AJM twinturbo

Poslaťod mp3turbo » 02 Okt 10, 20:43:57

ja si dovolim pripojit fotku turba Seatu co staval alpiners a spomina ho vyssie :

Obrázok


porovnanie s normalnym turbom.

Video z toho seatu nemam, aj som to sice skusil ale dve stovky za hodinu tam boli rychlejsie ako som stihol nažhaviť kameru a mohol som ist akurat tak trhat mrkvu :) jo a aby som nezabudol tak na tej jazde uz bolo turbu ubrate z 2.1baru na 1.8 cize sa len tak flakalo :)

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod žížala » 02 Okt 10, 21:00:11

janosik93 píše:nerozmýšlal si dať si na mieru vyrobiť medený IC?



Jak je něco na míru, tak je to drahý :)
Golf 4 ajm 280 PS 545 Nm power by hell
http://www.hafici.cz/profily/detail/72529/

žížala 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 113
Registrovaný: 23 Jún 10, 21:48:07
Bydlisko: Karlovy Vary ČR

Poslaťod janosik93 » 02 Okt 10, 21:10:01

to je pravda.. .čo tam máš teraz?
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod žížala » 02 Okt 10, 21:38:12

Je to na stránce č.2 dole. Normal fmic :)
Golf 4 ajm 280 PS 545 Nm power by hell
http://www.hafici.cz/profily/detail/72529/

žížala 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 113
Registrovaný: 23 Jún 10, 21:48:07
Bydlisko: Karlovy Vary ČR

Poslaťod miro22 » 06 Okt 10, 0:10:00

v polsku ti spravia dost lacno na mieru, ale hlinikovy.. ak to dobre navrhnes, tak to musi chladit 20 st naviac od vonkajsej teploty. do 30 st dokaze chladit IC na 400hp benzinak a ten musi mat spravny pomer vzduchu.. odhadujem prietok viac ako 2x taky ako ty a tlak 1,7, ale skusali sme aj 2 bary nad atmosferu. moje auto som plnil na 1,5 bar a 350 hp a teplota do 30st viac od okolia. taky ic ma aj ine vyhody ako je nizka teplota. :-)

adresu neviem, ale ak nezabudnem a chlap si bude pametat, tak dam vediet. vychadzalo to do 10 tis slovenskych.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod netopier » 12 Okt 10, 10:53:44

mp3turbo píše:ja si dovolim pripojit fotku turba Seatu co staval alpiners a spomina ho vyssie :

Obrázok


porovnanie s normalnym turbom.

Video z toho seatu nemam, aj som to sice skusil ale dve stovky za hodinu tam boli rychlejsie ako som stihol nažhaviť kameru a mohol som ist akurat tak trhat mrkvu :) jo a aby som nezabudol tak na tej jazde uz bolo turbu ubrate z 2.1baru na 1.8 cize sa len tak flakalo :)

otazka: da sa tlacit NAD 2 BARY S origo 51C cidlom?

netopier 


 

Poslaťod Alpiners2 » 12 Okt 10, 11:06:49

:grr
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod netopier » 12 Okt 10, 16:45:57

Alpiners2 píše::grr

ako? ;)

netopier 


 

Poslaťod žížala » 18 Okt 10, 22:13:55

Tak moje jednoturbový twinturbo dostane novou hračku a to přebroušenou vačku ;) Bude se brousit u pana Chovance. Víc vzduchu víc ví.
Golf 4 ajm 280 PS 545 Nm power by hell
http://www.hafici.cz/profily/detail/72529/

žížala 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 113
Registrovaný: 23 Jún 10, 21:48:07
Bydlisko: Karlovy Vary ČR

Poslaťod Alpiners2 » 18 Okt 10, 22:20:02

chlape ty sa nezdáš :grr už teraz máš viac ako lupo ktoré ospevovali že najrýchlejší diesel, ten mal bez nitra pobiede 240ps a ty bez nitra 280ps a nemáš v tom ani také brutálne prachy utopené.
:rr
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod žížala » 18 Okt 10, 22:25:44

Důležitej je výsledek ;) takže na tom nejsem moc dobře. Jinak broušení je za 2500+- a k tomu nitridování. Celý asi teda 3500 Kč+- To vůbec není špatný.
Golf 4 ajm 280 PS 545 Nm power by hell
http://www.hafici.cz/profily/detail/72529/

žížala 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 113
Registrovaný: 23 Jún 10, 21:48:07
Bydlisko: Karlovy Vary ČR

Poslaťod Alpiners2 » 18 Okt 10, 22:52:17

som zvedavý na výsledok
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod netopier » 19 Okt 10, 12:15:44

potom bacha aby ti toho yorkshira nevcuclo do sania :))))

inak, aky profil vacky ides davat? mam tu nieco z tdiclubu :/up
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

netopier 


 

Poslaťod žížala » 19 Okt 10, 12:41:29

BH na DP psal, že by to měla být kopie Dbilas. Já to nechám na panu Chovancovi co mi s tim provede. Abych se přiznal, tak nevím jakej požadavek ve stupních dát. Princip broušení a změny úhlu chápu, ale nevim kolik, aby to k něčemu bylo a nebo naopak. A nebo si o tom můžu něco chytrýho přečíst a pak tady vystupovat jako odborník přes vačice :nnnn
Golf 4 ajm 280 PS 545 Nm power by hell
http://www.hafici.cz/profily/detail/72529/

žížala 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 113
Registrovaný: 23 Jún 10, 21:48:07
Bydlisko: Karlovy Vary ČR

Poslaťod netopier » 19 Okt 10, 13:20:11

žížala píše:BH na DP psal, že by to měla být kopie Dbilas. Já to nechám na panu Chovancovi co mi s tim provede. Abych se přiznal, tak nevím jakej požadavek ve stupních dát. Princip broušení a změny úhlu chápu, ale nevim kolik, aby to k něčemu bylo a nebo naopak. A nebo si o tom můžu něco chytrýho přečíst a pak tady vystupovat jako odborník přes vačice :nnnn


ja sa necitim ako odbornik ak narazas na mna ;)

netopier 


 

PredchádzajúciĎalší

Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron