. log je jeden s asi 20-30. nemal som casu pozerat, kde to islo odspodu dobre. ta regulacia ale stupa skokovo preto lebo za ten cas sa nebolo mozne venovat nizkym tockam.. na ten motor som robil viac druhov chipov. na beznu jazdu a na ako ze "zavody". moj log sluzi len na ilustraciu. nie je prikladom dobreho naladenia. je prikladom toho, ze 1,5bar nie je moznych, od urciteho vykonu. na zaciatku tam fukalo s tym vykonom 2 bary, ked som pouzil soft, s 150hp seat leon(prva jazda). taku mali energiu vyf plyny. a od 4000tis ot tam dost rapidne klesa vykon, lebo som to tak nastavil. spodne otacky su nastavene podla dvojhmotneho zotrvaka, lebo nemal sancu preniest krutiak. klepal. motor mal 100tis km a cistonove turbo VB.

mne nie je prob spravit dobru korekciu. pri tomto vykone bola mozna len od 1,65 bar. log je ilustracny. vsetko je tam dobre. zo starym turbom nebol prob v regulacii... s turbami mam dost dobre skusenosti. aj s motormi. nechcem to sem pisat, cim sa obsas zivim..

89% n75 ak ti to takto odladuje, tak to je tak u mna, ked som ubral vykon. potom som nemal prob. pojdem aj na brzdu do ZV. oba softy odmerame. ja vykon len tipujem. odmeral som ale zrychlenie vo VAG za mokra. 1500 kg ma fabia. nechcem tu do vetra pisat o vykone, ked som ho nemeral. viem iba, ze RSku oktu benzinak dala do smutku bez konkurencie.

skor sa mi jedna o to, ze turbo sa da zregulovat iba do urciteho vykonu na tlak 1,5bar. teraz co je tam soft, tak frci na 1,5 bar a koriguje to pekne. to je na bezne vozenie. odmeram vykon a budem mudrejsi. :-)
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod chiptuning » 26 Jan 11, 22:32:49

sice je to OT ale jen pro zajimavost ,dnes mi sem prinesli turbo na vycisteni z vtn15 auto serie a co dokaze spatna regulace
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Obrázok ..... www.dragpower.cz

chiptuning 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 231
Registrovaný: 06 Okt 10, 19:49:34
Bydlisko: Plzen

Poslaťod miro22 » 26 Jan 11, 23:07:13

dobry priklad. :-) aj ja mam doma podobne, no tam to skor sposobila vola v loziskach turba. oska mala take vole, ze tie natacania oprelo o vrtulu.. mozno aj tvoj pripad. na dobrom turbe by to nemalo nastat a egt diesla sa nikdy nevyrovna benzinaku. videl som pripady z benzinaka, ale to tam fakt vypalilo, no bol to obtok. tu skor vidno, ze dotklo natacanie o turbinu, kde pri dobrom stave turba toto nie je mozne.

zla korekcia turba sposobi taketo nieco, ale z druhotneho dovodu, a to bude taky, ze bude turbo zbytocne pretacat v kratkych intervaloch a strieda sa to stale, no soft-ecu na to kasle do 6 sec, tak nepada do nudzaku, ale velmi trpi oska a potom sa stavaju taketo pripady. turbotlak by preto mal mat len min odchylky od pozadovaneho tlaku. dalsi druhotny dovod je pridreta variabilita a nasledne pretacanie turba, kde osku porazi v loziskach.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod subz3ro_tdi » 23 Mar 11, 15:39:07

Este by som sa vratil k teme regulovania plniaceho tlaku u VGT turbiny co nacrtol Miro...
Dost podstatne v tomto ohlade je mechanicke nastavenie, tzv. "cervom" na turbe... pokial niekto kvoli rychlejsiemu nastupu dovoli VGT turbo uplne "zavriet", je vobec problem zregulovat plniaci tlak a turbo moze mat bud konstantny prefuk v celom pasme otacok, alebo bude regulacia zasahovat takym sposobom ze sposobi periodicke kolisanie plniaceho tlaku nad resp. pod poziadavkom (sinusoida)... vsetko je to velmi dobre identifikovatelne z meranych hodnot MAP.... v oboch pripadoch staci mechanicky viac otvorit turbo cervom a je po probleme ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI

subz3ro_tdi 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 18 Jan 11, 9:53:26
Bydlisko: Žilina

Poslaťod Alpiners2 » 23 Mar 11, 15:55:11

vo vysokých otáčkach je ale nastavenia červíka nepodstatné, s tým si len nastavíš privretie lopatiek. skôr ak sa šteluje s tyčkou na podtlakovej banke môže byť problém.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod subz3ro_tdi » 23 Mar 11, 17:05:06

teoreticky by nemalo.... ale prax ukazala ze to moze mat vplyv na efektivitu turba - a ta sa tyka celeho spektra otacok, aj tych vysokych...
treba vyskusat ci to pomoze, v tomto smere to je velmi jednoduche a da sa to vzdy vratit naspat ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI

subz3ro_tdi 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 18 Jan 11, 9:53:26
Bydlisko: Žilina

Poslaťod Skoda » 23 Mar 11, 20:40:20

chiptuning píše:sice je to OT ale jen pro zajimavost ,dnes mi sem prinesli turbo na vycisteni z vtn15 auto serie a co dokaze spatna regulace



jj s timhle mi teraz taky prijel kamos s octavii 81kw ale turbo bylo kkk.
rekl bych ze spatna regulace.
ChipTuning a diagnostika ČR Jihočeský kraj (JH)
+420728772312
Oprava sw teplého startu TDI

TDI Jednohmot 5Q spojky podélné i příčné 228mm

Skoda 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 314
Registrovaný: 13 Jún 10, 10:25:57
Bydlisko: ČR

Poslaťod miro22 » 10 Apr 11, 3:24:25

cervik ma dosah len na "odspodu". ak sa jedna a odozvu turba, tak sa da povedat, ze sa jedna o cele spektrum otacok, inak je cervik bezpredmetny.. skor som sa stretol s tym, ze uplne otvorenie robi prob, ak sa dostavam ku hranici turba, teda tlaku vzhladom na prietok.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod 3ericek3 » 29 Júl 12, 21:38:18

zdravim ta kamarat pocuj vedel by si mi poradit ako by som nadstavyl turbo tak aby mi zaberalo celkom az od spodu??

3ericek3 


 
Príspevky: 1
Registrovaný: 29 Júl 12, 21:33:01

Poslaťod bjukemen » 01 Aug 12, 22:03:29

..tak ako sa pise cervikom, len neviem na tomto turbe ci ho treba tahat alebo povolovat ale ked velmi privries lopatky mozes urobit zle

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod Marbu » 22 Okt 12, 20:27:32

Nazdar.
Kúpil som Fábiu RS 96kw.
Nebol by niekto z vás ochotný mi pozrieť LOG ?
Predošlí majiteľ tvrdil, že je tam 126kw.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

Marbu 


 
Príspevky: 15
Registrovaný: 12 Aug 12, 16:19:21

Poslaťod eazydaz » 24 Nov 12, 17:06:56

chlapi,a aky je podla vas bezpecny tlak pre klasiku gt1749V napr z motoru ASV?

eazydaz 


 
Príspevky: 98
Registrovaný: 19 Jan 11, 13:14:05

Poslaťod Shima » 24 Nov 12, 22:11:35

robot mal este kedysi toledo a tlacilo mu 1,4 baru, nabehal na tom 165 000km
ak sa dobre pametam tak na rotacke 81kW iba chipom mal 105kW a 350NM (vsetko seria)

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod janosik93 » 25 Nov 12, 21:05:25

Marbu : pošli ten log priamo z VCDS, nie takto
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

PredchádzajúciĎalší

Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron