octavia tdi 2001 combi 81kw

Poslaťod 007G » 25 Jan 11, 0:00:52

Caute borci vlastne octavku uz popisanu so 180000km a chcel by som nejake upravy aby bolo cim lepsie(vykonnejsie) napr sa ho chystam zobrat na optimalizaciu vykony a mam zaujem o zaslepky na egr SR Ba a okolie najlepsie,chcem sa vas spytat okrem egr off a kat off co by este zvysilo vykon ?s vahou vzduchu sa neda nieco urobit?alebo co vsetko sa s tym da? lebo mam nasledovny problem s ktorym nikto nema rady tj:mam zrepasovane turbo mesiac dozadu(BRUKO) vymeny n75,vaha ok podla VAG ziadnaale celkovo je slabsie ako ostatne taketo iste AHF motory...ani nenatlakuje tak hadicu od intercoolera ako na inych octaviach takisto bez cipu (zatial),hadicu podrzim stlacenu 2mi prstami a EGR som odpojil a zaslepil hadicku...podla mna skoro vypusti aktuator tah..mam len 20 rokov a informatik takze sa v tom moc nevyznam, poradte prosim uz mi tam menili vsetko mozne aj podtlakove hadicky...za napady Vopred Dakujem

007G 


 
Príspevky: 7
Registrovaný: 04 Sep 10, 10:19:01

Poslaťod Alpiners2 » 25 Jan 11, 0:47:24

hmm, zo záslepkou egr ventilu výkon nezvýšiš. ak je egr ventil funkčný tak pri plnom plyne sa má zavrieť a prestať recirkulovať výfukové plyny. druhá vec je ak nezatvára poriadne, vtedy je aj nábeh turba trochu.

píšeš že máš repasované turbo a málo tlačí. bolo by dobré pozrieť ako je nastavený dorazový červík a tiahlo na podtlakovke. to by mohlo mať vplyv na to že máš menší turbotlak.
chcelo by to nalogovať a dať sem logy, bez toho je ťažko radiť
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod 007G » 25 Jan 11, 1:02:09

aj aktuator mi menili aj nastavovali tam je to aj zapecatene a nejake merania mi robili za jazdy ale ja sa v tom nevyznam ako to mam sem nahodit....ak mi das adresu posli ti ich ale aj sem...Diky

007G 


 
Príspevky: 7
Registrovaný: 04 Sep 10, 10:19:01

Poslaťod mp3turbo » 25 Jan 11, 3:06:39

no uz ked sa toho niekto chytal tak amen tma.

logy prihod normalne sem na forum... ked pises prispevok, dole mas take dve zalozky, jedna MOZNOSTI, ta druha PRIPOJIT PRILOHU. Tam uz je to jasne.

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod 007G » 25 Jan 11, 10:58:10

toto mi dal na usb mechanik dufam ze to uz bude dobre a diky
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

007G 


 
Príspevky: 7
Registrovaný: 04 Sep 10, 10:19:01

Poslaťod 007G » 25 Jan 11, 18:11:08

chlapi prosim co ste z toho zistili?

007G 


 
Príspevky: 7
Registrovaný: 04 Sep 10, 10:19:01

Poslaťod Alpiners2 » 25 Jan 11, 18:21:24

podla logov to máš v poriadku. váha vzduchu je ok. plniaci tlak požadovaný a skutočný je viacmenej zhodný. rozdiel pár desatín v tlaku bude vždy. takže s turbom, s variabilitou ani s váhou vzduchu problém nemáš.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota


Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 11 hostia

cron