74kw 96kw 110kw cim sa lisia

Poslaťod rsnight » 17 Jún 11, 2:11:41

zdravim kto mi da radu co je lepsie prerobit 74kw na 110kw alebo 96kw na 110kw co je jednoduchsie a co k tomu treba......dikes
:/up

rsnight 


 
Príspevky: 48
Registrovaný: 17 Jún 11, 1:45:50

Poslaťod bjukemen » 17 Jún 11, 6:30:10

..no da sa povedať že jednoduhšie je prerobiť 96kw verziu na 110kw tam nieje až taky rozdiel...da sa povedať že len turbo,sanie,vstreky a IC je ine na 110 + - soft ale to je detail..

..74kw je iny motor slabšie piesty slabšie turbo ako v 96 kw verzii ine ojnice je to trocha iny motor aj ked dosť podobny...podla toho na čo si trufaš ale urobiť sa da všetko...až maš 74 kw oktavku poladiť sa da len softom slušne,až chceš viac treba riešiť IC ten každopadne,a turbo najlepšie VB a maš klud so seriovými vstrekmi sa da dostať dosť vysoko ked ich zameniš za väčšie da sa dostať na 180-190ps ale to je limit pre 74 kw verziu

..každopadne musiš povedať kolko maš penazí na prestavbu a čo od toho očakavaš

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod dr.risko » 17 Jún 11, 8:42:29

mno... ta odpoved nieje celkom pravda.
Ono zalezi o aky kod motora sa jedna. To kolko mal kW v serii nedava predstavu o tom co z toho moze byt. Jasne ze od sportoveho 110kW ARLka sa da ocakavat ze tam nenechali nic na nahodu no ja mam napriklad 74kW ATD a len softom je ladeny na 110kW. Ano pojde sa vyssie a chce to IC, turbo a keby tak do extremu nad 200 koni tak aj vstrekovace. Ale vobec neuvazujem o nejakej vymene piestov, ojnic atd...
Vykon motora v serii teda v pripade 1,9tok moc neurcuje na aky vykon sa da postavit software-ovym ladenim pretoze tych 1,9tok bolo neskutocne vela... Da sa teda len podla kodu motora presne odpovedat na tvoju otazku.
No a teda pokial to nieje 1Ztko tak vacsinou maju ludia problem len so spojkami pri chipovani ktore vacsinou sklzuju alebo rozbijaju sa dvojhmoty pripadne odchadzaju turba z dovodu zleho ladenia alebo majitel auta s nim nezaobchadza setrne a po chipe sa s turbom motor moc nehra. Ako vo vseobecnosti ked to nejde do extremov bavit sa tu o ojniciach a piestoch, kluke, hlave ci bloku atd... nema moc velky vyznam.
Takze ako som uz napisal... napis konkretne kody motorov ked chces porovnavat...
Fabia 1,9TDi pd

dr.risko 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 141
Registrovaný: 24 Jún 10, 16:06:01

Poslaťod Alpiners2 » 17 Jún 11, 9:06:16

v jednom vlákne som to už raz písal, chiptuning spravil chipom zo 74kw 160ps, odmerané na brzde.
ale aby nepadal výkon tak určite lepší intercooler, a samozrejme lepšie turbo ak to pôjde stále na plný výkon.
vela záleží od štýlu jazdy majiteľa, pretože niekto odsere aj sériový motor po pár tisíc kilometroch.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod cupra » 17 Jún 11, 20:47:39

Alpiners2 píše:v jednom vlákne som to už raz písal, chiptuning spravil chipom zo 74kw 160ps, odmerané na brzde.
ale aby nepadal výkon tak určite lepší intercooler, a samozrejme lepšie turbo ak to pôjde stále na plný výkon.
vela záleží od štýlu jazdy majiteľa, pretože niekto odsere aj sériový motor po pár tisíc kilometroch.

presne tak,mna kedysi vysmiali na DP fore ked som povedal ze ide spravit z 90 ps 160 ps s kodom motora ALH(len chipom)...a odvtedy tam neprispievam DDD :EEE
da sa vsetko ,rozumu mame dost,vsetko sa to toci o peniazoch... ;)
BMW 330 xd touring chip by DONUZO(D-Racing.sk)270 hp 600 nm, sprint soft 300+HP 700+Nm

cupra 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 25
Registrovaný: 14 Jan 11, 0:28:08

Poslaťod Alpiners2 » 17 Jún 11, 21:36:57

politika dp je aby si od nich kúpil trysky a všetko čo majú v ponuke :grr
všade tlačia len hybridné turbá, len si nikto neuvedomuje že limitujúci je prietok cez výfukovú časť turba. nad kdejakými hybridmi naskladanýmy do nejakej 1749 sa len smejem. možno keby vedeli vychytať turbodiery tak by hybridy nepotrebovali.
ale tebe to asi nemusím vysvetlovať keďže si z donuzovej partie, isto vieš čo mám na mysli 8-)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod cupra » 17 Jún 11, 22:53:27

Alpiners2 píše:politika dp je aby si od nich kúpil trysky a všetko čo majú v ponuke :grr
všade tlačia len hybridné turbá, len si nikto neuvedomuje že limitujúci je prietok cez výfukovú časť turba. nad kdejakými hybridmi naskladanýmy do nejakej 1749 sa len smejem. možno keby vedeli vychytať turbodiery tak by hybridy nepotrebovali.
ale tebe to asi nemusím vysvetlovať keďže si z donuzovej partie, isto vieš čo mám na mysli 8-)

to teda nemusis...staci trosku chapat princip turba...sice ma to naucil trosku az donuzo...ale na DP je to fakt o tom ako ta lisiacky pripravit o peniaze...oni sa brutalne zichruju vydrzou...to ani seria nie je tak dimenzovana...ale co uz s nimi... :)
BMW 330 xd touring chip by DONUZO(D-Racing.sk)270 hp 600 nm, sprint soft 300+HP 700+Nm

cupra 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 25
Registrovaný: 14 Jan 11, 0:28:08

Poslaťod 1soda » 19 Jún 11, 12:46:22

:)...ja na DP neprispievam odkedy ma presviedcali ze mam v ibize cupre tdi turbo 1749vc,pritom tam v klube tusim take auto ani nebolo.Ale nemenovany lider klubu to videl rozbite na ceste a isto to bolo z cupry a na kuse turba bolo napisane 1749vc ,takze ibiza ma turbo z octavie rs II vlastne :).Toto mi stacilo.

Dalsia skusenost bola ked som si porovnal svoju seriu v chipe s upravenou ibizou s velkym hybridom a o 30ps vacsim vykonom,a moja bola o chlp rychlejsia.V tomto suhlasim s Alpiners ,hybrid je naozaj asi hlupost.Ono im tie hybridy v podstate klakinaju castejsie,akoby mali nove VBcka a tie drazdili na max tlak. A zeby som videl CZ auto bez dymu sa neda tiez povedat :D.
Netusim ich politiku,ale na inom ceskom fore mi po vzhliadnuti vykonu posielali sukromne spravy a ze nech teda prezradim,co tam mam ,ked mam taky vykon .Tam totiz hranicu 200ps pokoria asi len s hybridom a vstrekmi.Mne to je ale divne,kedze tri moje cupry TDi mali cez 200ps s katom a povodnym seriovym hardwerom .A to nepotrebujem nie ze velke vstreky,ale ani ALka k tomu.

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

Poslaťod bjukemen » 19 Jún 11, 13:30:26

..vitaj soda :)

..no maš pravdu je to tak nove VBčko je ideal da sa s nim ist do 200ps viac neviem ci by som isiel ale i tak to je slušne na take podla mna nevelke turbo..DP sledujem stale neda mi to ako sa tam hohaduju ale nikto neuzna nikomu nič za pravdu...

..hybrid je dobry biznis preto ho odporučaju ale tak čo už nech si ich kupuju neinformovany ludia,len smutne je to že jeden nemenovany upravca už na vykon cez 160ps odporuča hned skladať hybrida pritom je tam teraz VAčko no ale necham tak..nech si tvrdí čo chce je sice pravda že je lepšie večšie turbo s vyššim potencialom ale to sa da aj inak spraviť... :EEE :EEE :EEE

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod sikin1987 » 29 Mar 13, 13:03:57

kolik bezpecne vydrzi PD 74 kw? co se tyce spojky je dost malicka 228 mm kamos rikal,ze ma silne pritlacnaky coz ja nemuzu posoudit. ale docela bych se bal kroutaku 33é Nm ,ktere nektere firmy nabizeji.
jak to je s pruznosti? vychazim z tehle hodnot http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/ ... 20-%2074kW
a zda se mi to dost ubohe co se tyce zrychleni.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod bh2 » 30 Mar 13, 14:23:29

330nm ta spojka zvladne bez problemov. myslim ze cca 400nm je taka hranica na tu spojku.

bh2 


 
Príspevky: 77
Registrovaný: 23 Júl 10, 15:41:47

Poslaťod sikin1987 » 30 Mar 13, 20:04:21

pocky,ale vis,ze se bavime o spojce s prumerem 228 mm? nerikejte mi,ze to vydrzi vic jak 350 Nm dlouhodobe. A stejne pro ten slabsi PD motor to musi byt asi vrazda dostat z toho treba 180 koni a nevim 380 Nm.
ja sem si to koupil kvuli spotrebe zere to 4,8,ale prece jen mi chybi zrychleni nachipovaneho JTD na ktere se ten motor bez vetsi upravy nedostane ani kdyby se chiptuner rozkarejel:D.
ale potrebuju vetsi tah v nizkych otackach to je zdechle takze chipovat budu urcite

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod bh2 » 30 Mar 13, 20:23:33

mam tu spojku, pred dvoma rokmi mi nameraIi cca 400nm.

bh2 


 
Príspevky: 77
Registrovaný: 23 Júl 10, 15:41:47

Poslaťod sikin1987 » 30 Mar 13, 22:04:54

ja se ted divam na parametry uprav vetsiny firem a ten prumer je tech 320 Nm a pak ctu,ze nekomu to nachipovali na 380 to uz je,ale s tryskama a vetsim turbem ne?
ja do takovyho extremu zase jit nechcu kvuli sekunde zrychleni,kterou bych ztracel na byvale JTD . Navic chci zachovat spotrebu.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod bh2 » 30 Mar 13, 23:01:14

pri rovnakom style jazdy je spotreba rovnaka.

bh2 


 
Príspevky: 77
Registrovaný: 23 Júl 10, 15:41:47

Ďalší

Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron