Stránka 4 z 5

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 11 Feb 13, 20:54:06
od Shima
komplet blok motora

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 11 Feb 13, 22:17:38
od Blitzkrieg
ale noooo,spodok by nestacil ked mam vymenene piesty,vacku a vsetko kolo toho.....

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 11 Feb 13, 23:36:49
od janosik93
daj tam VB čo som ti písal. taký zizala z toho 85 kw dostal 270 PS bez upravy motora ....

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 12 Feb 13, 19:23:40
od Blitzkrieg
asi to tak aj urobim,u z len cakam na tie MALICKOSTI okolo toho :opf? co vsetko

na nete som nasiel firmu z lucenca wizard turbo, neviete o tom niekto nieco, mi napisali ze mi moje g14 vymenia za g17 myslis ze to bude ono,alebo ma potesis a napises ze prave mas take v garazi a ti ho uz netreba :D

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 29 Júl 13, 19:32:32
od Blitzkrieg
chalani viete mi nejak poradit zrekapitulovat, sam nemam vela casu ked som doma tak ak by sa nasiel aj nejaky ochotnik co by mi s tym pomohol, urcite chcem dat vbcko turko,no k nemu mi treba cooler, stenu z arl som asi pochoval lebo to asi vyjde moc draho,tak chcem nejaky ten uni fmic alebo len nahradu za moj a pozeram na darkside,len neviem ak dam turbo VB tam treba nejaku redukciu alebo ked objednam od nich alu vedenie na arl tak netreba nic,len nejeaky IC zaobstarat, no a este aj nejake to cidlo mi tam asi bude treba ci? predpokladam ze to z 85 kw tam bude na dve veci ci?

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 29 Júl 13, 19:48:26
od janosik93
to ti treba cele poprerábať.... aj sacie potrubie ti treba druhe, všetky sacie hadice. asi najlepšie si to zohnať s 96 kw golfa a prehodiť to. dať tam to vb a pohoda

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 29 Júl 13, 21:24:54
od Leon/kissiakos
janosik93 píše:daj tam VB čo som ti písal. taký zizala z toho 85 kw dostal 270 PS bez upravy motora ....

hej ale dvoma turbami :D

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 30 Júl 13, 8:27:23
od Shima
tu nejde kolkymi turbami o dosiahol, ale o to ze to bolo na seriovom motore

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 30 Júl 13, 19:35:48
od Blitzkrieg
a este mu to auto jazdi????

vsetko si myslim treba s mierou,takze mne postaci to vbcko a jedno,len neviem aky fmic,a neviem ake vedenie ,tak ak by niekto vedel o niecom alebo nieco poradit

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 31 Júl 13, 7:24:57
od Shima
vsade je o tom pisane

zober FMIC napr 550x180x65 a vedenie k tomu 57mm

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 31 Júl 13, 19:37:19
od kubos4
neviem kde je problem, ved na mk4 sa daju kupit hotove hlinikove kity

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 31 Júl 13, 21:58:20
od Blitzkrieg
dam tu link hadam ma nikto nezabije za reklamu

ide o to ze neviem ak by som objednal tento kit ci musim nieco prerabat ak to budem chciet dat na vb turbo, lebo ak od nich objednam sadu trubiek na arl motor tak mi to bude asi na prd ked tam je iny IC, no a ci to tento IC zvladne
alebo je tam na motor ASZ ci tento nato pasne lepsie,alebo tam treba nato nejaku redukciu
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... pd115.html

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 01 Aug 13, 17:35:52
od kubos4
s tym rataj ze ti bude treba niaka redukcia hadicova alebo nieco podobne, ale to je najmenej

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 01 Aug 13, 22:34:55
od acryll

ja by som to tam nedaval, podla mna to nestoji za tie peniaze...
vsak pozri sa na to takto... postav sa pred auto, a pozeraj sa cez naraznik kolko z plochy toho intercoolera uvidis (poviem ti, ze dost malicku)
a potom si predstav, ze mas IC za celou strednou spodnou mriezkou v narazniku.. a v ten moment ti musi byt jasne, co ma sancu ako fungovat

vyhodou celohlinikoveho SMIC oproti obyc.SMIC je,ze ma o nieco vyssiu tepelnu kapacitu, cize v praxi je mozne ocakavat dajme tomu, ze prvych 10 sekund vyssej zataze s celohlinikovym smic bude vykazovat zlepsenie, no a tak do 30sek sa ta vyhoda strati, a rozdiel bude minimalny

taky je moj nazor

Re: vw golf mkIV

PoslaťNapísal: 03 Aug 13, 18:53:40
od Shima
ked tak napis mi poriesim ti co len chces ic,trubky,kolena,redukcie vsetko co sa tyka fmic