JTD zdecha!

Poslaťod sikin1987 » 16 Sep 11, 17:04:49

ale prd tam je vodni senzor je tam jen vypustak na vodu. Oba filtry jsou temer stejne a lisi se akorat vyskou a teda i objemem a bohuzel nektere firmy delaji aj jiny prumry tesnicich krouzku. Vodni senzor maji az novejsi auta!

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod sikin1987 » 19 Sep 11, 14:05:06

vymenil sem znova palivak. Musim se priznat,ze ja koupil ne na tenhle motor,ale sle jen podle rozmeru a veril,ze to bude OK nevidim duvod
proc by 1,9 TD melo mit jiny filtrovani nez JTD. Samozrejme nepochopitelne auto nelso zase nastartovat dokud sme nevyjmul DRV a neocistil.
On se vzdycky nejak zasekne. Vsechno sem smontoval a jel projet zkousle tesnost a filtr tesni na obou krouzkach,ale nepochipitelne motor zacal hulit jako TDI docela brutalni. rel bych aha tak ten starej byl ucpanej a ted jde vic nafty,ale vykon bych rekl sel dolu.
A dulezity poznatek je,ze auto startuje dobre jen kdyz necham podavaci cerpadlo tlacit vic jak 3 sekundy jinak RJ nepovoli start. Takze mam pocit jakoby ten filtr proste nepoustel palivo. Jako vy asi vseci nechavate 3 sekundy zhavit,ale ja odjakziva startuju bez zhaveni jeste vcera sem startoval vpohode,protoze jak sem prekrouzkoval DRV tak to startuje fakt max na 4 otacky.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod bjukemen » 19 Sep 11, 18:45:09

..auto sa ma štartovať až ked zhasnu všetky kontrolky a podavacie čerpadlo dotlačí naftu

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod sikin1987 » 19 Sep 11, 18:49:37

mas pravdu asi,ale neni prece vporadku kdyz mi to hodinu pred tim startuje okamzite a pak kdyz dam novej palivak to jde spatne. kdyby to byl prvni start je jasny,ze se to odvzsusnuje to sme aj poznal,ze vyletele nafta z cerpadla kdyz sem vytahl DRV,ale ono to delalo aj po patym startu. no jako pokud to je jen nekvalitnim palivakem co je na jiny motor(coz je divny) tak pohoda za 400 koupim novy a snad pojede jak predtim,ale ono to vypada jakoby ten starej byl protrzenej coz pry dokazi spony s podavaciho. musim ho rozrezat a proskoumat

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Alpiners2 » 19 Sep 11, 18:54:16

td motor má iný filter ako jtd. prečo si tam nedal taký ako tam patrí?
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Breznew18 » 19 Sep 11, 18:59:20

ved original palivak stoji nejakych 10 eur max15 tak co si nekupil origo experimentujes zbytocne
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod sikin1987 » 19 Sep 11, 21:32:17

Noo a v cem je kluci jinej??? na vscehny italske motory jsou stejne tesnici rozmery a prumer a lisi se tabulkove jen vyskou. takze o co jde o vnitrni konstrukci??
Jinak palivak v autodilech stoji nejlevnejsi asi 350 a to je STARLINE to se neni o cem bavit kvalitnejsi filtry stoji kolem 400 a vys.
Samozrejme sezenu ze zahranici od dodavatelu za 250 ten FILTRON, ale musim platit postovne a je to sul nul.
ale jako samozrejme musim koupit kvalitni poku to ma opravdu vliv na startovani a vykon jak se predvedlo,ale jistotu mi nikdo neda muze to byt nahoda ne?

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod bjukemen » 24 Sep 11, 9:45:46

..filtron je blud zasadne do auta nedavať tak isto ako aj starline,raz si kup take filtere palovove oljeove a kup si pre porovnanie hengst (trebars) a porovnaj si ich šmejdy maju malu filtračnu kapacitu,malo filtračneho materialu zle robene pretlakove a obtokove ventili a podobne,by si sa divil čo dokaže urobiť šmejd olejovvy filter na motore aj ked sa zda že všetko je ok...

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod sikin1987 » 24 Sep 11, 12:01:39

Noo STARLINE ani nezminujme tam kupuju uz jen opravdu veci jako jsou zarovky a sponky,tmel, kapaliny NE oleje!!!! a i sponka na hadici se zasekla :nnnn
Filtry co sem ted naposled objednaval byly Muller Filter to sem koupil olejak a vzduchac. zpracovani vzduchace bylo hodne podobne originalu a jine nez filtron,ale jako to byl obal do filtrovatelnosti papiru nevidim,ze.Palivak sem tehda neobjendal,protoze sem mel doma.
Ale ten filtron i kdyz je polsko je vyjimka a filtry jsou dost kvalitni a proto je jejich cena jen asi 10% pod BOSCH nekde dokonce draz.
Ja sem s nim byl naprosto spokojeny a kdyz ho mam overeny presne ten typ chci ho koupit at s emi enstane to co ted. Mam tam pdole katalogu 90% autodilu mit PP968,ale mel sem PP954 a rozdil byl jen vyskovy ten muj vyl vyssi dovnitr samozrejme nevidim,ale cena je plus minus 10 kc.
ale auto na ten palivak s kterym sem mel poprve poblem uz jezdi OK aj startuje nato, ze je rano uz 10 stupnu. Spis neustale stejna chyba DRV :(nastesti nezdecha na volnobeh,takze kdyz potrebuju dojet,tak proste nebrzdim motorem a jen podradim a hned vyradim coz samozrejme neni dobre jezdit na volnobeh,ale nenadelam nic doku nezjistim jestli jsou to opravdu spony a co delat dal.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod runda » 25 Sep 11, 9:39:55

bjukemen píše:..filtron je blud zasadne do auta nedavať tak isto ako aj starline,raz si kup take filtere palovove oljeove a kup si pre porovnanie hengst (trebars) a porovnaj si ich šmejdy maju malu filtračnu kapacitu,malo filtračneho materialu zle robene pretlakove a obtokove ventili a podobne,by si sa divil čo dokaže urobiť šmejd olejovvy filter na motore aj ked sa zda že všetko je ok...

...suhlasim,filtron nebrat!naposledy som skusil z tych lacnejsich vzduchovy filter armafilt-a bol som celkom prijemne prekvapeny spracovanim... ;)

runda 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 14 Jún 10, 6:42:11
Bydlisko: spiš

Poslaťod sikin1987 » 25 Sep 11, 15:46:52

rikam mel sem filtron vzduchac aj palivak 11 tis km a vscehno naprosto vpohode. Ted sme ten filtron rozrezal a prohlizel ejstli tam nejsou pilinky z podavaciho cerpadla a nebylo tam nic dokonce byl pomerne hodne cisty. Naopak ted premyslim jestli mi auto nezacalo hulit kvuli tomu,ze ten novej znackovej vzduchac pusti min vzduchu a novej palivak vic paliva.
Jinak vcera sem znova poardne cistil DRV pak sem jel na vylet 90 km tam natankoval na BENZINE a auto jezdilo jedna basen i kdyz to uz asi nezere co zravalo sice sme netankoval od plne do plne ale odhadem je kombinovana porad nekde kolem 6,2,ale musim asi uvazovat s tim,ze kdyz na to slapnu,tak chip dava vic nafty jak pri serii to je logicke to si nebudem nic namlouvat

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod sikin1987 » 02 Okt 11, 16:40:47

drzte se pravidla kdyz neco jede nesahat na to. ja sem zas einiciativne vytahl podavaci cerpadlo abych overil kolik tam je bordelu a bylo tam par smitek,ale co motor zase neudelal? naskocil a hend za 3 sekundy zdechl . tak sem sel zas evytahnout DRV,protoze to vzdy pomahalo. motor bezel,ale po 3 minutach samovolne zdechl a diagnostika uz neukazuje DRV,ale jen snimac vysokeho tlaku paliva slaby signal.
chvilku to jede pak zase hned zdechne a nejde nastartovat docela dlouho. Ted uz nevim absolitne co delat ten snimac nevytahnu nemam na to naradi a taky si nejsu jisty jestli se nejak nepojebalo to podavaci cerpadlo. Kamso co mi to vytahoval rikal,ze mam urvat tu nasavaci klapku na dne,ze mi to bude dleat bordel,ale to sem bez overeni znalejsich neudelal obavam se,ze yb to mohlo mit vliv na funkci. to ale asi s mojim problemem nesouvisi.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod autickar21 » 02 Okt 11, 17:46:44

No bud mas problem s palivovym systemom, alebo mas kdesi na aute zlu kostru, popripadne relatko na podavacie cerpadlo...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod sikin1987 » 02 Okt 11, 18:52:07

ty relatka sem prehazoval. je pravda,ze jsou po 15 minutach jizdy uplne vrele silene aj kdyz sem nemel kastlik at se chladi.
Tedko mi to zdechlo asi 18x na 10 km. mel sem u sebe prave dneska mechanika co delal ve fiatu a rikal,ze nevi,ze by se musel vycistit komplet system a pak zacit menit. Ale to s tou nasavaci klapokou v sacim kosi to dava mozna smysl. je mozne ze by se zadirala? jo a kdyz otocim klicek tak mi ukazuje diagnostika tlak 1,8 bar a tomu borcovi 7-9 coz sme cumel a nechapal.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod sikin1987 » 03 Okt 11, 18:13:29

takze auto zdecha s chybou snimac vysokeho tlaku paliva. DRV to proste uz nehazi. hazi to porad chybu slabi signal. co sem cetl,tak na JTD tohle cidlo vubec neodchazi. No ale o co jde. dokaze nekdo rict,jestli diagnostika muze ukazovat tuhle chybu a vse je zpusobeno tlakem paliva od cerpadla? Jde o to,ze to cidlo stoji 5500 kc a i dkyz sezenu z vrakace,tak lidi jsou chytri podivaji se kolik stoji nove a pod 2 tis ho nenechaji a nerad bych to vymenil pokus omyl a pak zjistil,ze je stejne KO vysokotlake.Jeste musim zjistit jaky tam je klic abych ho vubec mohl vytahnout. nekdo rika 27 nekdo 29

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy Fiat

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia

cron