Stránka 1 z 1

Klepanie motoru Fiat Bravo ll 1,9 JTDM 88kw

PoslaťNapísal: 18 Júl 14, 14:22:20
od Torgan
Niečo mi tam klepe a uvažujem čo by to mohlo byť. myslel som že vstreky ale tie som vytiahol dal otestovat, rozobrať, vycistit a nastaviť, bezozmeny. zdvihátka to niesu tie klepu inak aspon predpokladám že nie , vstreky tiež nie. čo moze tak pravidelne kovovo klepať?
postupom času pozorujem že to robí pri jemnom zábere najviac. ked pustím plyn tak nič, alebo len minimálne. ked mám zaradenu 5ku a rýchlosť nad 100 tak to nepočuť vobec. je to zaujímavé. este chcem pozriet ci to neklepoce nejaká kladka napínacia, prípadne vákuová pumpa. bežný uživatel si to nevsimne. Ja mám bohužial moc cvičené ucho :-D
Na tomto videu je taký klepot pocuť prvých cca 10s než zacne pridávať- http://www.youtube.com/v/258Z-a-VfGA

Re: Klepanie motoru Fiat Bravo ll 1,9 JTDM 88kw

PoslaťNapísal: 24 Júl 14, 19:55:37
od bjukemen
tam pocut iba odchadzajuce turbo, inak klepot nejaky extra som si nevsimol, ale zvycajne to robi vstrek

Re: Klepanie motoru Fiat Bravo ll 1,9 JTDM 88kw

PoslaťNapísal: 13 Aug 14, 21:11:18
od Torgan
zda sa ze to ide od kluky. vstreky su cerstvo vycistene a nastavene nepomohllo

Re: Klepanie motoru Fiat Bravo ll 1,9 JTDM 88kw

PoslaťNapísal: 14 Aug 14, 11:16:05
od janosik93
CR vstreky zvyknu poklepavať. kym nedaš druhe vstreky, nezistiš to. kde ti kontrolovali vstrekovače?

Re: Klepanie motoru Fiat Bravo ll 1,9 JTDM 88kw

PoslaťNapísal: 16 Sep 14, 13:19:09
od Torgan
chodím k jednému pánovi čo má doma bosch service. do srobku rozoberie komplet vstrekovač a všetky diely da do ultrazvuku na pár hodín vyčistiť . potom nastaviť pretesniť odskúšať.
Ale meral som pred vcerom vôle ventilové a niesu dobré tak ich tento týžden chcem spraviť a potom uvidím či ten zvuk nezmizne. Este dodám že vôle su malé. majú byť 0,30 a 0,35 a pohybujú sa medzi 0,20-0,30mm
Vôle sa maju kotrolovať prípadne nastaviť pri 150 000km , ja má teraz 162 000km tak som na to pozrel. Aj výkon sa mi zdá taký poslabší, za čo možu podla mna aj tie malé vôle a kompresný tlak z valcov uniká predčasne. hlavne na prvom valci tam je 0,20 aj vyfuk aj sanie