Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

Poslaťod autickar21 » 30 Apr 12, 19:04:31

sikin1987 píše:no ja musim udelat test prepadu a pak zacne porod jak vstriky vytahnout ven.
trisky sa vytahuju same, nastartujes, a povolujes az ti ju podfukne a ostane volna.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod sikin1987 » 30 Apr 12, 22:54:52

autickar21 píše:No na studeno ide pekne, po zohriati sa prida do zvuku olejove cerpadlo... sak ja mu dam, pojde do srotu.
Prepady u trisiek je jedna vec, druha vec je ich rozstrek paliva a to robi dane vybracie. Mna vysli trisky 80e kus, samozrejme bez faktury, ale so zarukou, panko robi cerpadla a trisky doma pomaly 20rokov, takze overeny zo vsetkych stran. Kontakt na nete nenajdete, je to sukromna osoba, ale ja ho mam, viem teda s tym pomoct. A mimochodom, unho sa objednava, nerepasuje zo dna na den od telefonatu.

no ja nevim na jaky motor si kupoval trisky,ale ja muzu mit za 900 kc kus na moje JTD. ale koupil sem ted 2 vstriky co byly testovane na stolici a k tomu 2 spatne zdarma ty si chcu rozebrat pro zajimavost,ale kamos rikal,ze to nejak vyzkousime mimo pist v jakem jsou stavu. jo uz si vzpominam,zes psla na diesel foru,ze se maji povolit a nastartovat. tak to pak zkusim to sem s alpinem nezkousel tehda. me celou dobu kamos presvedcuje,ze to,ze mi to zastudena bile zahuli je spatny vstrik a kdyz mu reknu objednal sem dojedu na test a vymenu tak mi rekne,ze su kokot,ze mi vibruje setrvak a chod motoru je OK:D tos ja uz su uplne v kasi. kazdopadne setrvacnik za tu cenu co sem mel domluvenou uz nikdy nesezenu 3 mesice stary za 2 tis. pro zajimavost je mozne,ze si casem koupim alfu 156 nebo 159 i dkyz to bude sebevrazda. hlavne potom co sem na 156stce delal podvozek

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod autickar21 » 01 Máj 12, 7:16:31

Ja som daval nove vnutro trisiek. starsie je na chuja kupovat. 95% bude vadnych.
Ak myslis biely dym hned po nastartovani na cca 30s, tak to je vlhkost vo vyfuku ktora sa vyparuje.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod sikin1987 » 01 Máj 12, 11:20:48

jo vlhkost me napadla jako prvni uz davno,ale kamosum to nedela. a spotrebu maji taky mensi. treba nechapu jak je mozne,ze kamos co ma najeto 420 tis a vstriky mu pry chcijou jak dunaj ma podle ecuscanu daleko mensi davku na volnobeh a to beru i nez sem mel chip. me to nikdy neukazalo pod 6,5 a mu bezne 5. uvidim tam kde prepadova zkouzka ukaze vetsi mnozstvi nafty zkusim dat ty nove vstriky a pak se uvidi jestli to neprestane vibrovat. ale myslim,ze setrvak cim dal vic kovove slysim

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod autickar21 » 01 Máj 12, 12:04:18

Neklepu kovovo nahodou ojnice?

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod sikin1987 » 01 Máj 12, 12:19:08

tezko rict me vseci tvrdi,ze mam peknej chod motoru,ale me se teda nezda ani nahodou. urcite mlati aj remenice kliky,ale strvak se oziva kdyz vytocim motor treba na 2 tis a poustim plny a padaji otacky tak jak se blizi volnobehu nekdy kolem 1100 to zacinka a pak samozrejme pri vypnuti to udela tuk tuk klasicky priznak setrvaku. jo a jeste sem nekde cetl,ze priznak Ko setrvaku je kdyz jedes a pred krizovatkou vyradis a otacky ti klesnou pod 850 me nekdy aj na 750 a chvilku se tam seknou. Pry RJ vyrovnava davku paliva ze dostane spatny signal od cidla na klice,ale to nevysvetlim presne musel bych to najit. no a me to delalo casto. ty otacky se tam drzely aj 5 sekund a to byly teprv vibrace. ale jak sme vymenil DRV tak se spousta veci trosku zmenila

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod sikin1987 » 24 Jún 12, 20:43:11

takze po vymene vstrikovacu vyloucena nerovnomerna davka paliva podle nekolika nezavislych lidi mam chod motoru naprosto peknej a ventilove vule jsou 100% v poradku odfuk kliky nulovej,takze tlaky budou taky dobre.
posledni vec co muzu udelat pro vibrace motoru je z5tna montaz origo fiat starych silentbloku. uz pred lety mi bylo receno,ze IMPERGOM je dela moc tvrde,ale ja vsem rikal,ze to je italska znacka a adekvatni nahrada originalu a nebral sem je vazne,ale kamos mi dal sahnout na svuj motor jak v nich plave a jak muj je zabetonovanej. pry to mam zkusit. samozrejme to delam nerad za silentbloky sem dal dost penez a ted zase kupovat z vraku stare :(
davate tomu nekdo sanci? kamos se s tim projizdel a rikal,ze mu KO setrvak delal pri rozjezdu neco jineho,ze to hrozne mlatilo a melo hnusny zvuky. je pravda,ze mi nejde do hlavy kdyz by byl KO proc se nerozvibruje pri 1500 otackach kdyz dam plnej kotel tak se odhaluje u vsech aut. me se roztreme auto silene kdyz dam malo plynu a pak kdyz dam pri 2 tis na 3,4,5 plnej ale to az po chipu samozrejme.
nez to koupim chcu znova pod auto a jeste 1x poradne povolit nastartovat a pritahnout zlehka.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Torgan » 30 Jún 12, 0:17:35

Prvdepodobne to bude v tych silenblokoch. Tiez sa chystam vymenit za stare. Kazdemu to zacalo triast ked zacal vymienat silenbloky
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod sikin1987 » 30 Jún 12, 10:52:07

tak remenicou to neni zkousel sem ju aj sundat a je vpohode sice popraskana,ale vibrace nedela. cely problem bude nejspis v tom zadnim reakcnim silentbloku. pres nej se to prenasi do kastle jakoby ten drzak byl vetsi a bylo to vic napruzeny. ale spatne sem ho tam nemohl dat bylo to dole 3x. ale pujde znova

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Predchádzajúci

Späť na Údržba a technické problémy Fiat

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron