Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

Poslaťod Dusan_ZA » 22 Mar 14, 8:13:40

BSW 2008

Dusan_ZA 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 6
Registrovaný: 06 Mar 14, 11:10:02
Bydlisko: Žilina

Poslaťod aloevera33 » 22 Mar 14, 21:00:55

Nazdar.Tu som zase.Ak mi od spodu slabšie tlači turbo ako má,može to robit váha vzduchu? Dnes som rozobral váhu že ho vyčistím so sprejom tak som niečo postrehol. pozri obr. http://leteckaposta.cz/399300082 nechýba tam sučiastka čo by sa mala vyčistiť? niečo ako malá dioda?

aloevera33 


 
Príspevky: 11
Registrovaný: 05 Mar 14, 21:27:09
Bydlisko: Veľké Kapušany

Poslaťod janosik93 » 22 Mar 14, 21:16:12

nie, nemala by tam byť. niekde je, niekde je. podla typu vozidla ... môže to robiť vaha, turbo, vstrekovače.... ja by začal turbom, a jeho kontolou. najjednoduchšie ...
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod aloevera33 » 22 Mar 14, 21:35:35

ok dik

aloevera33 


 
Príspevky: 11
Registrovaný: 05 Mar 14, 21:27:09
Bydlisko: Veľké Kapušany

Poslaťod sparco gti » 23 Mar 14, 10:12:52

aloevera33 píše:Nazdar.Tu som zase.Ak mi od spodu slabšie tlači turbo ako má,može to robit váha vzduchu? Dnes som rozobral váhu že ho vyčistím so sprejom tak som niečo postrehol. pozri obr. http://leteckaposta.cz/399300082 nechýba tam sučiastka čo by sa mala vyčistiť? niečo ako malá dioda?


chce to log
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod aloevera33 » 23 Mar 14, 19:51:04

Nazdar.Včera mi doki dal radu vyskušať váhu vzduchu.Vystrihnuť medzikružie z tvrdého kartonu a položiť pred sieťku tj na vstup váhy a prilepiť páskou.Ciže zúžiť otvor napr.z priemeru 60 mm na 50 mm,čiže 5mm medzikružie.Po tejto uprave auto citelne ožilo,hlavne v nižšich otáčkách.Otázka znie-možem to nechať tak natrvalo alebo musim vymeniť na novy?

aloevera33 


 
Príspevky: 11
Registrovaný: 05 Mar 14, 21:27:09
Bydlisko: Veľké Kapušany

Poslaťod janosik93 » 23 Mar 14, 20:14:26

daj novu vahu .... kludne to môže robiť aj turbo. počuvaj, po tejto uprave dymi? ak mu dáš podlahu?
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod aloevera33 » 23 Mar 14, 20:53:27

Dymenie som nevidel.Urobim novy log a potom sa uvidi či sa zmenilo.Ináč bez medzikružia mi dávala váha 338mg/R a s medzikružím 416mg na zákl.otáč.

aloevera33 


 
Príspevky: 11
Registrovaný: 05 Mar 14, 21:27:09
Bydlisko: Veľké Kapušany

Poslaťod janosik93 » 23 Mar 14, 21:02:36

pri volnobehu? EGR máš zaslepeny?
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod aloevera33 » 23 Mar 14, 22:09:57

nie,pred tyždnom som čistil. volnobežne ot.903/min

aloevera33 


 
Príspevky: 11
Registrovaný: 05 Mar 14, 21:27:09
Bydlisko: Veľké Kapušany

Poslaťod janosik93 » 23 Mar 14, 23:18:30

pri volnobehu by mal mač okolo 280-320. viec nie. ak ma viac, je nefunkčný
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod doki » 24 Mar 14, 8:57:31

Pozor na tú hodnotu,pri volnobehu musí mať motor plnú teplotu
Clonu na váhe nemôžeš nechať,to je iba spôsob zdvihnúť hodnotu signálu pre overenie

doki 


 
Príspevky: 160
Registrovaný: 27 Máj 13, 20:51:07

Poslaťod tutch » 24 Mar 14, 14:19:58

Cav...Nove poznatky z tej nestastnej A4 koho to zaujima.rozvody neboli uplne dobre nastavene...comu tiez nechapem ked na diagnostike ukazovalo 0.00..teraz su uz rozvody ok a auto nejde pri merani prudovymi kliestami vstreko je vydiet ze vstreky si robia co chcu ....proste to palivo vstrekne pred alebo za ako ma a dokonca ani niekedy nevstrekne ako ma...proste ide vstreknut ale zapeti cievka prepne a nevstrekne...teraz ide ten manik navrtat nejaku sondu do sania aby vydel realny tlak v sacom potruby a udajne ze moze byt aj nejaky snimac on ho nazval snimac na kladivko ..ze ten moze byt tiez vadny...ak to nebude tak potom uz asi ostava len nova riadiacka....

tutch 


 
Príspevky: 117
Registrovaný: 06 Júl 13, 7:54:28

Poslaťod doki » 25 Mar 14, 13:25:13

Ak by to tak bolo,tak v 018 by naskakovalo iné číslo mimo 1-ky najskôr 128
Na oscilograme musí skákať BIP presne podla 023 kanála

doki 


 
Príspevky: 160
Registrovaný: 27 Máj 13, 20:51:07

Poslaťod doki » 25 Mar 14, 13:29:09

doki píše:Ak by to tak bolo,tak v 018 by naskakovalo iné číslo mimo 1-ky najskôr 128
Na oscilograme musí skákať BIP presne podla 023 kanála

Mám obavu že vŕtať do sacieho je zbytočné,jednak musela by byť napojená jemná tlaková sonda s prevodom na oscilo,jednak by čosi ukázala iba v režime volnobehu pokiaľ sú pulzy a prakticky atmosferický tlak.V otáčkach je to k ničomu aj u atm. motora a už totálne u turbínového

doki 


 
Príspevky: 160
Registrovaný: 27 Máj 13, 20:51:07

PredchádzajúciĎalší

Späť na Diagnostika -software,hardware VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron