turbo 96Kw bezpecny tlak?

Poslaťod netopier » 19 Dec 10, 10:00:24

96kw, VA, 1,35 v serii, 1,55 vydrzi garrett, 1,52 KKK
110KW VB, 1,5 v serii , vydrzi 1,7 , ale nie hore :)

netopier 


 

Poslaťod Baťa1 » 22 Dec 10, 18:04:30

mě na mechanice turbo va 130 1,7 a turbo VB 150 1,8 bespečný tlak hoj :grr
VW mk1 Rtdi

Baťa1 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 5
Registrovaný: 14 Dec 10, 16:34:40

Poslaťod chiptuning » 23 Dec 10, 16:31:02

miro22 píše:nemam soft z leona 150hp, tak neviem od kolko ot klesa tlak. podlamna asi podobne, ako v rske, pred 4000tis jemne klesa a od 4200 uz rapidne. je to pod aj v leone? nechcem robit drag, ale iba slusne vozitko na bezne jazdenie, ktore bude spolahlive...

tady jsem ti jeden uploudnul viewtopic.php?f=46&t=424
Obrázok ..... www.dragpower.cz

chiptuning 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 231
Registrovaný: 06 Okt 10, 19:49:34
Bydlisko: Plzen

Poslaťod chiptuning » 03 Jan 11, 9:47:29

u VA je 1,35 serie.tak trosku pridat by jsi mohl 8-)
Obrázok ..... www.dragpower.cz

chiptuning 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 231
Registrovaný: 06 Okt 10, 19:49:34
Bydlisko: Plzen

Poslaťod miro22 » 22 Jan 11, 4:55:54

takze som zistil, ze variabilne turba VB sa daju uregulovat na 1,65 len do urciteho vykonu. vlasne asi okolo nejakych +200hp. 1,5 mozne len (odhadom) okolo nejakych 180hp(mozno 170, alebo este menej). je to zavisle od energie vyf plynov, ktore maju priamu umeru s vykonom daneho motora.
konkr som robil pokus na fabii RS-130hp a zrychlenie na mokrej vozovke bolo 13,3 nameranych vo VAG. pri tomto zrychleni - teda vykone nie je mozne na VB sa priblizit ku hodnotam 1,5 bar v max vykone. je to dane prietokom plynov cez vyf turbinu a hlavne tym, ze lopatky mozno otvorit len po urcity uhol. pre uplne objasnenie mozem zmerat uhol otvorenia lopatiek na variabilnom turbe, lebo uhol ma stanoveny vseobecne pri kazdom variabilnom.

bez prob sa da dosahovat pri takom vykone tlak nas vzduchu vyssi ako 1,65bar. 2 bar tam bude fukat pri ori softe, ak sa namontuje turbo VB namiesto KKK a soft sa vymeni za ori 150hp seat leon. lenze motor bude padat do nudzakov, ked nik neurobi dalsie zmeny v softe(to len pre ilustraciu faktov).

pri snahe dosiahnut tlak 1,5 pri takom vykone sa take male otacky turba nepodarilo dosiahnut, lebo je to velmi male turbo na ten naladeny vykon a aj po odhadovanom privreti asi 30 stupnov lopatiek(n75 off), bola energia plynov stale taka vysoka, ze turbo dosahovalo otacky vyssie ako ma naladene - moze dosiahnut v seriovom motore seat leon 150hp.

mytus ze pri vyssom vykone sa da dosiahnut nizky tlak (VBckom) je nepotvrdenym mytom. naj by bolo asi doplnit fakty otackomerom turba a merat bez korekcie natacania lopatiek - s pribudajucim vykonom, teda energiou vyf plynov. kazdy asi pozna kto je znaly, polohu tiahla, vzhadom ku tabulke natacania lopatiek. verifikacia sa robila aj mechanicky, no s negativnym vysledkom. vykony motora su informativne a vlasne len odhadovane.. v tejto zime je dolezite zrychlenie na vode pri dazdi a nasledne zrychlenie s vahou auta fabia- 1500 kg a zrychlenim nameranym vo VAG.

kazdy kto bude pisat ot bez patricnych dokazov bude upozornovany a jeho prispevky nakoniec neprospeju jeho blahu. uvitam doplnujuce info ku tejto problematike, ci priamo ku tejto teme. dakujem za pochopenie.

v ziadnom pripade sa v tejto teme nebudu podporovat prispevky laikov, ktory maju skusenost s vyssimi tlakmi a vykonmi. skor korektnost ku danej teme. :-)
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod miro22 » 22 Jan 11, 5:14:40

OTckari budu v tomto prispevku prisne trestany, lebo boli pokusy v minulosti diskdeditovat tento prispevok !!! dovolene su len prispevky a fakty ku danej teme !!!
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod drapek » 22 Jan 11, 10:26:07

Fakt je takový že neznamená že to Tobě nejde že se to nedá uregulovat !
www.tdidrapek.cz

drapek 


 
Príspevky: 70
Registrovaný: 14 Jún 10, 14:39:49
Bydlisko: Český Těšín

Poslaťod miro22 » 22 Jan 11, 11:08:31

pozri, neviem o co ti ide, chcem len dokazy a fakty.. preco nedavas skor nejake logy a pod?
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod miro22 » 22 Jan 11, 22:59:01

dr.risko zmazany, pre 5 OT odpovedi. 4x vyzivany na nejaky dokaz.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod Alpiners2 » 25 Jan 11, 9:23:24

budem písať neutrálne:
k logu: mohol by si mi ozrejmiť označený riadok na obrázku. presnejšie plyn. pedál 100% tlak turba 2500,8mbar a riadok pod tým je plyn pedál na 35% a tlak 2498mbar palivo max. a okamžitá spotreba vyššia ako pri plnom plyne.
regulácia požiadavky vs. aktuálneho tlaku je pekná, len je zaujímavé prečo pod plným plynom reguluje na pičný chlp a pri pustenom plynovom pedáli keď vstrekovače nedávajú žiadnu naftu a množstvo výfukových plynov je skoro na nule, prefukuje o 0,6bar nad požiadavku.
v posledných riadkoch logu vidno že to bolo logované dole kopcom. pretože pri pustenom plynovom pedáli stúpajú otáčky motora. 8-)
edit: príspevok som upravil pretože spomínaný log robil niekto iný. riskove odpovede zmazané na jeho žiadosť.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 25 Jan 11, 11:15:14

bude asi nezmysel naťahovať sa cestou logov, jedine že si dáte stretko a tak si to otestujete. prikladám jeden log, len v pár riadkoch som prepísal tlak turba požiadavka vs. real kde to sedí total presne. a palivo zmenené na 204mg. takže vytvoriť fake log je otázka pár minút a uložiť to tak ako originál bez záznamu stopy po zmene sa tiež dá.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod subz3ro_tdi » 25 Jan 11, 14:35:29

miro22: suhlas, az na to ze to co v prispevku nazyvas "energia vyf. plynov" a "zavislost od vykonu" by som ja nazval hodnoty EGT/EMP, pretoze je to presnejsie.... vykon ako taky moze byt aj 150ps (v dosledku nizkej efektivity vymeny plynov v turbe), ale pri vysokych hodnotach EGT/EMP sa nepodari bezpecne zregulovat plniaci tlak na pozadovanu hodnotu...
osobne nevidim dovod tu z toho robit flame, lebo nemyslim si ze nieco z toho co si napisal nie je pravda, mozno je to pisane trochu laicky a nepresne, ale nie vsetci maju absolvovany semester mechaniky plynov ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI

subz3ro_tdi 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 18 Jan 11, 9:53:26
Bydlisko: Žilina

Poslaťod Alpiners2 » 25 Jan 11, 16:57:02

som rád že pribudol ďalší človek do tejto témy ktorý chápe o čom je reč ;)
miro22 nieže zmažeš môj off topic :grr
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod miro22 » 25 Jan 11, 18:09:45

subz3ro_tdi píše:miro22: suhlas, az na to ze to co v prispevku nazyvas "energia vyf. plynov" a "zavislost od vykonu" by som ja nazval hodnoty EGT/EMP, pretoze je to presnejsie.... vykon ako taky moze byt aj 150ps (v dosledku nizkej efektivity vymeny plynov v turbe), ale pri vysokych hodnotach EGT/EMP sa nepodari bezpecne zregulovat plniaci tlak na pozadovanu hodnotu...
osobne nevidim dovod tu z toho robit flame, lebo nemyslim si ze nieco z toho co si napisal nie je pravda, mozno je to pisane trochu laicky a nepresne, ale nie vsetci maju absolvovany semester mechaniky plynov ;)



no, presne pre takychto ludi je tato tema. :-) lepsie jeden, ktory vie o com je rec, ako 4 typci, ktorim nebude radsej nik oponovat a nik sa nic nedozvie.

zniem tu ako strasiek, no opak je pravdou. ak to nema byt takto moderovane, tak potom odborne temy stracaju svoj vyznam.

za dalsie, ta energia je kusok zlozitejsia tema. egt je iba cast energie, ktora pohana turbinu. kedze preplnovania v automobilovych motoroch sa nazyvaju pulzne, tak dolezitou energiou su aj pulzy, ktore pulzuju od vyf ventilu, po vyf turbinu. preto sa to skratka nazyva energiou vyf plynov. su to vsak 2 druhy energie. egt a pulzy. pulzy sa vsak po vyf turbine eliminuju a tak maju vyznam jedine v spravnom prevedeni zvodov. akurat som pozeral na nete, ze aj VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ VYUŽITÍ VÝFUKOVÝCH PLYNŮ SPALOVACÍHO MOTORU tu energiu tak isto nazyva.

mozem sem upnut log, ktory som nameral, no nechcem vela zverejnovat a tak pridam sem iba kanal 11. dolezite v nom je, ze n75 pracuje na 95% a ajtak nema sancu. podla tohoto kanala sa da urcit, ze motor nemal seriovy vykon. snaha bola ukorigovat 1,5 bar. bez sance. pri poklese vykonu to slo bez prob. najst niekde log, kde 84% n75 reguluje 1,5 bar pri vykone o akom pisem, je hned zrkadlovy obraz chytaku. :-)

alpiners premazany pre OT. :EEE
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod miro22 » 25 Jan 11, 19:12:17

pokus dosiahnut pri zrychleni za dazda 13,3 sec tlak turba 1,5 bar.

su tam drobne chyby, no jedna sa o podstatu. mam aj lepsie logy s toho ladenia, no nemam cas hladat, ktory to je. podstatu vsak vidno. tycka uz bola podana na verifikaciu, ci su otvorene lopatky pri nad 90% ntnej praci n75.

pri nizsom vykone a teda aj horsom zrychleni bez prob 1,5 bar.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

PredchádzajúciĎalší

Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron