Stránka 4 z 106

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 21 Mar 11, 23:00:49
od Daniello
Napadlo ma, ci to nemoze byt zaslepenim egr.

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 21 Mar 11, 23:23:08
od janosik93
Aj to je možne .... skus odslepiť :-)

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 29 Mar 11, 9:40:07
od alfik
Daniello píše:Napadlo ma, ci to nemoze byt zaslepenim egr.

Robilo mi to na Pasate. Po odslepeni jd ticho. Pri zaslepeni toci rychlejsie turbom.

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 29 Mar 11, 10:47:31
od Breznew18
mne sa prave ten zvuk paci ja mam tiez zaslepene:)

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 29 Mar 11, 21:29:41
od Daniello
Zvuk je zaujimavy. Len ja som sa zlakol, ci turbo nie je na konci zivotnosti. Este stale je povodne a auto ma cez 200000 km.

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 30 Mar 11, 5:24:41
od Breznew18
ak bolo auto dobre starane tak je to podla mna v pohode

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 09 Apr 11, 19:21:17
od stanleys333
mohli by ste niekto pozriet na tento log http://leteckaposta.cz/978905099
ide o seat leon 1,9 TDI, 81KW
dostava sa do nudzaku ked je dlhsie v otackach napr pri dosahovani rychlosti 150 km/h. Log sme robili na trojke ale nemali sme dost dlhu rovnu cestu takze sme ho nedostali do nudzaku. Skusal som menit ventil N75, kompletna vymena podtlakovych hadiciek a turbo bolo tiez cistene. Kde by mohol byt problem????

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 09 Apr 11, 19:50:14
od janosik93
Ahoj, bud je zle poskladane turbo, zle nastavená tyčka na podtlakovej banke ... tlačí dlhodobo vela

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 12 Apr 11, 18:56:01
od reno_mt
Ahojky .
Mohol by si sa mi pozriet na tento log : http://reno.cyberio.sk/logs/log-octavia-1.9-asv.csv
Je to OCTAVIA 1.9 motor ASV. Nabehane ma na pristrojovke 150 000 km v RJ 300 000 km :opf?
Padala do nudzaku a nasli sme zlu hadicku na regulacii turba, teraz ide dobre ale VAG vypisuje este nejake chyby.


Adresa 01: Motor Labely: 038-906-012.lbl
Řídící jednotka: 038 906 012 CL
Díl: 1,9l R4 EDC 0010SG 3359
Kódování: 00002
Dílna #: WSC 14792
TMBGP41U922566345 SKZ7Z0A1107776

5 závad nalezeno.
18057 - datovy BUS pohonu: chybejici sdeleni od ridici jednotky ABS
P1649 - 35-10 - - - Sporadická
18058 - datovy BUS pohonu: chybejici sdeleni od ridici jednotky panelu pristroju
P1650 - 35-10 - - - Sporadická
18080 - rizeni vetraku chlazeni 1: preruseni / zkrat na kostru
P1672 - 35-10 - - - Sporadická
19561 - prepinaci ventil klapky saciho porubi (239): preruseni nebo zkrat na kostru
P3105 - 35-10 - - - Sporadická
17957 - magneticky ventil pro omezeni plniciho tlaku:prerus/zkr.na kostru(N75)
P1549 - 35-10 - - - Sporadická
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS brzdy Labely: 1C0-907-37x-ASR.lbl
Řídící jednotka: 1C0 907 379 K
Díl: ASR FRONT MK60 0103
Kódování: 0021505
Dílna #: WSC 31480 000 00000

Nalezena 1 chyba:
01314 - ridici jednotka motoru
004 - zadny signal / komunikace - Sporadická
Zatial dik.

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 12 Apr 11, 20:26:48
od janosik93
zmaž ich, a povoz sa par dni, a prečítaj znova chyby...
nevidno nabeh turba, najlepšie ak by si to spravil od 1400 do 4000.
dalšia vec, vaha to má už za sebou....

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 12 Apr 11, 20:57:02
od reno_mt
a ako lepsie logovat na 3ke ci 4ke ?

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 12 Apr 11, 20:59:53
od janosik93
na 4-ke

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 21 Apr 11, 14:21:12
od andree85
Ahojte... mam otazocku.... vibracie auta za studena na volnobehu... po zohriati vsetko OK..... menena spojka+zotrvak, silenbloky motora.... jedine co ma uz napada su vstreky.... podla diagnostiky 1 : -1,05 až - 0,9 2: -1,03 až 0,95 3: 1,12 až 1,45 4: 1,05 až 1,2 .... to som tak bokom oka pozeral na monitor,neviem co znamenaju tie hodnoty....a povedal ze treti ma dost velke odchylky....chystam sa dat nastavit(pripadne pretesnit) vstreky ... moze to sposobovat tie vibracie....je to PD 1,9 tdi 110kw 2002 kod motora ARL...diky za info..

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 22 Apr 11, 16:41:00
od janosik93
vyzerá to na nejaky vstrek, poprípade tesnenie pod vstrekovačom alebo má niektorý valec slabší tlak. to, čo píšeš sú rozdiely vyrovnávacích dávok...

Re: Logovanie turba, Váhy a vzduchu TDI motorov

PoslaťNapísal: 22 Apr 11, 23:35:43
od andree85
Dakujem za radu...bo uz ma nic ine nenapadalo ako vstreky ....v utorok to idem dat nastavit pripadne aj pretesnit ...ozvem sa co a ako ....este raz diky za info