Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

Poslaťod JTDchip » 30 Okt 10, 11:38:24

Zakladam tpohle tema kde bych rad podiskutoval o tom jak se lisi jednotlive setrvacniky ve vsech motorech 1,9 JTD(M)a 2,4 JTD,protoze mam na prodej setrvak z noveho brava, stila, alfy a kdyz jsme vcera prodaval setrvak na motor JTD 105
tak funkcni prumer pro lamelu byl taky 235 mm. Ocekavam ze uvnit tzreba budou silnejsi pruziny a dalsi veci,ale cim se dal od sebe lisi? je treba jiny venec na strater? nebo celkovy vnejsi prumer?
Jde o to,ze kdybyb se ten setrvak dal dostat do meho auta,tak ja ho mam za neskutecne smesnou cenu. Nehlede na to,ze kdybby to slo do JTD 105,110 tak to je prodany za hodinu

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod autickar21 » 02 Nov 10, 21:24:39

Do fiata ho asi nenarves.JTD 105 a 110 u fiatov boli so slabsimi zotrvacnikmi, aj co sa tyka rozmerov. Teraz robil chalan zastavbu do brava, dal alfacky zotrvacnik. tam maju vsetky unijet aj 1,9 aj 2,4 rovnake, oproti fiatu mohutnejsie. Nechcel menit prevodovku, tak z nej musel dat zfrezovat 3cm po obvode. Do alfackych prevodoviek pasuje zotrvak aj spojka z novsich 1.9 a 2.4 mjtd, v poslednych rokoch unijetu sa davali do tychto aut uz len mjtd spojky. Ak by si chcel dat vecsi zotrvak, vymen prevodovku s poloosmi a nabojmi.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod JTDchip » 02 Nov 10, 23:01:33

autickar21 píše:Do fiata ho asi nenarves.JTD 105 a 110 u fiatov boli so slabsimi zotrvacnikmi, aj co sa tyka rozmerov. Teraz robil chalan zastavbu do brava, dal alfacky zotrvacnik. tam maju vsetky unijet aj 1,9 aj 2,4 rovnake, oproti fiatu mohutnejsie. Nechcel menit prevodovku, tak z nej musel dat zfrezovat 3cm po obvode. Do alfackych prevodoviek pasuje zotrvak aj spojka z novsich 1.9 a 2.4 mjtd, v poslednych rokoch unijetu sa davali do tychto aut uz len mjtd spojky. Ak by si chcel dat vecsi zotrvak, vymen prevodovku s poloosmi a nabojmi.


Vsak ja to tam rvat nebudu. Nechce s emi sundavat prevodovka znova,ale kdyz sem ty setrvaky srovnaval vypadaly uplne stejne. musi byt jiny jedine venec a mozna tloustka

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod Tomasito156 » 22 Sep 11, 14:51:25

Len chcem upresnit,ze spojka a zotrvacnik z 2.4 M-jet JTD nepasuje do unijetov ani do 1.9 mjet.1.9 mjet uz hej ale 2.4 m-jet maju iny mechanizmus hydraulicke vytlacne lozisko,240mm priemer a iny zotrvak,silnejsiu lamelu kdez to 1.9 mjet maju totozne s unijetmi t.j. hydraulicky valec ne vrchu prevodovky a mechanizmus pracuje na principe vytahovanie pri vysliapnuty pedala.
Alfa Romeo 156 SW 2.4 20V Jtdm

Tomasito156 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 128
Registrovaný: 29 Okt 10, 9:27:05

Poslaťod alfik » 23 Sep 11, 3:35:25

1.9 unijet v 147 ma tiez hydraulicke vytlacne lozisko.
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod Tomasito156 » 23 Sep 11, 11:07:25

hej,no moze byt,ze to zalezalo aj od rocnika,lebo boli aj s obycajnim loziskom.
Alfa Romeo 156 SW 2.4 20V Jtdm

Tomasito156 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 128
Registrovaný: 29 Okt 10, 9:27:05

Poslaťod sikin1987 » 02 Mar 12, 23:22:01

tak to vypada,ze me vymena setrvaku nakone opravdu nemine. nechtel sme do toho auta tolik cpat,ale sme spokojeny s vykonem a spotrebou mam v tom moc penez qa taky velice vyhodnou pojistku.
Setrvak zacal na volnobeh vibrovat tak,ze uz se neco hnulo v palubce a dela to pekne hnusny zvuky.rozjezdy na jednicku jsou taky silene a kdyz dupnu po brzde ri vyrazovani tacky vleti klidne k 600 a kolibaji se tam par sekund to taky dela setrvak.Dal sem inzerat,ze koupim meneny setrvak co ma najetych max 50 tis,prtoze mi ho jinak chip zase rozesere. Dostal sem nabidku za 4 tis s udajne 40 tis km a za 2 tis s buhvikolika, ale to je borec co dela fiaty a nabidl mi vymenu za 2 litry a to mi zadny servis ve Zline za min neudela. dalsi moznost je,ze pry se da nechat zrepasovat a dat silnejsi pruziny a stoji to kolem 5 tis. novej VALEO za 7 ja nakupuju. ale 10 tis s vymenou to uz je fakt na te krap moc velka palka.
co poradite? nevite o nejake slusne dvouhmote kolem 3 tis?

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod sikin1987 » 05 Mar 12, 21:40:59

Jsem donucen vymenit setrvak,ale chci vzit s bouracky myslite,ze to je sebevrazda s tim chipem? Vubec se mi nechce znova do sundavani prevodovky,ale jhelikoz ted delam servisaka asi si budu muset sam poradit.
Ale nemuzu si pomoct porad se divam na videa jaky vypada Ko setrvak a jak vypada ten muj a ja tam proste radialni vule nemam je gumovej jako novy. a dost s ebojim,ze to vymenim a bude to pri rozjezdu skakat stale. nemohlo by to byt prece jen necim jinym? silentbloky sme menil i kdyz za tvrdy impergom

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod sikin1987 » 08 Apr 12, 23:11:57

:rr

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Torgan » 12 Apr 12, 21:00:18

Neviem ci by som to riskoval na chipnute davat pouzity. Ja to mením za 80€ ci uz spojku alebo zotrvak
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod sikin1987 » 13 Apr 12, 20:25:02

Torgan píše:Neviem ci by som to riskoval na chipnute davat pouzity. Ja to mením za 80€ ci uz spojku alebo zotrvak

predbezne mam sehnany setrvak co jezdil na JTD 100 chipnute na 270 Nm najeto 5 tis km.
Ja potrebuju jen partaka ke zvedaku co mi pomuze musim to vymenit sam. takove veci budu ted delat denodenne bohuzel s kolegou co umi z ucnaku velky hovno

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Torgan » 17 Apr 12, 9:45:52

Ja to mením sám, trva to cca 8-10hodin pokial nemam k dispozicii jamu alebo zdvihak.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod sikin1987 » 18 Apr 12, 20:04:22

kamo me si rikal ze 6 hodin:D. a migel to pry dokazal aj neco malo pod 6 hodin. mam k dispozici cely servis. chcu to zvladnout za 8 hodin. uz vim na co si dat pozor. spis se bojim,ze vymenim setrvak a vibrace neustanou to bych to auto fakt nakopal.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Torgan » 19 Apr 12, 9:48:18

Na svojom hej Ked si pohnem aj za tych 6 hodín. Ale ked som robil druhe kde bolo par srobov utrhnutych , vydrate sroby na poloosiach tak s tym bolo viacej roboty. A co viem migel to sam nerobil a robil to 2 dni. jeden den vybral druhy den poskladal.
Ked mas k dispozicii cely servis tak to neni problem. Uz len ta pneumaticka pistol vela pomoze.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod sikin1987 » 19 Apr 12, 21:35:39

tak hlavne je vyhoda,ze se vse uz povolovalo. jen tentokrat budu povolovat kynetak a tim usetrim povolovani tehlice,ramena apod. dneska sem delal komplet cely motor v cordobe,takze sem se malicko vycvicil

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy Fiat

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron