Ke to budes rozberat tak si musis uvedomit ze spojkove lozisko pritlacak taha nie tlaci! Takze budes musiet z prevodovej skrine z boku vytiahnut osku aby sa dala vybrat vidlicka zo spojkoveho loziska inac ti prevodovka dole nepjde. Ta oska zvykne v tom hliniku poriadne skameniet takze potom je druha moznost troschu poodtiahnut prevodovku od motora a cez take male okienko na spodku zvonu s kratkym imbusakovym bitom a racnovym prstencovym klucom vysrubovat vonku vsetky srubi co drzia pritlacny kotuc na zotrvaku. Potom prevodovka zlezie dolu aj z pritlacakom. A potom si uz nejako stou oskou poradis. Hlavne poriadne blicky a velmi opatrne zlahka nahriat hlinik s autogenom. Potom ta oska rozmrzne a vykyves ju blickami.
Snivalo? malo piva bolo. Ja sa zas nervujem s buchotom od predneho praveho kolesa. Poloos druha, cap riadenia druhy, rameno ma par tis km. Vsetko bez voli, a stale kovovy zvuk pri stupeni na jednotke a dvojke. Uz ma napada len horne ulozenie tlmica, to mam este povodne, menil som len lozysko s tlmicom. Mi dochadza trpezlivost.
ak niekto rozoberal spojku na alfe tak priamo kde sa nasuva vytlacne lozisko na oske co trci z prevodovky je take sedlo na lozisko vie mi niekto povedat ci tam maju byt drazky alebo nie lebo na lozisku drazky su ale na sedle nie ale vyzera to tak akoby tam boli neviem co teraz ma s tym niekto skusenost
No po tych drazkach beha, ked mas na oske necistotu, vytlaci ju medzi drazky. Keby si to mal bez drazok, par necistot a mas lozysko rozbite alebo zakusnute na oske. Neobzeraj tolko a skladaj auto.