Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

Poslaťod janosik93 » 08 Júl 14, 21:47:54

nahoď DPF, daj tam original. popripade ešte zajdi do vw nech skusia aktualnosť softu online. potom treba v RJ nastaviť aj nový DPF a k tomu vymeniť snimač rozdielu tlaku . potom kontrolovať teplotne čidla, či su ok. Ak je všetko ok, auto musi isť
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Tomas7 » 09 Júl 14, 17:26:42

Zdravím pozrel by mi niekto log 1.9 TDI 81kw http://leteckaposta.cz/589955549

Tomas7 


 
Príspevky: 81
Registrovaný: 25 Dec 11, 14:55:29

Poslaťod tutch » 09 Júl 14, 21:18:41

janosik93 píše:nahoď DPF, daj tam original. popripade ešte zajdi do vw nech skusia aktualnosť softu online. potom treba v RJ nastaviť aj nový DPF a k tomu vymeniť snimač rozdielu tlaku . potom kontrolovať teplotne čidla, či su ok. Ak je všetko ok, auto musi isť

Cav...dnes demontaž stareho dpfka...nahodili sme nové aj ten snimac tlaku...a v porsche aktualizovali soft...a vysledok??Už kapitulujem...proste to ide este horsie mam pocit a aj podla logu sa požadovana hodmota s realnou stretne pri 2450 otackach....a ktomu este aj chybove kody pise....co su to za zavady?
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

tutch 


 
Príspevky: 117
Registrovaný: 06 Júl 13, 7:54:28

Poslaťod janosik93 » 09 Júl 14, 22:47:13

keby si si nainštaloval plnu verziu, pomohlo by to ....
001137 - tlakovy snimac vyfuku 1 (G450): neverohodny signal
000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny signal
008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1: efektivita na spodni mezi
inak v google si to vieš najsť podla čisla chýb
kontroluj kabelaž od čidla rozdielu tlaku, a od vahy vzduchu . treba spraviť zakladne nastavenie toho snimača, povedať RJ že ma nove DPF , všetky zakl. nastavenia plus nudzovu regeneraciu
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod tutch » 10 Júl 14, 10:44:07

janosik93 píše:keby si si nainštaloval plnu verziu, pomohlo by to ....
001137 - tlakovy snimac vyfuku 1 (G450): neverohodny signal
000257- meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny signal
008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1: efektivita na spodni mezi
inak v google si to vieš najsť podla čisla chýb
kontroluj kabelaž od čidla rozdielu tlaku, a od vahy vzduchu . treba spraviť zakladne nastavenie toho snimača, povedať RJ že ma nove DPF , všetky zakl. nastavenia plus nudzovu regeneraciu


Cav...ja som 805 vag...ale stiahol som 10.6.uz a odvtedy mi ten vag robi hluoosti...teraz ani v 70 kanali a 75 vobec nezobrazuje hodnoty fap filtra..
Ja uz kaslem na to auto..necham to tak uz a ako si povedala...budem sa vozit natakom

tutch 


 
Príspevky: 117
Registrovaný: 06 Júl 13, 7:54:28

Poslaťod janosik93 » 11 Júl 14, 0:19:09

chcelo by tam šuchnuť to, čo tam bolo na začiatku, spraviť update. alebo taku istu jednotku a prispôsobiť
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod minidlo » 17 Júl 14, 23:05:24

zdar sudruhovia mam problem s octaviou hadze ma do nudzaku a vag pise vysoky plniaci tlak neviem si rady hadicky su ok, aktuator tiez ok, natacanie lopatiek chodi lahko skusil som vymenit riadiaci ventil vsetkych podtlakov z druhej octavie ani to nepomohlo. dnes som nasiel predratu hadicu za vahou vzduchu opravil som ani tak ziadna zmena. robil som logy skuste sa mi na to pozriet co tomu autu je prosim vas. Octavia II bkd 103kw
http://leteckaposta.cz/753439642
http://leteckaposta.cz/777381704
jeden som urobil s odpojenou vahou vzduchu jeden normalne do nudzaku ma da aj tak aj tak
a pred chvilou som skusal aj vahu vymenit a stale to iste

minidlo 


 
Príspevky: 2
Registrovaný: 09 Júl 14, 21:52:27
Bydlisko: Jasenie

Poslaťod djlucky » 24 Júl 14, 19:13:24

Zdravim pani
chcel by som pomoct s kamaratovym autom, robil pred rokom opravu motora a odvtedy nejako nejde, je to klasicky 1.9 TDI s rotacnym cerpadlom kod motora myslim ALH
http://leteckaposta.cz/678975763
spravili sme dva logy na stvorke po rovine od 1500-3500 ale neviem z toho nic vycitat, podtlaky su skontrolovane hadicky vymenene vyzera ze je vsetko ok, hadicku od egr som zaslepil lebo na volnobeh egr stale otvaral a zatvaral co sa mi nezdalo zrovna spravne,
auto nema v nizsich otackach tah ako by malo mat a cele je take lenivsie
vraj menili podtlakovu banku tak neviem ci by to mohlo byt tym tie hodnoty nevyzeraju nejake rozhasene, ale chcel by som vediet nazor niekoho kto sa v tom vrta viac.
logovane su kanaly dole 3. 10.11 a druhy log 3. 8. 11.

djlucky 


 
Príspevky: 3
Registrovaný: 06 Jan 11, 1:58:50
Bydlisko: Trnava

Poslaťod janosik93 » 24 Júl 14, 22:51:24

čo všetko sa robilo?
turbo reguluje normalne vaha ok, jedine čo si nelogoval je kanal 1 kde je palivo
popiš presne ake opravy sa robili na motore.
dodaj tlaky motora pri teplotách : budeš merať takto: večer auto odstaviš a rano merieš za studena. potom ho zohreješ na 90 stupňov a pomeraš tlaky.
potom nechaš ochladiť na cca 35 stupňov a znova meriaš ... zožeň si poriadny tlakomer

minidlo: je tam vysoky plniaci tlak . nemenil si lacne turbo za 250€. mal som už 5 pripadov presne rovnakeho typu.
popripade odmontoval si banku od turba a tak skušal ako lahko chodi turbo? nesmie ani kusoček drhnuť
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod djlucky » 25 Júl 14, 0:17:09

Nieje to moje auto ale kamaratove, sorry ze som nedal prvy kanal nikdy si neviem spomenut ktore treba takze 1.3.11. Je spravne?
Mal nieco s motorom prasknuty a prepaleny piest. Vymenili novy a na ostatnych nove kruzky, vstreky vraj otlakovane a z su dobre ale i tak to motorom pomerne hadze len to by mohlo byt aj silentblokmi a zlou dvojhmotou krtora sa mu uz ozyva. Turbo mali dolu skusali druhe a nakoniec vratili povodne ale prehadzovali aj regulacnu banku. Zmerat tlaky sa mne nepodari
Ale skusim ho poslat to niekam aby mu to zmerali.
Inak po nastartovani stiahne reg. Turba uplne do banky a pri pridani na mieste ju na chvilku povysunie. Myslel som ci nemoz byt problem v tom ze bola dolu a ked ju tam nahodili ze netrafili uplne presne tu spravnu polohu.

Otazka mimo: po akej dobe je normalne aby bol v IC nejaky olej, myslim za predpokladu ze auto nedymi a olej nej markantne nemyzne od vymeny po vymenu. Minule som bol pri vymene rozvodov a z ic sa vylialo cca 1/2-3/4 litra..

djlucky 


 
Príspevky: 3
Registrovaný: 06 Jan 11, 1:58:50
Bydlisko: Trnava

Poslaťod janosik93 » 25 Júl 14, 21:40:07

to je dosť , no ak je všetko ok, tak by tam malo byť cca pol deci max . ak je tam tolko, tak buď sa tam dostal pred opravou turba či motora a nevyliali ho , alebo tutko KO, alebo motor KO
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod paldous » 27 Júl 14, 22:15:20

ahojte, viete mi prosim poyriet logy z auta ktore som dnes logoval kamosovi? je to logovane ked to padlo do nudzaku, neviem co tomu moze byt, v diagnostike mu pise
16619 - regulace plniciho tlaku
P0235 - 000 - meze regulace nedosazeny - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 2163 /min
Kroutící moment: 310.0 Nm
Rychlost: 72.0 km/h
Výkon/klapka: 66.7 %
Napětí: 13.83 V
Provozní stav: 00101000
Tlak: 2070.6 mbar
Tlak: 1519.8 mbar
Jedna sa o VW Transporter T5 2.5TDI 96KW
Linky so subormi
http://uloz.to/xWdsqx6N/log-01-001-003-011nudzak-csv
http://uloz.to/xGcZSq51/log-01-001-003-010nudzak2-csv
http://uloz.to/xkb6AZ76/log-01-001-010- ... ypokus-csv
http://uloz.to/xGhtnrW4/log-01-001-003- ... -pokus-csv
http://uloz.to/xdP567cy/log-01-001-010- ... -pokus-csv
http://uloz.to/x8WDpGPh/log-01-003-010- ... -pokus-csv
http://uloz.to/xMGzxVDH/log-01-001-003- ... -pokus-csv
Logoval som to viackrat, snad niektore budu pouzitelne, prve dva su ked to bolo v nudzaku a ostatne ked to fungovalo normalne, inak je tam robena nova vacka a asi pred 5 tisk km nove turbo, co mu treba este menit? Myslim ze vaha vzduchu alebo EGR neslape ako ma, je to lenive....

Dakujem za rady

paldous 


 
Príspevky: 6
Registrovaný: 05 Máj 14, 17:49:10

Poslaťod djlucky » 28 Júl 14, 11:01:17

paldous: co tak skusit vytiahnut hadicu z egr a pichnut tam stift, skontrolovat hadice od turba aj IC ci nieje deravy. vsetky podtlakove hadicky ci nieje niekde predrana

Ten problem mojho kamarata co som pisal o dva prispevky vyssie sa ciastocne vyriesil, Egr sme zapojili naspat, mal spatne nasadenu hadicu na turbe cize prisavalo falosny vzduch (za vahou) IC (zobral zajaca a ten plast mu spravil male dierky na 2-3 lamelach) pri naplneni cisticom to kvapkalo asi kazdu sekundu) neviem aky velky vplyv moze mat na vykon malinka diera v ic ale urcite nejaky ano.

djlucky 


 
Príspevky: 3
Registrovaný: 06 Jan 11, 1:58:50
Bydlisko: Trnava

Poslaťod paldous » 28 Júl 14, 18:54:49

No tesnost sme skusali a aj hadice boli menene (kvoli novemu turbu-stare odislo na dialnici) tak to vyzera byt vsetko v poriadku, len podla logov si neni som isty ci vaha je ok a ci egr slape ako ma

paldous 


 
Príspevky: 6
Registrovaný: 05 Máj 14, 17:49:10

Poslaťod minidlo » 28 Júl 14, 21:48:31

Janosik: nic som nerobil prislo to nahle zajtra to odnesiem ku kamosovi na cistenie lebo to naklapanie nechodi uplne lahucko pri vrchu to drhne tak dufam ze to pomoze dam vediet dik

minidlo 


 
Príspevky: 2
Registrovaný: 09 Júl 14, 21:52:27
Bydlisko: Jasenie

PredchádzajúciĎalší

Späť na Diagnostika -software,hardware VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron