Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

Poslaťod tomi-j » 14 Mar 18, 9:29:20

@janosik93: dakujem za rychlu analyzu logu. Variabilitu dam vycistit.

tomi-j 


 
Príspevky: 9
Registrovaný: 10 Sep 12, 14:43:36

Poslaťod zolee88 » 30 Mar 18, 12:59:41

Zdravim.
Mozete sa mi kuknut na log?

http://leteckaposta.cz/309595465

Kupil som auto ale nieako sa mu nechce tahat. Podla logu to ma neskory nabeh turba. Do 2200 otacok je to auto mrtve no zda sa mi ze ani potom ako zabere turbo to netaha ako by malo. Myslel som ze to bude len v podtlakovych hadickach, vahe alebo v N75 ale vsetky tieto veci som vymenil a stale som na tom rovnako. Aj banku na turbe som skusal a drzi podtlak. Egr zaslepene.
Auto: octavia 1.9 tdi 81kw asv

zolee88 


 
Príspevky: 2
Registrovaný: 02 Feb 16, 19:00:54

Poslaťod janosik93 » 05 Apr 18, 12:32:51

no to turbo je nejake lemravé . buď je tam super polský repas turba, alebo KO vstrekovače. tipujem na to turbo . s tým nespravíš nič, len výmena.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod ferko1702 » 10 Apr 18, 16:24:01

Zdravim Vas pani,mam mensi problem so sklbanim,sekanim motora,jedna sa o VW Sharan 2,0 Tdi kod motora BRT.Po napichnuti na VCDS bola zistena zavada V157 klapka sacieho potrubia,pri funkcnom teste ma 93%.Po vymazani zavady sa auto spravalo lepsie,Ale stale malo naznaky sklbania,ma tendenciu stale sklbat (skor pri zohriatom motore).Pre istotu sme hned spravili 2x LOG,boli by Ste ochotny mi niekto s tymto poradit.Dakujem za kazdu odpoved.Prikladam i odkaz na log:
https://uloz.to/!tvEcSMi1NZGd/logs-rar

ferko1702 


 
Príspevky: 4
Registrovaný: 10 Apr 18, 15:05:43
Bydlisko: Dolne Vestenice

Poslaťod janosik93 » 11 Apr 18, 8:15:16

skor by som to videl na zanesene EGR. klapku vyčistiť.... ak nepomože tak len výmena oboch dielov. toto šklbanie je zvačša od EGR
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod ferko1702 » 11 Apr 18, 9:33:01

janosik93 píše:skor by som to videl na zanesene EGR. klapku vyčistiť.... ak nepomože tak len výmena oboch dielov. toto šklbanie je zvačša od EGR

A môžeš mi prosím Ťa vysvetliť čo znamenajú kanály 3,10,11,som v tomto laik .Dakujem

ferko1702 


 
Príspevky: 4
Registrovaný: 10 Apr 18, 15:05:43
Bydlisko: Dolne Vestenice

Poslaťod janosik93 » 11 Apr 18, 12:14:45

v jednotke máš otačky , palivo
10 váha vzduchu
11 turbo
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod ferko1702 » 11 Apr 18, 13:14:59

janosik93 píše:v jednotke máš otačky , palivo
10 váha vzduchu
11 turbo

A poradis mi aj čo mi na mojom logu,tak prudko kleslo?

ferko1702 


 
Príspevky: 4
Registrovaný: 10 Apr 18, 15:05:43
Bydlisko: Dolne Vestenice

Poslaťod janosik93 » 11 Apr 18, 13:25:34

mysliš v prvom logu? neviem, je to dosť kratke
inak tie logy su v celku OK
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod ferko1702 » 12 Apr 18, 16:47:21

janosik93 píše:mysliš v prvom logu? neviem, je to dosť kratke
inak tie logy su v celku OK

Tak Egr ventil mal poskodeny magnet na rotore,a ta klapka poskodenu odporovu drahu,objednane nove diely,len sa chcem opytat ci ich nebude treba nastavit cez vcds,ak ano poprosim Ta o radu ako na to popripade telefon na Teba.Si priamo zo SNV,chodim okolo dost casto Dakujem za odpoved.

ferko1702 


 
Príspevky: 4
Registrovaný: 10 Apr 18, 15:05:43
Bydlisko: Dolne Vestenice

Poslaťod janosik93 » 15 Apr 18, 21:58:22

namontuješ a musi isť
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod petoh » 19 Apr 18, 17:59:02

http://leteckaposta.cz/236555351
http://leteckaposta.cz/668944408
http://leteckaposta.cz/439988339
Dobrý deň pozriete sa my na log. Jedna sa o audi a4 2.0tdi 16v 103kw kod motora BRE rok 2005.
Padá do núdzového režimu. Vypisuje chybu p0234 overboost. Ďakujem.

petoh 


 
Príspevky: 1
Registrovaný: 16 Apr 18, 19:35:17

Poslaťod lesnakj » 25 Máj 18, 8:59:47

Pozdravujem Jánošíka, poprosím mrknuť LOG 3,10,11, nehádže do nudzáku ale má slabší výkon.
http://leteckaposta.cz/269656111
Škoda Octavia II 1Z3 BXE
Ďakujem.

lesnakj 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 10
Registrovaný: 09 Jún 11, 16:29:26

Poslaťod janosik93 » 27 Máj 18, 23:23:34

štandardna 77 KW. pravdepodobne už variabilita drhne. no len jemne.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod VeilSide » 07 Sep 18, 11:15:47

Ahojte

Je tu niekto kto sa mi vie pozriet na nasledovne logy?
Log c.1: 1.9tdi arl_log_unknown_map je log s neznamou mapou kde auto islo dobre ale pod zatazou dymilo. vstrekovana davka na volnobehu bola 7.9mg/str a spotreba aj mimo mesto nesla pod nejakych 7l
Log c.2: 1.9tdi arl_log_new_oficial_map je log s novo nahratou mapou ktoru pouziva asi kazda firma (robene v KE cez RLS). Auto v tomto pripade nejde a zatah ma az niekde od 2300+. vyskusali sme odpojit vahu, nic, vyskusali sme novu vahu a tak isto nic.


Udaje o aute: golf 4 ARL, vstrekovace a korekcne hodnoty 0,0-0,5 max, vstrekovacia davka sa znizila pri novej mape na cca 5,5 mg/str
Vaha vzduchu dava udaje ktore nevedia presiahnut 500mg pod zatazou. vidno aj na grafe.


Za kazdu pomoc dakujem.

http://leteckaposta.cz/486681905

VeilSide 


 
Príspevky: 12
Registrovaný: 27 Máj 11, 12:37:07

PredchádzajúciĎalší

Späť na Diagnostika -software,hardware VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron