Audi A3 max vykon

Poslaťod Dominess » 23 Okt 11, 22:11:08

Tak na nejakych 200PSI by som sa mal bez problemov snim dostat nie ak tam hodim race520tky?

Dominess 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 27
Registrovaný: 13 Sep 11, 23:21:36

Poslaťod djrjay » 24 Okt 11, 20:07:51

treba poriadny FMIC,samozrejme spojku a mozno to pojde.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod toefuk » 31 Okt 11, 18:29:32

nezabudni na rozdelovaciu hlavu, inak budes tankovat od cerpacky k cerpacke....
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod Dominess » 01 Nov 11, 22:18:55

rozdelovacia hlava pomoze na mensiu spotrebu ci ako?

Dominess 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 27
Registrovaný: 13 Sep 11, 23:21:36

Poslaťod janosik93 » 01 Nov 11, 23:30:51

má väčší priemer piestikov, čiže tam potom dostaneš viac paliva , aby si dosiaho plánovaného výkonu.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Alpiners2 » 02 Nov 11, 20:26:58

toefuk píše:nezabudni na rozdelovaciu hlavu, inak budes tankovat od cerpacky k cerpacke....

tým že sa dá väčšia hlava spotreba nižšia nebude ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod djrjay » 02 Nov 11, 22:37:52

vacsia hlava sa dava zrejme preto aby stihalo zasobovat tie trysky palivom

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod toefuk » 04 Nov 11, 17:14:08

Alpiners2 píše:
toefuk píše:nezabudni na rozdelovaciu hlavu, inak budes tankovat od cerpacky k cerpacke....

tým že sa dá väčšia hlava spotreba nižšia nebude ;)

Ja som presvedceny o tom, ze bude.
Inak mimo mysu, je pravda, ze distributori trysiek dostavaju malu sadu kalibracnych podloziek ku tryskam do vstrekovacov? Lebo ak ano je to pekne svinstvo ryzovat na tovare dvakrat, predat trysky(bez podloziek co ku nim patria) + nastavovat...
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod Alpiners2 » 04 Nov 11, 17:17:11

no na tie podložky sa treba spýtať niekoho kto s tým robí
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod toefuk » 05 Nov 11, 8:43:17

Alpiners2 píše:no na tie podložky sa treba spýtať niekoho kto s tým robí

Ide hlavne o princip, vsetci vieme kolko stoja trysky od FB...
Tu je napriklad experiment s fotkami k tryskam od roznych vyrobcov:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=246968
Ludia co s tym pracuju(kalibrovanim vstrekovacov) mi poradili, aby som sa obratil na toho od koho som trysky kupil a chalani na forach co vedia ako to je, drzia hubu aby neprisli o kseft. Mozno sa mylim, mozno nie.
Uz ma nebavy dvojhodinovy maraton so strihanim sparomierok, ktore sa osvedcili ako makke, lebo otvaracie tlaky mam po 3000km zas rozhasene od 180-190bar.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod Dominess » 13 Nov 11, 18:12:18

Kde by som zohna vacsia rozdelovaciu hlavu co som pocul ze pasuje z avie ci s coho to ako to vlastne je?

Dominess 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 27
Registrovaný: 13 Sep 11, 23:21:36

Poslaťod Alpiners2 » 13 Nov 11, 19:08:48

z ávie nedávaj, nerobí to dobrotu
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod djrjay » 13 Nov 11, 19:18:09

daj cerpadlo z Tatry815 :grr

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod Dominess » 13 Nov 11, 21:13:04

a s coho tam mam dat ?? no urcite s tatry a mas takeee :kk/

Dominess 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 27
Registrovaný: 13 Sep 11, 23:21:36

Poslaťod djrjay » 13 Nov 11, 21:55:44

Dominess píše:a s coho tam mam dat ?? no urcite s tatry a mas takeee :kk/


Alebo toto.
JOHN DEERE 8530.
Po chipe 429 PS.
A vies aky krutak?2121 Nm
To by si bol spokojny nie? :-D :grr
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

PredchádzajúciĎalší

Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť