prdele, alpiners ma riadne vychvalil.
takze ta spojka je test.. nikdy pred tym som ju nerobil napevno.. postup je jasny, inak by to nebolo ok, hlavne ak je rozbita..
a to auto +300% je amerika. je to testovacie auto, na ktorom sa ucim ako na upravy.. 900hp nebude mat, ale chcel by som 600. malo ori 150hp a motor klakol 2 krat aj pri tom vykone. nie je to vydareny motor.. uspechy som dosiahol take, ze pri odhadovanych 350hp uz motor drzal bez prob a preto som sa rozhodol skusit hranicu toho motora a pokusit sa o to, co sa este nik pokial viem na svete s tym motorom nedosiahol.. pisem a volam si z jednym americanom, ktory je znamy na nete zo sprintov a dakedy upravoval tento motor. pokial viem, tak bol najlepsi v upravach, aspom na nete.. dosiahol 530hp. casy na 400m boli okolo 10 sec pri FWD prevedeni. to znamena nie 300%, ale o cosi menej.
dalej som sa rozhodol spravit do toho motora aj LPG(vlasnymi silami vsetko vyrobit) a dokonca by som chcel prejst aj emisnou kontrolou na benzine. budu tam katalizatory.. skratka chcem spravit nieco, co este nik nespravil, ale len pre to, aby som si sam nieco dokazal. bude to moja maturitna skuska.. ak vinde, mozno sa rozhodnem aj pre viac ako 300%, ale to uz zavana pruserom, lebo plyny v potrubiach budu prudit rychlejsie ako zvuk a hlava valcov to nevydrzi.. tavilo by kanale, ventili v hlave.. mozno zo 16ventilovou technikou by sa dalo aj 400%, ale s 8 a obsahom 2,2L v tom prevedeni motora ako je konstruovany asi tazko..s lancie sa da dosiahnut vedsi vykon ako s mojho motora, ale aj tam nie je sranda pri 300% a viac.. mozno raz skusim aj tam take navysenie.
len pre zaujimavost, robota len na motore trva uz viac ako 2 roky, skoro vsetko som si vyrabal sam a aj tak je v motore okolo 12tis €. prerobene je uplne, ale uplne vsetko. nic tam uz z ori nepasuje, ani sroby.. obsah som nemenil. zbieram energiu na dokoncenie. mozno na jesen sa do toho pustim znovu. ak budem mat silu a energiu.. uz je prakt vsetko hotove..
sprtam sa v motoroch.