Stránka 1 z 1

Jtd 1.9 59kw

PoslaťNapísal: 02 Aug 12, 21:32:19
od Jans
Zdravím.
Potrebujem poradiť koľko má tlačiť turbo a
na koľko sa má otvoriť overboost ventil u
menovaného motora .
Max tlak čo som dosiahol bolo asi 1.6b pri otvorení
overboost ventila na cca 60%.
Problém je že auto nad 2800ot prestane
ťahať a strašné dymi.
Občas motor zatiahne pekne ale dymi stále.
Diagnostika ukazala len daaku chybu v Can
komunikacii(čo pripisujem imobilizeru)
Ináč aj ten je zvlasny, aj ked svieti(žltý
kľúčik) normálne nastartujem. Čo u fiatu ny ísť nemalo.
Jedna sa konkretne o punto mk2

Re: Jtd 1.9 59kw

PoslaťNapísal: 03 Aug 12, 5:57:54
od autickar21
si sprav graf pozadovana - realna a budes vediet.

Re: Jtd 1.9 59kw

PoslaťNapísal: 13 Aug 12, 22:12:37
od Radek156
Předpokládaný tlak je 1,9. Mám u Punta JTD 59kw ten samý "problém" max tlak 1,6. Auto jinak jede bez problému až ke 4500ot, nekouří, ale očekáváný tlak nedosáhnu.

Někdy zatáhne pořádně....Chyba CAN kominukace se mi objevuje také....

EGR mám v RJ OFF...

Ve FES graf teoretický tlak a reálný tlak u tohoto modelu nejde. Pouze reálný. V mapě RJ je 1,9bar

Re: Jtd 1.9 59kw

PoslaťNapísal: 16 Aug 12, 13:47:13
od Jans
Dik.
Tak 1.9b som nedosiahol.
Ale ked som vymenil hadicky k regulatoru tlaku zlepšilo sa to na cca 1.8b. Nemal som ich na pohľad spraskane, len jedna bola veľmi krátka a druhá veľmi dlhá...
Môj problém bude váha vzduchu