Stránka 1 z 3

gt2556v

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 10:00:03
od Alpiners2
má niekto poznatky koľko dokáže fúknuť toto turbo bez toho aby sa neoddelilo na 2 časti?
žížala ty určite budeš vedieť :grr

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 10:33:33
od TDI tech
1.75Bar dlhodobo uplne vpoho. Da sa aj 2Bar, ale rucit za jeho zivotnost sa uz neda.

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 12:53:45
od Alpiners2
nuž od montáže je nastavené na 1,8bar zo softom do bežnej premávky.
na vyšší tlak sa ide len na šprintoch, ale zas tých 400m ho nezabije 8-)

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 13:32:00
od žížala
No já se tlakem neřídím, mám otáčkoměr..... U 2260V jsou max otáčky 175000.

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 19:44:14
od karol
pocuj a ako respektive kde sa montuje ten otackomer a ako to snima?

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 20:03:00
od TDI tech
Snima sa to bezkontaktne na principe el. mag. indukcie. Do statora radialneho odstrediveho kompresora navrtas dieru tak aby bolo priamo vidno na lopatky rotora. Do diery strcis snimac. Zapojis vodice (pripojis stavu a podsvietenie) a v zadu na budiku cez switch prepinace nastavis pocet lopatiek rotora. Na budiku ti to potom bude ukazovat priblizne otacky rotora kompresora. Ako na bezne jazdenie ti to je naprd, ale pri ladeni je to dobry pomocnik. Po naladeni to mozes vymontovat, samozrejme ked mas druhy stator co nema dieru :mrgreen: Ale napr. ty co jazdia vytrvalostne preteky si to nechavaju.

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 21:08:08
od karol
no vsak prave koli pretekom to chcem, lebo bez neho je to len hadanie idealneho tlaku a max vykonu turba

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 21:47:01
od žížala
Asi nějak takle se to dělá ;)
IMG_4220.JPG

IMG_4224.JPG

IMG_4228.JPG

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 21:48:17
od žížala
A takhle vypadá budík
budík.JPG

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 21:48:56
od žížala
Ještě můžu vyfotit jak pěkně svítííííí

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 27 Jún 10, 22:55:41
od karol
jasnee daj foto

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 28 Jún 10, 23:08:29
od Skoda
Pekne kolko takova vec stoji?

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 29 Jún 10, 7:36:02
od žížala
Já to mám dva nebo tři roky, ale teď nevím kolik přesně to stálo. Buď 10 500 nebo 11 500 Kč. Specialturbo to má teď za 13 700.

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 30 Jún 10, 3:33:32
od miro22
ako sa to vola po anglicky? nejaka pomocka na web. to cidlo moze byt kolko od plochej strany vrtule? teda mam na mysli, ci by sa skor nemala diera navrtat tam, kde to nevadi az tak na pracu turba. pod inym uhlom. pracuje to pri akejkolvek hrubke lopatiek? aj ked to navrtam tam, kde budu len 4 mm vysoke, alebo az 20mm vysoke?

perfektna vecicka. asi sa na to namotam... :rr

Re: gt2556v

PoslaťNapísal: 30 Jún 10, 9:21:34
od žížala
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ensor.html

Hrubka je výška? To by nemělo mít vliv a max počet lopatek je 16. Dole na té stránce je návod na montáž ke stáhnutí.