Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

Poslaťod janosik93 » 05 Júl 10, 21:25:14

Sem môžte vkladať svoje logy ktoré ste urobili. Bolo by dobré , keby ste to vkladali na http://www.leteckaposta.cz.
Vhodné by bolo, aby ste pripísali o aké auto sa jedná.
časom prihodím i dáke foto.

Tu je návod pre TDI motory:

Pre tých ktorí nevedia použiť VCDS u VW group.
Podla značky auta použiť k tomu príslušný soft s káblom.

Riadiaca jednotka motora 01
Merané hodnoty, zadať kanál 1, 3 a 11.
Dole potvrdiť logovanie , ked budu otáčky na 1500 ot. a pripravený na jazdu stlačiť štart.
Na štvorke asi od 1500ot zapnúť logovanie. Dá sa i na trojke, ale lepšie je na štvorke, log je dlhší.
Treba to robiť do kopca, alebo na dlhej rovinke. Pozor na policajné radary :grr
Stlačiť plyn na podlahu a drzať od 1500ot. do cca 4000ot. potom vypnúť logovanie.
Log je uložený v subore kde máte nainštalovany soft v zložke logs

Tuto je velmi dobre spracovaná praca ohladom diagnostiky : https://dspace.vutbr.cz/bitstream/handl ... sequence=2


prikladám log z už vyčisteného turba
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Lada » 25 Júl 10, 17:26:49

Můžete se mě mrknout na log ?
Kanál 3,10,11 http://leteckaposta.cz/774096144
Galaxy 1.9 TDi PD 85 kW kod motoru AUY
http://www.ford-galaxy.cz/
Ford Galaxy 1.9 TDI PD 85 kW r.v.06/2000
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Lada 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 62
Registrovaný: 13 Jún 10, 11:32:14
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod janosik93 » 25 Júl 10, 20:43:40

skus to nalogovať znova, ale vymaž si ten subor s adresara a tak to lpguj. najlepsie tiahly kopec štvorka, 1500 az 4000 otacok, a vypnut logovanie....
najlepsie, ak ti jeden bude robiť s notebookom a druhy soferovať
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Lada » 25 Júl 10, 20:46:25

Je to do kopce,ale s manželkou :opf?
Stihli jsme se pěkně pohádat takže na další log mám smůlu. :lol:
http://www.ford-galaxy.cz/
Ford Galaxy 1.9 TDI PD 85 kW r.v.06/2000
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Lada 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 62
Registrovaný: 13 Jún 10, 11:32:14
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod janosik93 » 25 Júl 10, 20:49:34

neboj,manželku ešte prehovoríš, i ke moju by bol problem :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Lada » 26 Júl 10, 22:17:31

Tak log jsem neudělal,ale turbo šlo ven a po roce a půl opět zatuhlé naklápění lopatek síce ne tak jak poprvé,ale docela drhli a nevraceli se zpět. :nnnn
http://www.ford-galaxy.cz/
Ford Galaxy 1.9 TDI PD 85 kW r.v.06/2000
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Lada 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 62
Registrovaný: 13 Jún 10, 11:32:14
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod janosik93 » 26 Júl 10, 22:31:21

len ked ti to už beží
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod lada 01 » 19 Aug 10, 10:20:26

poprosim o kontrolu logu octavia 1,9 tdi 66kw
http://leteckaposta.cz/965942283

lada 01 


 
Príspevky: 2
Registrovaný: 02 Júl 10, 10:55:27

Poslaťod Alpiners2 » 19 Aug 10, 11:56:53

lada 01 píše:poprosim o kontrolu logu octavia 1,9 tdi 66kw
http://leteckaposta.cz/965942283


turbo tlačí menej o 0,3bar +/- ako by malo, váha vzduchu ukazuje tiež menší prietok. nepadá do núdzového pri stabilnej rýchlosti napr 2000 otáčkach?
najprv by som pozrel spoje na hadiciach.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod lada 01 » 19 Aug 10, 12:34:30

do nudzoveho rezimu nepada,tu vahu vzduchu som troch vystriekal cisticom na brzdy,predtym davala max 550.skusim este vymenit za novu a nalogovat.skontrolujem aj tie hadice.dik

lada 01 


 
Príspevky: 2
Registrovaný: 02 Júl 10, 10:55:27

Poslaťod djrjay » 03 Okt 10, 18:32:52

ta vaha je v poriadku.
Ked turbo tlaci menej tak aj vaha bude ukazovat mensie hodnoty.
Treba skontrolovat podtlaky a N75

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod Ondrej » 22 Nov 10, 16:33:56

Skuste pozriet aj mne- 1.9TDi AGR 66kw, obtokove turbo, EGR odpojeny: http://leteckaposta.cz/324208627
Problem- vo vyssich otackach kolisa vykon, z grafov predpokladam problem s regulaciou tlaku.
Zamerat sa na N75, hadicky, alebo cistenie?

Dakujem.


EDIT: pre zaujemcov prikladam program na vykreslovanie logov: http://dieselpower.cz/downloads/software/logview/dieselpower_logview_0_1_6.zip
http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/
Aktuálni neplatiči: už čoskoro...

Ondrej 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 69
Registrovaný: 21 Nov 10, 3:06:23
Bydlisko: Trstená

Poslaťod janosik93 » 22 Nov 10, 16:49:11

na obtokovom nemáš čo čistiť,pridem domov, a večer to omrknem....
pekny log.
poobzeraj hadičky od podtlaku, ani tá vaha nieje boh vie čo.
odpoj vahu a naloguj to tak. potom sa pozri na turbo , či je to plynulejšie
toto su vysoke tatry čo si logoval. môže robiť problem i nadobka na turbe
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Alpiners2 » 22 Nov 10, 16:53:49

Ondrej píše:Skuste pozriet aj mne- 1.9TDi AGR 66kw, obtokove turbo, EGR odpojeny: http://leteckaposta.cz/324208627
Problem- vo vyssich otackach kolisa vykon, z grafov predpokladam problem s regulaciou tlaku.
Zamerat sa na N75, hadicky, alebo cistenie?[/url]


pri obtokovom turbe skontroluj hadičky, pretože funguje pretlakom a nie podtlakom. pri určitom plniacom tlaku napr 0,95bar ak to nemáš zmenené v softe tak začne tlakom vysúvať tyčku z banky a otvára ti klapku vo výfukovej časti turba a tým reguluje plniaci tlak. samozrejme ti to ide aj cez n75. pri deravých hadičkách ti to bude padať do núdzového stavu lebo to bude prekračovať plniaci tlak
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 22 Nov 10, 16:58:41

pozrel som ten log. problém máš vo váhe vzduchu.
dávam sem aj printscrean. všimni si reálny tlak turba v označenom riadku ten je 1,1 bar ale váha vzduchu ukazuje prietok len 545mg oproti požadovaným 850mg čo má za následok priškrtenie nafty kde to hneď padlo na 24mg nafty kôli váhe vzduchu.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Ďalší

Späť na Diagnostika -software,hardware VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron