Porucha tlaku paliva 2.4 JTD.

Poslaťod Tomas2750 » 07 Aug 13, 11:33:01

Ahojte, riešim už dlhšie jeden problém. Auto mi pri držaní cca 2000 otáčok cuká ako benzín s chudobnou zmesou kedysi. Keď mu šlapnem tak skape komplet na vyžších otáčkach (od cca 2200) ale nie vždy. Počítač vyhadzuje chybu tlaku paliva a grafi viď. nižšie. Všimol som si že keď požadoval snímač vačší tlak tak regulátor sa namiesto zatvorenia úplne otvoril a presne v 50,2 keď bol úplne otvorený auto skapalo. Ak sa mýlim v niečom tak ma opravte. Otázka znie že či by pičítač vypísal chybu tlaku keby to spôsoboval vstrekovač a následne uzavretý jeden z obmedzovačou prietoku, alebo by vypísal chybu vstreku , respektíve či by čidlo zaznamenalo uzavretie obmedzovača a vypísalo inú chybu. Ak by to bolo tak a počítač by ukázal niečo iné a nie chybu tlaku tak musí byť špatný buď regulátor ( čož mi nieje jasné ako keď funguje len na elektromagnetickom princípe riadenom riadiacou jednotkou) alebo riadiaca jednotka odoslala špatné napätie. Môže byť že pri zapnutom chladiči , klíme , svetiel a rádia sa už nedostane dosť napätia do toho regulátora ? Za predpokladu že baterka nieje 100% ok ? A zase , nevypísalo by inú chybu ? Respektíve otázka : Čo môže spôsobiť to že pri požiadavke na väčší tlak paliva pri zošlapnutí pedálu riadiaca jednotka paradoxne otvorí regulátor dokorán a všetko pošle do prepadu ?
Ďakujem za všetky rady čo od vás prídu.
P.S. Keby mal niekto v okolí BA alebo cestu cez BA a mal už použitý , ale funkční snímač tlaku na rampe a/alebo ten regulátor tlaku na vyskúšanie iba aby som konečne zistil čo tomu je , tak by som za zapožičanie aj zaplatil nejakú tú rozumnú sumu. Regulátor 0281002243 a snímač 0281002405.
Ďakujem a je to 2.4 JTD Lybra 99KW.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

Tomas2750 


 
Príspevky: 5
Registrovaný: 02 Aug 13, 11:10:21

Poslaťod janosik93 » 08 Aug 13, 15:28:48

ak odchadza vstrek, tak píše len chybu tlaku paliva. najskôr niektorý vstrek fuč
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod djrjay » 08 Aug 13, 23:53:43

povedal by som asi skor ten regulator paliva.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod doki » 09 Aug 13, 21:43:05

Nezdá sa mi tento spôsob diagnostiky ako šťastný a vôbec nie ako spôsob ktorý nevedie k omylom.Zo snímača tlaku sa dá vytiahnuť signál,vlastne jeho hodnota napätia ktorá presne zodpovedá patričnému tlaku paliva.Je napätie ktoré nabehne po otočení klúča,napätie základného tlaku (odpojená regulácia) a logicky napätie podľa tlaku.
Regulátor tlaku je ovládaný frekvenciou pomerom napätie áno/nie a tu je aspoň mne absolutne nejasné čo vôbec je v tom grafe zobrazované.Ja by som sa na tie grafy vykašlal,je to na prd a ešte čosi. Odpojenie snímača tlaku spôsobí že RJ bude pracovať z pevnou hodnotou,to musí jasne ukázať aký posun pomeru frekvencie na regulátore vyvolá
Mám kacírsku otázku,sú známe tlaky (nízkeho okruhu) vstup a výstup ? Zlý vstupný tlak sa dokonale nanosí do problémov tlaku vysokého.Osobne vidím podobné diagnostikovanie ako mrhanie času bez znalostí algoritmu systému je to skúšanie šťastie

doki 


 
Príspevky: 160
Registrovaný: 27 Máj 13, 20:51:07

Poslaťod Tomas2750 » 19 Aug 13, 13:30:14

Dal si mi dost chrobaka do hlavi a tak som to dal do Bosh servisu kedze vsetko je Bosh a nizkotlakovy okruh vykazuje problemi. Aj u nich to oznacili ako patranie po probleme na slepo . Pokracujeme v stredu a potom vam sem dam vedet cely vysledok patrania , nech ste aj vy mudrejsi :)

Tomas2750 


 
Príspevky: 5
Registrovaný: 02 Aug 13, 11:10:21

Poslaťod Tomas2750 » 29 Aug 13, 12:12:45

Tak , je to definitivne potvrdene. Je to síce regulátor tlaku paliva , ale nízkotlakého okruhu. Je to priamo nad palivovím filtrom. Bosh číslo 0 450 133 272 viď. foto.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

Tomas2750 


 
Príspevky: 5
Registrovaný: 02 Aug 13, 11:10:21

Poslaťod doki » 29 Aug 13, 21:20:52

Neviem dôvod prečo sa nízky tlak v servisoch zabúda kontrolovať,pritom sa podieľa obrovským dielom na vadách vstrekovania a ľahko sa kontroluje.

doki 


 
Príspevky: 160
Registrovaný: 27 Máj 13, 20:51:07

Poslaťod komar » 15 Mar 16, 9:47:15

možno sa nezabúda možno vedia, že by bolo dobré ho skontrolovať, len na to kašlú

komar 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 78
Registrovaný: 05 Dec 14, 15:20:04


Späť na Údržba a technické problémy Fiat

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron