Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

Poslaťod janosik93 » 17 Jan 20, 16:55:36

vstrekovače a vačka sa maju ako?
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3324
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Buckojkb » 18 Jan 20, 12:07:03

janosik93 píše:vstrekovače a vačka sa maju ako?


No to neviem, viem to nejak zistit cez vcds?

Buckojkb 


 
Príspevky: 3
Registrovaný: 17 Jan 20, 0:01:05

Poslaťod juvrik » 25 Jan 20, 21:52:12

Zdravím, vedel by sa mi niekto pozrieť na LOG?
https://uloz.to/file/mRnPdITTjHlw/log-0 ... 10-011-csv
Passat B5.5 1.9 TDI 96kw AVF
V poslednej dobe začal padať motor do núdzaku, diagnostika nič neukazuje
Pred rokom menené všetky podtlakové hadičky, EGR off
Ďakujem

juvrik 


 
Príspevky: 1
Registrovaný: 25 Jan 20, 21:39:18

Poslaťod janosik93 » 28 Jan 20, 14:47:50

tak regulacia už chodí kade jako .odporúčam vyčistiť
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3324
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod adam1345 » 16 Apr 20, 11:33:19

Zdravím vás
Log z audi A4 2.5 tdi 132 kW manuál
4 prevod hore kopcom
Na logu vidno kolisavy tlak turbíny.
Otázka co to spôsobuje?

http://leteckaposta.cz/749926746

adam1345 


 
Príspevky: 1
Registrovaný: 16 Apr 20, 11:13:37

Poslaťod janosik93 » 16 Apr 20, 12:23:23

bolo by dobre, keby to pan dal take, ako mu to vyhodila diagnostika, nie upravene v exceli
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3324
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Marek62 » 30 Apr 20, 17:03:29

Dobry den, poprosim Vas o kontrolu logu .Dakujem

https://ulozto.sk/file/rxSUt7ZE3hzk/log ... 03-013-csv

Marek62 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 10
Registrovaný: 08 Aug 10, 13:13:42

Poslaťod janosik93 » 05 Máj 20, 9:15:38

Ahoj, čo by si potreboval vedieť?
Auto je načipovane ale riadne na prd . Tlak 1,5 baru na ASV je veeela . Máš tam hybridne turbo? Alebo?
neupravene palivo, len 44mg paliva . na ten tlak by tam malo byť okolo 65 mg palive, no vstrekovače povodne niesu schopne podať tolko paliva.
nieje tiež upravena voltáž čerpadla.
čo by ešte pán potreboval vedieť?
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3324
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod radoadam » 31 Máj 20, 23:10:57

AHOJTE LUDIA MAM ALHAMBRU 1.9 TDI 85KW AUY MAL SOM PRIDRHNUTU VARIABILITU NA TURBE VSETKO BOLO ROZOBRATE A VICISTENE ...NAMONTOVANE AUTO TAHA LEPSIE LEN SOM CHCEL VEDIET PODLA TOHO LOGU CI TO JE V PORIADKU
AK MOZTE PORADTE ,ZAJTRA PRIDAM LOG

radoadam 


 
Príspevky: 1
Registrovaný: 31 Máj 20, 23:05:09

Poslaťod janosik93 » 01 Jún 20, 7:47:20

čakáme
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3324
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Majovr6 » 25 Jún 20, 11:37:24

Zdravim vas. potreboval by som poradit. Auto vw passat 81kw rotacka. predchadzajuci majitel dal turbo na repas no po mesiaci znova zanesena variabilita. mal som to uz rozobrate, vycistil som to, zlozil no potreboval by som poradit na ake hodnoty nastavit turbo. Dorazovu skrutku aj dlzku ramienka nakolko som s oboma hybal. pri zakladnom nastaveni by mala byt zmena cca 3o mBa? a co dlzka ramienka? tu som sa snazil prisposobit pozadovanej hodnoty cez vcds pri 1407ot/min. chcel by som poradit nejake tie hodnoty akých sa drzat lebo vsetci dookola maju PD a mam pocit ze to sa neda porovnavat
prikladam dnesny log, uz je to znova zanesene. turbo nema velku volu a nezere olej, sanie je tesne, skusal som natlakovat od turba az po egr. Egr je zaslepene ale softverovo tam stale je
http://leteckaposta.cz/746029088
1.9Tdi 81kw AFN rotacka

Majovr6 


 
Príspevky: 2
Registrovaný: 25 Jún 20, 11:20:06

Poslaťod janosik93 » 25 Jún 20, 19:49:11

čo keby si dal turbo uplne nove . repas stojí za dve veci. to je prve. pri repase dávajú činske sračky dnu a nastavuje sa turbo tak, aby to vydržalo. - preto taka cena .
ty to nastaviš ako nove turbo a ono ho porazí. Druha vec: ak ti to znova zanieslo, tak si daj skontrolovať vstrekovače, budú zle prášiť. prípadne zle hadičky, venily podtlaku, deravý IC ... možností je vela
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3324
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Majovr6 » 26 Jún 20, 7:58:50

no podtlakove hadicky som vymenil, aj N75 som daval druhy no nie novy, ale je to bez zmeny. vstrekovace neviem ake su, ma to uz vela nalietane to je pravda. Nemoze mat na to vplyv to odstavene egr? a co tie hodnoty na ktore som to nastaoval? su spravne? rad by som to porovnal s niekym kto to ma v serii a funguje mu to spravne.
pride mi divne ze na volnobehu je len 978mBa. ked som to porovnal s PD tak to malo 1010mBa. neviem akých hodnot sa drzat lebo vsate po nete sa riesia len PD a o rotackach sa moc nedocitm, samozrejme prirucka vcds moc neporadi, tam pisu ze zmena 80 az 250 mBa
1.9Tdi 81kw AFN rotacka

Majovr6 


 
Príspevky: 2
Registrovaný: 25 Jún 20, 11:20:06

Predchádzajúci

Späť na Diagnostika -software,hardware VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron