Prejavuje sa to už na dosť veľa autách. Správa sa to nasledovne: do veľkého zaťaženia do kopca to pri 3000 až 4000 otáčkach prudko cukne, odstaví palivo a zas pustí. Zistil som že sa deje to že FP prekročí 1500bar a teda RJ nedodáva žiadne palivo, za pol sekundy sa zas tlak vráti na 1350bar a všetko je vpohode. Napr na dialnici to pri 200km/h trhne ale potom dalej zrychluje, samozrejme to by mi nevadilo lebo tak rychlo nejazdim, ale do kopca je to neprijemné aj v 60tke.
Robí to jedna 2,4 s upraveným softom, moja 2,4 to robila už dávno ale iba občas takže mi to nevadí, potom som vymenil motor aj s čerpadlom vstrekovačmi,drv proste uplne vsetko okrem palivoveho cerpadla a robí to tiež, ale iba fakt občas takže mi to neprekáža. Ale teraz sa objavila dalsia 1,9 s rovnakym priznakom. ktora to ale robi castejsie a je to o to neprijemnejsie. Ked som jej hodil upravený soft ktorý jazdi v inej 1,9 bez problémov tak za jazdy spadol tlak z 800bar na 100 a motor sa vypol. ( u mna podobne, ak upravím tlak v rampe tak to zdochyna casto, ak vsak neupravim tlak v rampe iba pridam naftu tak je to vpohode. S tym upravenym tlakom som skusal jazdit, a motor sa zohrial na 90 stupnov a pohoda nic sa nedialo, no ako som spravil 20km ( asi sa zohriata nafta v nadrzi alebo co ) a zas to robilo problem.)
Na tej problemovej 1,9 som upravil max tlak na 1300bar, a trochu sa to ukludnilo.
Vidim to na podavacie cerpadlo, alebo DRV ( ktory ma ta problemova 1,9 novy aspon podla mechanika, ale vypada cisty ).
Suma sumárom to pozorujem na 3 autach ztoho jedno moje v ktorom to robilo s oboma motormi.