Stránka 2 z 3

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 20 Apr 12, 6:31:02
od Breznew18
netreba sa pretekat pri takychto veciach :D nieze potom prejdes po jame a prevodovku stratis:D radsej kus dlhsie a poriadne

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 20 Apr 12, 18:25:13
od sikin1987
nejak to dopadne. este nemma jistotu,ze mi ten borec ten setrvak posle a taky je blbe,ze na tom sice jezdil jen chvilicku,ale mel taky chip. el to na JTD 100 270 Nm ja mam podle alpina aspon 280

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 20 Apr 12, 19:50:13
od Breznew18
ak to ma najazdene tolko co pises tak mu nic neni daco to vydrzat musi

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 20 Apr 12, 21:17:09
od sikin1987
taky si myslim. hlavne at nevibruje na volnobeh a na rozjezd. ty vibrace velkeho kroutaku me nejak nebolely. jetse zkusim odpojit klinak at mam jistotu,ze tomu nepomaha aj remenice kliky

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 21 Apr 12, 19:38:28
od autickar21
Vybracie na volnobeh sposobuju trisky, kedy to konecne pochopis?

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 22 Apr 12, 13:46:30
od sikin1987
vibrace na volnobehn zpusobuje setrvacnik v 90% zacao to kdyz se s tim autem tahl extremne tezky vlek a potrehali se silentbloky a znicil setrvak.

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 22 Apr 12, 16:34:27
od autickar21
Vymen, uvidis.

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 22 Apr 12, 18:28:00
od sikin1987
a me predevsim vadi vibrace pri rozjezdu a ne na volnobeh nejhorsi jsou rozjezdy .

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 22 Apr 12, 21:08:15
od janosik93
tak zotrvak v trubke. ale nedavno som v jednom aute dával nový spojkový set, ale vibracie neprestali... boli to vstrekovače

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 24 Apr 12, 12:48:26
od chiptuning
sikin1987 píše:a me predevsim vadi vibrace pri rozjezdu a ne na volnobeh nejhorsi jsou rozjezdy .

i lamela muze byt kriva , i autum co nemaji dvouhmotu muze poskubavat spojka pri rozjezdu

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 24 Apr 12, 18:05:46
od sikin1987
vsak abych vyloucil spojku,tak sem vymenil spojku nez sem chipoval. kdovi jak to zase dopadne. mel sem domluveny setrvak vypada to,ze ho prodava nekomu jinemu a a servis mi taky pada,protoze krachuje:D hej to je v prdeli proc musim narazit vzdy na tak blbou praci

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 29 Apr 12, 23:35:35
od sikin1987
tak jelikoz mi setrvak prodal nekomu jinemu,tak zkusim poslechnout autickara a vymenim vstriky. ono totiz auto studene chvilku lehce bile kouri a kamos rikal,ze jeden nebo vic vstriku potece. navic ta spotreba na to jak jezdim je dost vysoka. neustale tocim max 2 tis otacek a jezdim na 1500. nicmene tohle vibrace nevyresi,protoze dneska sem turoval motor a vsiml si,ze kdyz padaji otacky,tak neco drnci a to bude prave setrvak

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 30 Apr 12, 14:28:56
od Torgan
Vcera som bol zastaveny u autickara a motor mu po vymene trysiek pekne pradie

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 30 Apr 12, 15:31:51
od sikin1987
no ja musim udelat test prepadu a pak zacne porod jak vstriky vytahnout ven.

Re: Dvouhmotove setrvacniky v italkych autech

PoslaťNapísal: 30 Apr 12, 19:02:57
od autickar21
No na studeno ide pekne, po zohriati sa prida do zvuku olejove cerpadlo... sak ja mu dam, pojde do srotu.
Prepady u trisiek je jedna vec, druha vec je ich rozstrek paliva a to robi dane vybracie. Mna vysli trisky 80e kus, samozrejme bez faktury, ale so zarukou, panko robi cerpadla a trisky doma pomaly 20rokov, takze overeny zo vsetkych stran. Kontakt na nete nenajdete, je to sukromna osoba, ale ja ho mam, viem teda s tym pomoct. A mimochodom, unho sa objednava, nerepasuje zo dna na den od telefonatu.