vw golf mkIV

Poslaťod Blitzkrieg » 19 Mar 11, 21:30:35

ahoj pani....som novy tak sa predstavim.... Rasto- golf mk IV 11/2000 85kw PD
auto je dovezene zo svajcu a je chipnute no moja sikovnost odpizdila graf z brzdy tak netusim ako velmo je chip.

Rad si precitam vase nazory co s vykonom a akym sposobom ,a hadamsa niecoho chytim. No skusim zadat ze mi postaci vykon 230HP.ideo tozemitreba menit spojku aj turbo tak uz ked taknech to stoji zato

Blitzkrieg 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 53
Registrovaný: 02 Dec 10, 0:52:21
Bydlisko: Košice

Poslaťod djrjay » 19 Mar 11, 22:58:41

moc by som s tou 85kw verziou nespekuloval a hlavne na taky vykon.
Tieto prve 116-ky neboli az take vydarene.Zrejme sa jedna o AJM motor a dost tam praskaju piesty.
A zase na druhu stranu 230koni je myslim trosku vysoko postavena latka.
Spojka jednoznacne,turbo,vstreky,FMIC a hlavne poriadny soft a hromadu penazi.
GOLF IV s tymto motorom sa da v pohode urobit na seriovych komponentoch na 180ps ale to uz je strop pre spojku.
Ale celkom by som povedal ze to postacuje.
Ale ako pisem zalezi aky je tan motor.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod Blitzkrieg » 19 Mar 11, 23:59:35

jojo to som nenapisal, a spravne pisesje to AJM-ko no a hlava uz bola prasknuta ked ho doviezli zo svajcu,takze je tam takmer trojrocna hlava.
Ale niekde som cital ze sa pri takychto vykonoch zvyknu menit aj hlava za inu.
A ak to nieje realne tak ....idem spat k honde :rr

Blitzkrieg 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 53
Registrovaný: 02 Dec 10, 0:52:21
Bydlisko: Košice

Poslaťod djrjay » 20 Mar 11, 0:41:13

ked uz upravovat tak vysoko tak bud 96kw alebo 110kw TDI PD.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod Alpiners2 » 20 Mar 11, 1:46:59

spojku aspon organiku, turbo by som volil gt20. poprípade gt2260 alebo gt2556. arl vstreky, fmic
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod djrjay » 20 Mar 11, 13:30:44

Alpiners2 píše:spojku aspon organiku, turbo by som volil gt20. poprípade gt2260 alebo gt2556. arl vstreky, fmic


A mozno chce ist tak vysoko ako ty s tym LEONom.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod Blitzkrieg » 20 Mar 11, 14:58:17

noooo mna zajima ze ake upravy mi treba robit ked tam dam turbo zo 110kw,a ake vstreky su k tomu dobre,a viem ye aj te IC treba menit, no a potom samozrejme aj soft nastavit,ale ci bude treba menit RJ,a ak je tam zmena turba ci tam treba nejake redukcie a taketo srandy. Cisto hypoteticky :grr

Blitzkrieg 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 53
Registrovaný: 02 Dec 10, 0:52:21
Bydlisko: Košice

Poslaťod djrjay » 20 Mar 11, 17:20:55

Blitzkrieg píše:noooo mna zajima ze ake upravy mi treba robit ked tam dam turbo zo 110kw,a ake vstreky su k tomu dobre,a viem ye aj te IC treba menit, no a potom samozrejme aj soft nastavit,ale ci bude treba menit RJ,a ak je tam zmena turba ci tam treba nejake redukcie a taketo srandy. Cisto hypoteticky :grr


Ked tam das turbo z ARL a pripadne trysky tak staci poriadne urobit soft v povodnej RJ.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod Blitzkrieg » 21 Mar 11, 10:13:36

tak mozte mi pomoct poradit - postupne a podme od turba. skusme to s tym 110kw tusim je to z ARL,alebo sa mylim? alpiners pisal nejake 3 typi--co to jezaca ake su vnich rozdieli? ja sav tychskratkach velmi nevyznam aj ked GT mi nieco naznacuje ale VB pamatam lenz cias davnych zltobielych zigulakov :-L

Blitzkrieg 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 53
Registrovaný: 02 Dec 10, 0:52:21
Bydlisko: Košice

Poslaťod janosik93 » 21 Mar 11, 10:44:43

z ARL tam nedávaj, daj tam radšej to, čo tam písal Alpiners2. tie turba to potom budú zvládať ovela lepšie, ako to z ARL
Dalšia vec: aby si neprepálil motor, treba tam dať aj poriadny IC .
ku tomu AJM a 220 ps by si uaž asi musel meniť aj ojnice aby ich nezohlo.
člen zizala už taku upravu absolvoval, tak si to tam môžeš pozrieť.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Blitzkrieg » 21 Mar 11, 13:11:07

hej hej, zizalu mam poprezeraneho zo vsetkych stran.
na ceskom dieslepower chalan predava turbo gt2556V- tak neviem ci to V uz je mimo toho co odporucal alpiners,a je tam taky dotaz ze co ten olej vo vyfuku :?:
a teraz sa tam objavil inzerat na trisky FB race 520.

