unijet tlak paliva kolíše

Poslaťod Miki2t » 03 Máj 11, 10:42:47

Prejavuje sa to už na dosť veľa autách. Správa sa to nasledovne: do veľkého zaťaženia do kopca to pri 3000 až 4000 otáčkach prudko cukne, odstaví palivo a zas pustí. Zistil som že sa deje to že FP prekročí 1500bar a teda RJ nedodáva žiadne palivo, za pol sekundy sa zas tlak vráti na 1350bar a všetko je vpohode. Napr na dialnici to pri 200km/h trhne ale potom dalej zrychluje, samozrejme to by mi nevadilo lebo tak rychlo nejazdim, ale do kopca je to neprijemné aj v 60tke.
Robí to jedna 2,4 s upraveným softom, moja 2,4 to robila už dávno ale iba občas takže mi to nevadí, potom som vymenil motor aj s čerpadlom vstrekovačmi,drv proste uplne vsetko okrem palivoveho cerpadla a robí to tiež, ale iba fakt občas takže mi to neprekáža. Ale teraz sa objavila dalsia 1,9 s rovnakym priznakom. ktora to ale robi castejsie a je to o to neprijemnejsie. Ked som jej hodil upravený soft ktorý jazdi v inej 1,9 bez problémov tak za jazdy spadol tlak z 800bar na 100 a motor sa vypol. ( u mna podobne, ak upravím tlak v rampe tak to zdochyna casto, ak vsak neupravim tlak v rampe iba pridam naftu tak je to vpohode. S tym upravenym tlakom som skusal jazdit, a motor sa zohrial na 90 stupnov a pohoda nic sa nedialo, no ako som spravil 20km ( asi sa zohriata nafta v nadrzi alebo co ) a zas to robilo problem.)
Na tej problemovej 1,9 som upravil max tlak na 1300bar, a trochu sa to ukludnilo.
Vidim to na podavacie cerpadlo, alebo DRV ( ktory ma ta problemova 1,9 novy aspon podla mechanika, ale vypada cisty ).
Suma sumárom to pozorujem na 3 autach ztoho jedno moje v ktorom to robilo s oboma motormi.

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod Alpiners2 » 03 Máj 11, 10:58:40

toto riešil aj duri13: viewtopic.php?f=15&t=90 ak sa budeš nudiť tak môžeš rozoberať :grr
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Miki2t » 03 Máj 11, 11:06:03

Nato som tiež myslel, ale predstava že to robia 4 čerpadlá z 5tich ktoré poznám je trochu deprimujúca, ale je to možné.
Keď by ale čerpadlo išlo na 2piestiky, prečo by sa presahoval max tlak ? Žeby sa občas uvolnil treti piestik a regulacia to neuregulovala ?

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod karol » 04 Máj 11, 20:48:10

mne to zacalo tak isto robit pred nedavnom prvy krat ale este som sa tomu nemal cas venovat. cerpadlo aj ventil som menil pred 40tis km a aj vstreky su komplet repas
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod Miki2t » 04 Máj 11, 21:12:05

Myslim ze duri niekde pisal ze mu kolisal tlak na volnobeh o dost. No na tych nasich srotoch to drzi 300 +/- 5bar. Musim to probnut osciloskopom. Ja som si takmer istý že vstrekovače to nebudú. Ale v duchu dúfam že ked vyberiem podávacie čerpadlo tak tam bude bordel, a po vycisteni to bude vsetko vpohode, no moje realistickejsie ja hovori ze budem musiet pretesnovat 4 cerpadla :cry: :cry:

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod Breznew18 » 04 Máj 11, 21:25:12

mozes potom aj moje ked uz budes vo forme :DD
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod alfik » 04 Máj 11, 23:47:28

Tiez mam tento problem. A mam pocit,ze je to podavacie cerpadlo. So studenym autom problem neni,az ked sa zohreje a ide sa dlhsie. Snimac otacok by som vypustil. Cerpadlo som mal vonku a bolo ciste ako detska prdelka. Zostava napojit budit a nejaku kontrolnu diodu a sledovat ci sa len tak nevypne,alebo ci neni pokles tak velky,ze to jednotka vypne.
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod Miki2t » 05 Máj 11, 6:52:56

Mám taký pocit že to robí skoro každé JTDčko. Príznaky rovnaké. Snímač kluky a vacky to na 100% niesu. skúsim neako nainštalovať tlakomer pred vstrekovacie cerpadlo, myslim ze by tam mali byt tlaky okolo 3bar a sledovat datalogerom.

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod Breznew18 » 05 Máj 11, 7:39:51

mne zatial nic z uvedenych problemov neroby ale myslim ze pretesnit cerpadlo by sa uz patrilo bohvie kolko kilometrov uz ma zasebou
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod bjukemen » 05 Máj 11, 11:10:13

..pretesniť ho chcem aj ja na peugeote,začína mi riadne smrdieť nafata tak by sa patrilo asi kde sa tie sady daju kupiť.?

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod autickar21 » 05 Máj 11, 15:01:20

By som skusil aj relatko cerpadla, alebo to podavacie cerpadlo bude vylietane...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Miki2t » 08 Jún 11, 0:54:38

Miki2t 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 84
Registrovaný: 25 Okt 10, 13:55:21

Poslaťod mako » 06 Aug 12, 12:19:35

Ja riešim podobny problem. Motor za studena Ok. Ma ťah akceleráciu bez problémov potiahne aj 4500 ot. skrátka TIP-TOP. No v horúčavach po pár minutach čo sa zohreje na prevadzkovu teplotu a pridani na 3500-4000ot zrazu stratí ťah, zbrzdí na 3000 a rozsvieti kontrolku vstrek. A mame tu núdzak. Ale po chvílke jazdy na 2000 ot kontrolka zhasne a vsetko ide normálne až kym motoru v kopci alebo pri predchadzani nepritnem. Diagnostika ukazala snimač otačok na kluke a plniaci tlak.

mako 


 
Príspevky: 21
Registrovaný: 05 Aug 12, 16:37:22
Bydlisko: Námestovo

Poslaťod bjukemen » 06 Aug 12, 19:57:27

..snimac na kluke zvykne odist, ten najlepsie vymenit za novy a plniaci tlak zrejme sa zadiera regulacia a bude privysoky

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40


Späť na Údržba a technické problémy Fiat

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron