vstrekovie vody

Poslaťod karol » 22 Jún 10, 12:11:04

dolhsiu dobu na to kukam a samozrejme rozmyslam http://www.coolingmist.com/detailmain.aspx?pid=250psidieselkit
jedine co ma zaujima su minusi! vyhody su popisane vsade ale zaujima ma, ci to nema vplyv na vstrekovace(koroziu) atd...
cakam vase nazory, aby ked to namontujem, aby som to mal na koho hodit, ak sa nieco posere :grr
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod Alpiners2 » 22 Jún 10, 13:55:06

čo viem tak to používa chalan z dp žížala.
tiež sa nad tým zamýšlame už dlhšiu dobu :grr
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod karol » 22 Jún 10, 21:07:43

a prisiel na nieco?
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod duri013 » 23 Jún 10, 9:52:28

skusal som to volakedy davno na une turbo i.e. ale prinos ziadny. vstrekovanie vody ma zmysel pokial mas moc velky tlak a nevies to uz inak uchladit.
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap

duri013 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 20
Registrovaný: 14 Jún 10, 23:12:40
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Poslaťod žížala » 23 Jún 10, 21:58:31

Zatím jsem žádný mínus nezaznamenal kromě shánění methylu. Přidává to kolem 15ti koní, ale pocitově víc. Grafy z měření jsou nějaký na Chipforu. Koroze je blud, nikde nic není. Měl jsem rozebraný dva motory na kterých to jezdilo a nic. Mám Snowperformance stage1, splnilo to přesně moje očekávání, ale lepší by bylo si připlatit aspoň na stage 2 .
Golf 4 ajm 280 PS 545 Nm power by hell
http://www.hafici.cz/profily/detail/72529/

žížala 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 113
Registrovaný: 23 Jún 10, 21:48:07
Bydlisko: Karlovy Vary ČR

Poslaťod karol » 23 Jún 10, 22:01:47

tam sa leje methyl? nie voda? a akym sposobom si to mal zapojeme, na vypinac alebo to davkovalo aicky? vies dat niejaky link odkial si to kupoval?
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod žížala » 23 Jún 10, 22:08:41

na snížení egt jen voda-malej nárůst výkonu. Nebo mix až do poměru 50/50 methyl/voda. Myslím, že stejnou práci odvede i líh? Nejsem chemik.....vyzkouším a dám vědět. Koupeno z Ebay, vyšlo to myslím na 10 000 Kč. Tady to vyjde na stejný peníze :
http://www.highperformanceparts.cz/vstr ... iesel.6376
Je to spínaný štelovacím spínačem 0-1.25 baru
Golf 4 ajm 280 PS 545 Nm power by hell
http://www.hafici.cz/profily/detail/72529/

žížala 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 113
Registrovaný: 23 Jún 10, 21:48:07
Bydlisko: Karlovy Vary ČR

Poslaťod karol » 23 Jún 10, 22:23:33

noo presne toto som mal na mysli. takze vravis ze si stym spokojny ano? vazne nad tym uvazujem takze asi pojdem v najblizsej dobe do toho. kolko ti vydrzi taka jedna nadrz? neni to odstupnovane niejak podla kubatury?
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod žížala » 23 Jún 10, 22:35:03

Podle výkonu, s tim souvisí množství nasávanýho vzduchu a podle toho je velikost trysky. Já měl v sadě na 250ps+ tři trysky, 175, 375 a 625ml/min, používám 375ml. Napiš jim a uvidíš, ale od pátka maj dovču.
Golf 4 ajm 280 PS 545 Nm power by hell
http://www.hafici.cz/profily/detail/72529/

žížala 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 113
Registrovaný: 23 Jún 10, 21:48:07
Bydlisko: Karlovy Vary ČR

Poslaťod žížala » 24 Jún 10, 21:03:08

Tohle je porovnání s vodou a bez. Obyč AJM bez úprav jen soft. Je to takový kostrbatý ale jelo to ;)
zizala (1).JPG
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Golf 4 ajm 280 PS 545 Nm power by hell
http://www.hafici.cz/profily/detail/72529/

žížala 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 113
Registrovaný: 23 Jún 10, 21:48:07
Bydlisko: Karlovy Vary ČR

Poslaťod karol » 24 Jún 10, 21:32:00

noo zaujimave,hlavne ten krutak je brutal! :rr ale ten graf je niejaky divny, preco tam je taky prepad vykonu pri 3000rpm?
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod žížala » 24 Jún 10, 21:37:05

Bylo to nakrmený naftou a dole to fouklo asi 2.2 baru a pak se to nějak zregulovalo. To byl jen rychlej soft, takže to nikdo neřešil a v provozu ten propad nebyl cítit.
Golf 4 ajm 280 PS 545 Nm power by hell
http://www.hafici.cz/profily/detail/72529/

žížala 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 113
Registrovaný: 23 Jún 10, 21:48:07
Bydlisko: Karlovy Vary ČR

Poslaťod karol » 24 Jún 10, 21:52:12

a na aky tlak chodis normalne?
no som zvedavy na tie tvoje foto, ako si tam napchal tie dve turba. jeden cas som sa zamyslal na turbo kompresorom ale potom ma to preslo.
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod žížala » 24 Jún 10, 22:05:55

No tlak je podle toho co tam zrovna mám za turbo :-L Teď se chystám tlačit 2.5 baru, možná trochu víc s tím twinturbem. Fotky budou.
Golf 4 ajm 280 PS 545 Nm power by hell
http://www.hafici.cz/profily/detail/72529/

žížala 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 113
Registrovaný: 23 Jún 10, 21:48:07
Bydlisko: Karlovy Vary ČR

Poslaťod karol » 24 Jún 10, 22:11:35

a spodok motora mas niejak zosileny?
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Ďalší

Späť na Diesel motoršport (drag, rally)

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron