výfuk - montážny materiál

Poslaťod Breznew18 » 02 Mar 11, 19:10:47

ta stranka mliekarenske a potravinarske sucasti:D s takymto pracujem v mliekrani :)
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod dr.risko » 02 Mar 11, 19:51:02

miro take rozmery bohuzial neexistuju.
Jediny sposob vyroby takeho kolena o tych parametroch je zdeformovat vnutorny obluk do vlnovca - tak ako to maju kominove kolena pretoze taky rozmer uz nenatiahnes. Takze to je prvy problem a druhy problem je to ze na to aby sa nieco vyrabalo a predavalo musi to mat uplatnenie v praxi.
Nerezove rurky sa pouzivaju najma v priemysle a tam nikto nepotrebuje 90mm priemer a 0,5mm stenu pretoze minimalne pevnostne taka rura nic nevydrzi. Takze dopyt je vlastne nulovy a tym padom ponuka na take kolena nikdy nebude.

Ale aj ked si myslis ze som hlupak mozem ti poradit... Na nejaky maly radius sa nedostanes ale pri troche nenarocnosti by sa dalo...
Zvaris si rovnu rurku taku aku chces... nabijes ju poriadne pieskom (nasypes 10cm a upechujes a takto dookola kym nebude plna) - tak sa to totiz skutocne robi pri tenkostennych profiloch. Vlozis do ohybacky (dufam ze si to nikto nepomyli so zakruzovackou) kde si zvolis idealne nejaky vacsi radius a potom plamenom nahrievaj koleno a velmi pomaly ohybaj.
Piesok zaruci udrzanie kruhovitosti a celkom rozumne sa rozlozi deformacia materialu... Plamen troska polavi ten material.
Ked sa ale robi toto profesionalne tak sa dava material pred ohybanim vyzihat na znizenie vnutornych pnuti - to je pre zvar a potom na zmenu krystalickej mriezky z nikym obsahom krehkych prvkov. Po uprave sa zase dava tepelne spracovat aby dostal povodne vlastnosti. To je ale uz HI-strojarina plna vypoctov a technologickych skusenosti a samozrejme ty na to zariadenie aj tak nemas tak mozes skusit len tak jednoducho ako som pisal...
Fabia 1,9TDi pd

dr.risko 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 141
Registrovaný: 24 Jún 10, 16:06:01

Poslaťod miro22 » 02 Mar 11, 22:05:52

pozri, ako si ty myslis, ze ja som neomylny, tak ja si myslim ze si hlupak. v podstate ani jedno nie je pravda. skor sa mi jedna o nebrzdenie ziadnej temy, ale skor naopak, o jej skvalitnenie. ked niekto nieco chce, ci skusi, nemoze mu nik kto to neskusal pisat, ze tara a robi sa neomylny.

za dalsie, o tom sposobe viem, je stary, ale nie je to take jednoduche a ja nemam na to nervi, aby som riesil taku zlozitu proceduru. viem, ze sa daju zohnat take veci, len mozno na zakazku a to je dost drahe. v podstate nic zlozite vo vyrobe nevidim na rury o stene 0,5mm a ani tie sa nedaju bezne zohnat. ja prakticky sem pisem tento "inzerat" iba pre nahodu, ci "dakto nic o tom". niekedy mi lezie na nervi aj to, ze kym sa dopracujem aspom ku pochopeniu o com vlasne pisem, trva to vecnost a hadka hrozi na 80%.

teraz to uz vidis lepsie? pozri sa vzdy na veci aj z druhej strany a nie len zo svojej. nic inak proti tebe nemam. aj ja mam chyby v komunikacii. tak to aspom vypada.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod viktorddd » 02 Apr 11, 14:09:20

o tých 0,5-0,3mm rúrach atď. si tiež myslím svoje, ja som tú strojarinu vyštudoval a viem niečo o vlastnostiach materiálov, a človek nemôže čakať od 90mm výfuku že bude vážiť 10kg, takže treba hľadať kompromisy ale ja osobne by som určite pod 1mm nešiel

viktorddd 


 
Príspevky: 25
Registrovaný: 03 Jan 11, 16:41:14

Predchádzajúci

Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 15 hostia