JTD zdecha!

Poslaťod sikin1987 » 05 Feb 12, 12:32:38

tim myslis jako obycejny otevreny klic? tenhle pojem neznam. Kamos rikal,ze musim sundat ten saci box a to se mi nechce.myslim,ze to fakt nebudu resit budik ukazuje ,otacky nelitaji melo by byt vpohode a to huleni asi nic .
ted resim jak poznat jestli funguje predehrev nafty pojistku sme dal natvrdo silnejsi a ted proverit rele ochrany a dal nevim co zmerit.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod bjukemen » 05 Feb 12, 12:42:59

...ano obycajny otvoreny kluc

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod alfik » 09 Feb 12, 5:28:59

Biely dym po štarte za chladného počasia je úplne normálna vec. Nesmie dymit,ked sa zohreje. A predhrev nafty tí je pri štarte k ničomu,ked funguje až po štarte. Respektíve pri zhaveni tí ju nestihne ohriať,takže štartujes aj tak na studenú.
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod sikin1987 » 09 Feb 12, 16:48:00

tak v zime jasny,ale v lete by to nemelo poustet nic. asi uz jde pomalu turbo do kytek,ale drzi celou dobu co auto mam najel sem par tisic km a porad tlaci naplno. nevim jak rychle se to projevuje rychle. olej nedolivam vubec.
no a k tomu predehrevu ja si nejsu porad jisty ktery relatko to je podle navodu leve zadnia to je cervene na 20A nevim jak jinak zjistit, ze funguje nez ho prehodit s rele palivoveho cerpadla nebo rele celeho vstrikovani,ale mam trosku obavy at to neco neudela. to same relatka na predehrev vody. jedno centralni popsano v manualu jako RJ je v kastliku 20A cervene a pak velde 70A pojistky nejake hnede,cerne a pak to bezpecnostni. prvni chci vyloucit ty relatka,,ale nektere jsou atypicke a prehodit nemam kam. jde to teda nejak promerit?

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Tomasito156 » 09 Feb 12, 19:11:32

no relatka vies velice lahko premerat/prekontrolovat a to tak ze svorky 85,86 su ovladacie a 30,87,87a su ovladane tj napoj na tvrdo svorky 85 a 86(plus+minus) a malo by zopnut svorky 30,87.
Alfa Romeo 156 SW 2.4 20V Jtdm

Tomasito156 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 128
Registrovaný: 29 Okt 10, 9:27:05

Poslaťod sikin1987 » 09 Feb 12, 23:09:01

tady je videt jak sem na tohle tupej:D . proberu to raci s tatkou elektrotechnikem.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod caki » 22 Feb 12, 13:33:15

zdravim
mam na Fiate Stilo 1,9 JTD 115 takme rovnaky problem ako sikin1987
palivovy filter vymeneny ale ziadna zmena

- zacalo mi to z nicoho nic po 60km cesty ked bolo vonku -15 a v noci som ho mal v garazi, tankovanu mam naftu z bandasky a mal som tam aj cca 5 vrchnakov VIF-ka na 3/4 nadrze
- presiel som cca dalsich 40 km s tym ze zdochol kazdych 5 min. v meste - no na dialnici pri konstantnej rychlosti siel bez problemov
- teraz po nastrtovani zdochyna hned - diagnostika jedina chyba - P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
- ked postoji 1-2 dni tak podrzi na volnobehu aj minutu. dalsie starty nevydrzi viac ako 10s

nejake navrhy?
co som zatial vycital tak to moze byt DRV, cerpadla alebo elekronika

- je tazke (zdlhave) vycistit podavacie cerpadlo?
- ak odpojim snimac tlaku paliva - ECU tam konstantne nahradi tlak na urcitu hodnotu?
Mohol by som v tomto nudzovom rezime prejst 100km? Ak je tlak v rail-i nozaj nizky nesposobim tym vacsiu skodu alebo len zdochne a po nastartovani idem dalej?
vdaka chlapi

caki 


 
Príspevky: 4
Registrovaný: 21 Feb 12, 21:49:05

Poslaťod caki » 23 Feb 12, 16:33:38

zdravim
dnes som sa pohral s diagnostikou. V prilohe je druhy a treti start v poradi. Doteraz zdochynalo do minuty no dnes ma prekvapilo ze vydrzal vyse 4 min.
Vidite v grafoch alebo v troch exportoch z CSV nieco zvlastne?

1. start
Kód: Vybrať všetko
CAS BATERIA  rpm   TLAK     SIGN.TLAKU  POZAD.TLAK   REGULATOR   
60,79   13,86   970   338,8   1,378   332,2   8,44
62,81   13,884   957   333,3   1,408   331,8   7,38
64,82   13,907   962   347,9   1,437   331,4   5,7
66,84   13,931   957   338,8   1,427   331,1   3,46
68,85   13,931   1015   391,9   1,676   364,9   1
70,87   13,955   1770   666,6   2,419   362,7   1
72,85   12,869   278   53,1   0,631   450,5   1,23
74,93   12,987   0   10,9   0,528   450   1,23
76,95   12,892   0   7,3   0,518   450,5   1,23


Dal som sledovat aj Fuel Pump Relay. V exportovanom subore je stale Active no vidi sa mi ze az ked sa prepne do Not Active az potom zdochne. Takisto hoci islo auto na volnobeh tlak stale stupal na cca 570 bar. Konkretne:
2. start:
Kód: Vybrať všetko
CAS[s] TLAK[bar] SIG.TLAKU[V] POZAD.TLAK[bar] REGUL. TLAKU[%] FUEL PUMP RELAY
96,87   573,2   2,014   315,6   1   Active
99,89   567,7   2,009   315,1   1   Active
102,93   560,4   1,989   314,7   1   Active
105,96   569,5   2,043   314,5   1,23   Not active
108,96   12,8     0,528   372,3   1,23   Not active


Pri tretom starte pridavam hodnoty pred zdochnutim ked som trocha pridal. Vidiet ze regulator tlaku sa ustaluje a klesa (zlta ciara na grafe) a po pridani plynu a pusteni klesne na 1,23 (viac ako by mal?) => klesne aj tlak => ECU odstavi motor. Co vy na to?
3. start:
Kód: Vybrať všetko
CAS[s] TLAK[bar] SIG.TLAKU[V] POZAD.TLAK[bar] REGUL. TLAKU[%] FUEL PUMP RELAY
237,62   298,5   1,31   300,7   10,03   Active
239,67   304   1,305   300,6   9,93   Active
241,72   305,8   1,31   300,6   9,96   Active
243,77   298,5   1,29   300,6   10,01   Active
245,83   371,7   1,789   538,3   7,32   Active
247,88   747,2   2,468   517,6   1   Active
249,91   677,6   2,253   365,8   1,23   Not active
251,94   54,9   0,611   300,7   1,23   Not active
253,99   27,4   0,572   300,3   1,23   Not active
256,03   23,8   0,557   300,3   1,23   Not active


Je problem v regulatore? Alebo nieco s Fuel Pump Relay?
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

caki 


 
Príspevky: 4
Registrovaný: 21 Feb 12, 21:49:05

Poslaťod Alpiners2 » 23 Feb 12, 22:14:43

hoď to csv na leteckú poštu a daj sem link, cez prehliadač sa mi to lepšie pozerá ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod caki » 23 Feb 12, 22:51:37

caki 


 
Príspevky: 4
Registrovaný: 21 Feb 12, 21:49:05

Poslaťod sikin1987 » 24 Feb 12, 14:05:48

vytahni DRV a podivej se na krouzky to je prvni vec. pokud bude zeleny krouzek poskozeny kop v BOSCHY a vymen a testuj. me uz to nezdecha,ale 1x mi to zdechlo kdyz sem tomu daval pokourit coz delalo kamosovi porad a pak zmenil naftu a z niceho nic to prestalo.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod alfik » 24 Feb 12, 22:06:57

Podla mna su tie logy nejaka picovina. Neni mozne,aby pri otvorenom regulatore na 5.7 % malo auto tlak 348 barov.
Pride mi to ako by kecalo cidlo tlaku.
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod Torgan » 25 Feb 12, 12:37:12

Bud zly regulator paliva alebo cidlo tlaku paliva. Idealne prehodit z funkcneho auta. Napis aspon odkial si mozno ti niekto s okolia pomoze
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica

Poslaťod sikin1987 » 25 Feb 12, 14:58:28

cidlo tlaku na railu mam aj DRV koupil sem ,protoze mi 3 mesice rj vypinala motor s temato chybama

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod alfik » 25 Feb 12, 19:24:10

Ale ty si nemal regulátor na takej hodnote ako na on.
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy Fiat

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron