autickar21 píše:Ono sa zas neda na tie podvozky povedat jednoznacne, ze konstrukcia je zla alebo nieco take. Problem je aj ten , ze ten podvozok sa sklada z vela dielov, ktorych kvalita nieje rovnaka. Celkovo sa akekolvek firmy snazia dostat kazovost, alebo poruchovost pod 3% z celkovej produkcie. Ked zratas, ze kolko dielov mas na aute dokopy a z toho 3% mas vadnych alebo s vyssou poruchovostou. U automobiliek sa to da preniest na auta. Ked za den vyrobia 300 aut, 3% teda 9 aut su totalne vraky uz z vyroby. Samozrejme pondelna ranna a posledna smena na konci tyzdna je to v nasobkoch. Kolega robil vo vw v blave na vyvoji, tak mi vypraval ako sa tam robi. Myslim ze to bude vsade rovnako... Druha vec je ta, ze ta chybovost dodavaneho dielu sa moze prejavit az v neskorsom case, ked uz je zaruka skoncena a podobne. Napr. kamarat mal poslednu vectru kombi. vecne plny kufor naradia, 5 ludi v aute na originaloch 17kach kolesach. Vo vsetkych recenziach je pisane, ze su vrchne predne ramena nachylne na vybitie, je tak isto konstruovana ako 156ka. Kamarat jazdil len slovensko a komplet cely podvozok sa zacal ozyvat az pri 220tis. km, auto rovno predal, za 4 roky si na seba zarobilo...
sikin1987 píše:ja sem koupil spodni ramena TRW a po 11 tis na ceskych silnicich mi an STK ukazal jak jsou uz volne silentbloky. myslel sem,ze padnu. nedokazu si predstavit co musi vydrzet ramena FAST apod. Po teto zkusneosti uz nevim co muzu zakaznikum opravdu doporucit.
Späť na Údržba a technické problémy Alfa
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť