JTD zdecha!

Poslaťod Breznew18 » 21 Aug 11, 20:49:37

na tvojom mieste by som tam teraz raciol nelial. daj aspon parkrat najlepsie stale normal naftu a kup STP na cistenie palivoveho systemu ak ho kus posanujes snad este nieco vydrzi
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod autickar21 » 21 Aug 11, 21:11:29

Ked uz si to rozchodil, tak nad kupou noveho ani nerozmyslaj. Blbovzdornejsie auto uz asi nekupis... Neviem co riesis s autom, ked ti klakne motor, kupis druhe auto za 10000kc, alebo len motor za 6000kc, u niekoho prehodis a valis dalej. Teraz je u nas buchnute jtd na 17kach elektronoch za 420E komplet... Ked kupis nove, aby si nebol prekvapeny a este nespominal na barvo v dobrom... Hlavne ked ti poruchu neuznaju ako reklamaciu, ale vyhovaraju sa na neprimerane zaobchadzanie... Potom si mozes buchat hlavu o stenu, ked oprava vida na par 10000kc... A aby som nezabudol, co je na DRV aky zly pristup? Ked das vrchny kryt motora dole, das dlhsi nadstavec z goly a povolujes...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod sikin1987 » 21 Aug 11, 21:38:31

Breznew18 píše:na tvojom mieste by som tam teraz raciol nelial. daj aspon parkrat najlepsie stale normal naftu a kup STP na cistenie palivoveho systemu ak ho kus posanujes snad este nieco vydrzi

covece ja nemam na STP moc dobry reference. to je jako nafta od SHELLu jen reklama a skutek utek. mama nachystanou naftu hodne aditivovanou VIFem. akorat se bojim,ze jak se cerpadlo rozchodilo tim olejem(vetsi vyskozita -vetsi namahani) tak aby na naftu nezacalo chcat,ale to snad nee nikdy nebylo mokre je jen celou do bu takove zaolejovane jako kadzy motor co se nikdy nemyl.

Co se tyce DRV tak vytahnou opravdu lehce nejde musel sem odpojit hadice co jdou do te kostky jak cidlo teploty nafty cely to vytahnout oddelat hlavni svazek kabelu co z nej trci zasuvka na motor a pak se to v ramci moznosti dalo,ale vytahnout ho a neposkodit krouzky mi taky dalo zabrat je tam moc serepeticek. Vzpomel sem si,ze sem neutahl spodni sroub a mozna mi bude chcat nafta musim to zitra rozebrat znova. No a co se tyce toho sitka slo teda sundat nebo ne, ocekavam,ze se ucpe brzo znova a fakt nevim co tam bylo jestli ty spony nebo co. bylo to bile nebo stribrne zadny cerny nebo hnedy maglajs.Kdyz je to sitko pricpane ma to aj nejak vliv na vykon? protoze predtim auto nejelo vubec a citil se hrozny odpor jakoby pedalu a ted to krasne reaguje. rikam nechci zakriknout,ale zmena je citelna ve vsceh smerech dokonce to zmenilo zvuk.
K vymene motoru ti reknu asi tohle. ano motor koupis za 10 tis,ale bez turba, cerpadla,vstriku,samozrejme altiku starteru a casto aj spousty cidel co rozprodaji. a kdo ma prehazovat turbo?kdyby to bylo jak rikas tak sem klidny.
A nove auto urcite do 2 let musi prijit a dilesel na 99% ee,protoze ja jezdim fakt jen po meste a kratke trate a zaprve ho nicim a zadruhe najedu 5x min jak bezny uzivatel ropaku. A hrozba pokazeni vstriku,cerpadla a spousty drahych cidel jako je treba cidlo tlaku nafty( 5,5 tis kc) se neda srovnat s jakymkoliv modernim benzinem i kdyz treba turbo. Jednu vec uz nezminuju a to je setrvak,protoze sem zjistil, ze dvouhmotu uz ma skoro kazdy novejsi auto a hlavne ty co jsou favorite:D:D
Jeste chci dodat,ze to zacalo lip startovat tak nevim jestli mam vubec menit palivak(nebyl zasrany jak me desil nekdo na dieselpowerforu fotkou. a sitko a podavacim cerpadle asi necham tak kdybych chtel dat cerpadlo ven musim vymenit kos coz je tisicovka na vrakaci az odejde vymenim.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Breznew18 » 22 Aug 11, 6:10:04

ja STP pouzivam pravidelne trisky sme nedavno vybrali koli cisteniu myslim ze boli v dobrom stave nebolo ani moc co cistit.
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod Alpiners2 » 22 Aug 11, 14:19:59

neviem aký odpor si mohol cítiť na plynovom pedáli keď je elektronický s potenciometrom a žiadne tiahla s neho nevychádzajú :roll:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod sikin1987 » 22 Aug 11, 19:47:52

ja sem psal,ze to byl pocit! v realu to bylo asi,ze autio nelso za plynem a bylo zdechle. Ted to taha lip,ale chce to asi vymenit ten palivak a vycistot sitko podavaciho cerpadla coz neudelam bohuzel. Snad se to nejak postupne samo oplachne

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod sikin1987 » 23 Aug 11, 20:34:51

kluci jeste kdyz uz resime cely system RAIL se natlakuje pro 3 otackach??? kamos na me ted rval,, ze on ma auto vpohode, ,ale startuje mu to tak na 1éatou otacku. u me to je jasny mam zasrany sitko,palivak a jeste startuju bez zhaveni na smes oleje s bionaftou,ale stejne mi to chyti zhruba na 5-8 otacku. zatepla bych rekl na 4 ja to nepocitam presne.pry si mam neco precist o CR:D,ale kamosovo HDI startuje skoro jako TDI ,ale je pravda,ze to je novej motor ten system uz je mozna DENSO ten neznam.
Jen se chcu zeptat jak to startuje vam a jaky na to mate nazor.podle me cim dyl to startuje tim vic pousti vstriky

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Alpiners2 » 23 Aug 11, 22:35:53

fiaťácke jtd potrebujú pár otáčok kým chytne motor. inak ja mám teraz opel dti a tankujem výhradne na benzinke. ak nie sú prachy tak nejazdím, a nie špekulovať s rastlinným olejom. to pre comonrail neni zdravé. možno ušetríš pár korún na palive ale niekolko násobne to preplatíš pri následnej oprave.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod sikin1987 » 23 Aug 11, 22:47:13

ted sem se vylecil a budu tankovat taky jen Benzinu ta je overena. Shell je jen motani hlav blbych lidi co si mysli,ze to je nejlepsi a jeste zvysi vykon:D.Ja mam zasobu oleje chci ho dejet,ale urcite v absolutne jiny koncentraci doted sem jezdil vic jak 1:1 ted dam litr oleje na 10l nafty a pak uz jen ta benzina.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod sikin1987 » 29 Aug 11, 17:55:42

po ujeti 100 km zacina motor zase zdechat a dobihat po vypnuti. Stava se to min,ale myslim,ze zachvilku zacne zdechat uz aj na volnobeh jako pred 14 dny. Ted nevim co delat,protoze nejsu schopny odhadnout jestli cerpadlo jeste neco vydrzi. Mam pred STK a vymena cerpadla by me vysla cirka na 8 tis. 3-4 tis cerpadlo a zbytek prace autoservisu.
Chcu se zeptat jak se sundava to sitko z DRV? musim ho vycistit poradne at se hned neucpe. a pripadne co mam na tom DRV jeste udelat? zamerit se na nejakou soucast? nebo se vzdy cistit jen to sitko?

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Alpiners2 » 29 Aug 11, 18:24:11

nebudeš mať naftový filter total zanesený?
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod sikin1987 » 29 Aug 11, 19:13:32

tehdy jak sem ho menil a auto pak prestalo uplne jet sem ho vytahl a vypadal velice dobre,ale dovnitr samozrejme nevidim. Zkusim to zase rozebrat,ale bojim se at DRV neposkodim,ale stejne si mylsim,ze ho proste zanasi ty pilinky bylo to takove kovove barvy.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod sikin1987 » 01 Sep 11, 22:07:52

dneska sem zase sundal DRV a o5 zasrany sitko ale magnet to nebral. Dival sem se poradne na tesneni to velke cerne na tele na nizkou cast je OK to zelene na vysoky tlak je takove jen jakoby odrene,ale vpohode a to vedle nej to je naruseny,ale to je pry jen tesnici. ale uz je zhanim v BOSCHY,ale kdyz sem jim psal origo cislo DRV tak mi rekli,ze nevi jake krouzky ze maji jen nejaky 1 co davaji pri vymenene cerpadla,takze to bude porod musim tam jit osobne ukazat debilum. kdyz reknu O krouzky na tesneni vysokotlake a nizkotlake casti.
No jinak sem ho zase vratil,ale bohuzel mi zapadl TORX s prodluzovakem do motoru a nemuzu najit:( takze musim koupit nove naradi.
ale po vycisteni zase motor krasne chytil a bezel jak po masle.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod autickar21 » 02 Sep 11, 8:36:06

Skusal si vyhodit celu nadrz von a vycistit? su to 3 sroby. Budes tam mat asi vsade kopu bordelu. A samozrejme prefuknut palivove vedenie.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod sikin1987 » 02 Sep 11, 15:24:16

tak v BOSCH servise proste ty O krouzky nemaji ukazoval mi nakres,ze vedou jen nejaky 1 krouzek a jinakc elej DRV za 2500 nejspis bez DPH. Rikal,ze se popta cerpadlare jestli nema na dilne nejake a zavola. Nadrz nemuzu vyndat,protoze nemuzu vytahnout podavaci cerpadlo musel bych ho cele vymenit.ten sroubek co drzi plastovou hadici se protaci a jediena moznost je vylomit to z drzaku.Jinak bych uz davno cistit cerpadlo mozna aj nadrz. ja ted samozrejme tankuju naftu leju VIF a zkousim. Dneska sem mel auto z kopca a tekla mi z motoru nafta nevim z kama jediny misto co bylo povolen je DRV protoze sem ztratil TORX,ale z cerpadla nemuze vytect louze nafty. mozna dalsi pruser.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy Fiat

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 11 hostia

cron