Umrelo mi turbo GT1544 obtok. Tak teraz rozmyslam co dalej. Nedalo by sa do povodneho obalu- vonkajsieho napchat take 1749? Idealne by bolo zohnat turbo GT174 obtokove, montovane do verzii 109ps. rsp. ALFA ROMEO 145 JTD 2000 108ps GT1749V turbo code 712766-0001 oem turbo code 46779032, popripade do akeho vw sa davalo 17kove turbo obtok? Popripade turbo KKK 16 alebo nieco vyssie? KKK by mali byt obtokove
použiť turbo 1749v poprípade 1749va. ak máš egr off tak potdtlak ktorý ide na egr napojiť na podtlakovú banku turba a v softe prekopať mapu egr tak aby to ovládalo variabilitu. týmto spôsobom si to vieš regulovať
alebo nové obtokové
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)
u jtd 81kw je u rj egr vystup na 16ke pine a vgt regulacia na 17ke. keby sa vymenili, vy to fungovalo? Obtok ihi z 2.4jtd nevojde. u gt 1749 nevies ktory motor mal obtok? uz je zastavba obtokoveho v 145ke.
17 do obtoku? jedine vymeniť saciu vrtulu aj zo slimákom. a zvyšok nechať. lenže by si si musel zohnať saciu vrtulu zo 17tkového. sacie slimáky mám v garáži aj 4-5ks. ak by trebalo tak ti pošlem jeden zadara
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)
Rozhodol som sa len pre tu vrtulu zo 17koveho turba, tu ked tak kupim novu. nechce sa mi nejak zbytocne vrazat potom do prerabky vyfuku a zhanat este vecsi IC, ked mu dam pretlak 1,1baru, musi vydrzat... Teraz narychlo kupim 15kove turbo z TDcka. Co mas tie slimaky, aj je v nich nejaky rozdiel natocenia vyduchu?