FMIC pozeram na tej stranke co je tuto link,a aj na ebayi,ale toho ebaya saobavam ze to bude cina,ajkden uz sa asi vsetko vyraba v cine....jedine co som v poslednej dobe vydel vyrobene v nemecku bola jagermeister :rr

Blitzkrieg 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 53
Registrovaný: 02 Dec 10, 0:52:21
Bydlisko: Košice

Poslaťod Alpiners2 » 21 Mar 11, 14:21:03

áno spomínal som 2556v, treba ale rátať zo slabším spodkom. nebude to mať záťah od 1500ot ako z malým turbom, ale zas vo vyšších otáčkach to bude jazdiť neporovnatelne lepšie a dlho aj vydrží. môžeš použiť aj gt2260 alebo gt2052. na vb turbo zabudni ak chceš výkon cez 200ps.
k tým ojniciam- žížala mal ďaleko cez 220ps keď mu zohlo ojnicu.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod janosik93 » 21 Mar 11, 17:26:53

to viem máš pravdu Alpiners , ale pre istotu by nebolo mať od veci ojničky silnejšie. Na tých 220 ps by mohli stačiť....
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod miro22 » 22 Mar 11, 2:04:08

musim sa priznat, ze sem tam nahliadnem do nejakych for a dnes mi neda, aby som nezareagoval, aj ked nemam s toho uplne nic.

za 1: motor sa tvori z toleranciou na krutiak asi v 70 - 100%.

za 2: 20% ziadnemu motoru neuskodi a dovolim si tvrit, ze aj hranica 40% je da sa povedat, "zdava.."

za 3: kazdy by si mal uvedomit, ze v tovarni investovali miliony eur na vyskum a tak postavili motor..

za 4: soft je len vytazenie z hardware.

takze k veci:

ak dojde ku ohnutiu ojnic, tak motor bol silou vybuchou daleko za hranicou, ktoru urcuje fyzika.. preco? lebo kazdy material ma TORZNOST !!! co je torznost? je to ohyb, ktory sa vrati naspat. tuto vlasnost ma kazdy pevny material. teda kov iste. ked ma nejaky motor, ci hociaky iny hardware 100% nu toleranciu, tak prave pre torznost a pre medzu lomu v kluk mechanizme a pod.. osobne som sa nikdy vo svojom zivote nestretol s ohybom ojmic a to iba preto, lebo motry stavam s tym, ze ratam s torznostou a ku ohybu sa nemozem tym padom dostat. mam vysledky v roznych zavodoch, ktore nie su podcenovane v europe a preto viem o com pisem. napisat vec, ze chcem vykon a chcem to dosiahnut softwarovo, lebo to je najlahsia cesta, je u mna napisane a povedane, "detska hra". kazdy kto napise, ze zizala mal viac koni je mimo reality, lebo zizala dosiahol maximum z maxima a riskoval motor a kaslal na vedlajsie ucinky. prial by som niekomu pozriet si spomalene zabery s kluky a ojnic, uz pri 50% zvysenom vykone. vsetko sa pri vybuchu trasie ako na stracej nozke.

preco asi sa dava do motora v serii vsetko silnejsie, ak porovname rozne verzie motorov? vsak sa jedna len o par koni a par Nm. jedna sa presne o tu torznost.

ano, sam som spravil pokus s dieslom, kde som zvysil vykon na uroven hranice dvojhmoty, ale tato uprava trvala len 2 dni. netusim, kolko to malo Nm, ale casy na zrychlenie sa blizili ku SK rekordom na sprinte. osobne odporucam zvysenie v softe na hranicu max davok, bez zvysenia dlzky vstrekov, lebo to je hranica hardvare.

preco to vydrzi aj ked chce niekto nasilu posrat motor a nevychadza mu to aj dlhsiu dobu? lebo ono mu to vlasne vychadza, len mal stastie a natrafil na bezchybny material a trasie zo vsetkym v motore tak, ze bud to rupne, alebo nie.

taky frajer, ze vyzdimem v softe zo vstrekov a softu co to da viem byt aj o polnoci a kazdy skusenejsi clovek kedykolvek.

netreba zabudat, ze miliony eur nie su zbytocne na vyskum kazdeho motora. pozorne si toto precitajte a potom zhodnotte, co a ako chcete upravit na kazdom vasom motore.

ak chce niekto riskovat, rad ho uvitam u mna doma a na jeho vlasnu zodpovednost viem akykolvek motor dostat softom a turbom na uroven jeho ojnic a kluky, ci piestov a cepov. mozno by som po navsteve spoznal noveho vitaza v drag na 403m z 1,9 tdi. :-)

PS: skutocne upravy na motoroch sa robia uplne inak a na nete sa o tom neda nic docitat. soft je len tazenie s upravy hardware. ojnice, piesty su len vedlajsie upravy na motore. osobne typujem, ze 1,9 tdi ma hranicu prietokov vyf a sacich ventilov niekde pri 500hp a 1000Nm. :-)
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod Blitzkrieg » 22 Mar 11, 13:52:52

nice vedomosti Miro,alebo skusenosti :kk/
vsetko in the peace: ty prispievas len ked z toho nieco mas? mam doma asi 200litrov cerveneho vina...a navstivim ta velmi rad ak budem mat cestu okolo,ale neviem okolo coho?

dik za rozumny vyklad

Blitzkrieg 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 53
Registrovaný: 02 Dec 10, 0:52:21
Bydlisko: Košice

Ďalší

Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron