JTD zdecha!

Poslaťod alfik » 08 Sep 11, 4:21:24

Sitko na DRV zlom a mas pokoj...
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod Alpiners2 » 08 Sep 11, 10:26:43

alfik píše:Sitko na DRV zlom a mas pokoj...

sitko by som určite nedával preč, ak sa ti dostane bordel do čerpadla tak to bude potom hlava v smútku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod sikin1987 » 08 Sep 11, 17:49:14

jak zlom???? ja ho nechci dat ven ja ho chci jen radne vycistit mimo DRV. a stejne ho musim sunda,protoze chci DRV prekrouzkovat.
Bordel co tam je prece ale uz cerpadlem projde :-L

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Alpiners2 » 08 Sep 11, 20:13:50

známy čo má servis mi vravel že sa gumičky na drv dajú kúpiť. len mi ešte zistí že kde, vraj už takto menili gumičky na drv ventiloch. bmw s tým majú problémy že praskajú. predsa len to bude lacnejčie ako celý drv ventil
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod sikin1987 » 08 Sep 11, 20:51:30

ale ja uz je mam doma koupene. RIkam,ze potrebuju vedet jak sundat sitko at je vymenim. ale kupoval sem to zbytecne,protoze sme myslel,ze ten omerny tesnici krouzek je spatny,ale on je uz novej sikme rozrizly a ten zeleny O krouzek na vysoky tlak taky nebyl praskyl to by ani nenastartovalo je jen osoupany. rikal sem si, ze 100 kc me nezabije. Ted jde o to jak to vymenit at nic neposkodim.
Jinak sem ted presel na cistou naftu konecne uz smrdi z vyfuku jen ona a auto jede zase na plny vykon i kdyz ze starym palivakem,ale na cistou naftu motor vic vibruje a je hlucnejsi to si nemuzu pomoct

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod bjukemen » 08 Sep 11, 23:44:35

..ja som na pažovze menil DRV teda čistil minule a žiadne sitko na nom nebolo..gumky sa daju upiť aj v pežote za par centov..

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod sikin1987 » 09 Sep 11, 8:08:05

novejsi modely uz sitko nemai stejne tak alfy JTD od roku myslim 2003 proste MJTD uz urcite nema pokud se pak k tomu nevratili.Ja ho tam mam a vypada jakoby bylo zalisovane do te tycinky a a kdyz to chnapnu klestama nechci to polamat,ale vim, ze ho kluci sundavaji akorat mi nikdo neodepsal jak.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Alpiners2 » 09 Sep 11, 8:11:06

skús nejaké zahraničné alfa fóra. ale radšej ho tam nechaj 8-)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod sikin1987 » 09 Sep 11, 11:33:29

kamos mi rikal, ze sundat nejde a taky tak vypada je mozne,ze sundat jde jen u HDI DRV tej je celej jinej. Tak ja ho zase poradne ocistim zkusim opatrne vymenit ty O krouzky a namazat vazelinou jak se pise v manualu,ale dost se bojim at ta valezlina neudela nejakou neplechu nevim presne co se deje pak v cerpadle.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Breznew18 » 10 Sep 11, 5:12:24

podla mna naco mazat vazelinou nafta je mastna
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod sikin1987 » 10 Sep 11, 19:00:53

je to napsano v manualu proto se ptam :). Stejne se mi moc do toho meneni krouzku nechce dokud neprasknou,protoze pri moji smule udleam vis skody nez uzitku jako vzdy. Navic je na 99% jiste,ze se nic nezmeni je to logicke kdyz je neporuseny.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Breznew18 » 11 Sep 11, 6:01:19

rozoberas tu temu mesiac a nakoniec napises ze sa do toho nepustis lebo to na 99% nepomoze a ajtak by si to pokazil. ked nemas snahu to opravovat tak to odnes do servisu tam ti to z radostou porobia:)
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod bjukemen » 11 Sep 11, 6:49:57

..netreba to nikam nosiť treba to zapaliť,Ja by som tak už davno urobil,tu i tak nieto pomoc lial si tam sračky kdejake maš to zasrate predaj to het čím skorej sa Ti čudujem že ešte stale maš to bravo v zime sa ti to zase bude jebkať

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod sikin1987 » 11 Sep 11, 11:53:08

s autem byly v zime prolemy odjakziva a duvod je jasny v zime nedava cerpadlo dobrej tlak a protoze propousti navic DRV ventil v zime dela taky velky problemy.
Takze situace nasledovni. Rikal sem,ze O krouzky nejsou poskozene,ale dneska sme chtel odjet a jen sem prejel pred barak a motor zase dobyhal 5 sekund,tak sem se asral zase vytahl DRV a ejhle vysokotlaky krouzek byl rozervanej a ten tesnici taky dost KOtak sem to vyrval a rikam tak a ted uz neodjedu vubec. I kdyz s prasklym vysokotlakym krouzkem nemuze motor ani nastartovat takze nechapu.
Prvji sem dal ten operny tesnici ten je rozrizly narozdil od o zeleneho O krouzku. problem je v tom,ze jak sem to rozevrel a dal na tu osicku tak on se nevratil o puvodniho stavu a byl castecne rozevreny a navic mezi nim a O krouzkem je mezera coz by asi nemelo byt kdyz to ma tesnit, ale nevim jak to ma presne fungovat.Byl sem vystresovany. startuju a motor nic:D jako vzdy sem nepripojil konektor DRV :grr
pak to naskocilo jak JTD vporadku na 3 otacky coz udlea vzdy kdyz to vycistim:). Ted jedu na vyklet tak uvidim jestli zustanu nekde vyset.
Podle servisu BOSH by se ty tesneni mely menit pri kazde demnotazi DRV,takze ja bych asi mel koupit balik krouzku. pro informaci
operny tesnici krouzek stoji 18 kc, ale O krouzek zeleny na vyskoky tlak 48 kc. Ten cernej velkej na nizkej tlak co je na prirube nenabizi vubec. Ve skutecnosti mi opravdu v BOSCHY nebyl schopny sehnat zadny. ja si sehnal cisla z marea fora a koupil v AUTOKELLY.
JEste otazka myslite si,ze muze papir v palivaku byt protrzen a poustet bordel? nekdo psal,ze ho prorezou pilinky z podavaciho a je to. Pry ten tlak 3 bary staci.Uz bych rad ten palivak vymenil,ale zjistil sem,ze mam koupeny filtr co ma trisku jiny tesnici krouzek a neverim,ze to bude uplne tesnit. pro oje JTD tam nabizeji 2 druhy filtru a ze zakladnich parametru neni jasne jestli je jen jina vyska valce neo aj prumer vnirniho tesniciho krouzku.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod alfik » 16 Sep 11, 11:01:47

U JTD filtrov je rozdiel akurat v tom,ze jeden ma snimac na vodu a druhy nie.
Moja rada pre teba znie. Nehrab sa uz v tom aute...
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy Fiat

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 12 hostia

cron