Zotrvačník

Poslaťod lili5 » 11 Sep 10, 14:27:24

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ak má niekto s tým skúsensti: Je vhodné zameniť dvojhmotný zotrvák za jednohmotný týka sa to auta mitshubishi pajero 3,2 did r.v.2002. Pýtam sa to preto lebo už 2x nám oddyšiel dvojhmoťák, auto má najazdené 160000km a je to dosť drahá súčiastka. ďakujem

lili5 


 
Príspevky: 2
Registrovaný: 11 Sep 10, 14:20:41

Poslaťod netopier » 11 Sep 10, 17:00:34

vo vseobecnosti mas 2 moznosti:

zvarit dvojhmotu dohromady,vyvazit to , dat odpruzenu lamelu a jazdit

alebo: vymenit za jednohmotu , dat odpruzenu lamelu a jazdit.

otazka je, ci sa robi sada s jednohmotou na tvoje auto...

netopier 


 

Poslaťod Alpiners2 » 11 Sep 10, 17:05:03

miro22 vie dvojhmotu zavariť a vyvážiť tak aby to aj držalo. môjmu bratovi sme to tiež tak robili, keďže dvojhmota je fakt drahá. keď tak ho skús kontaktovať. robí to za 100e.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod lili5 » 11 Sep 10, 17:48:58

mohol by si mi sať kontakt na toho mira22. ďakujem

lili5 


 
Príspevky: 2
Registrovaný: 11 Sep 10, 14:20:41

Poslaťod janosik93 » 13 Sep 10, 9:37:36

napíš mu sukromnu spravu na miro22 :grr
pomôže ti
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod bjukemen » 09 Okt 10, 16:19:06

..ešte je jedna možnosť zavariť zotrvák a použiť povodnu neodpruženu lamelu,aj ked to nieje celkom ono ale lepšie ako nič.. a ako sa hovorí z núdze cnosť ;)

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod Breznew18 » 10 Okt 10, 8:08:12

nj ja to mam tak ked je lamela dobra tak najprv zoderiem a potom bude odpruzena :)
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod kovboj2000 » 22 Aug 11, 20:57:46

Aký zmysel má dvojhmotný zotrvačník? Myslim ze tym chceli eliminovat, respektive zjemnit zaber motora na prevodovku po pusteni spojky. V praxi mam vsak pocit ze je to presne naopak....
Robili sme to nedávno, vylágrovaný dvojhmotný zotrvačník na octavii 1,9 TDI 81kW (manualna prevodovka) sme zavarili a vyvážili, čím sa stal z neho jednohmotný. Lebo tie dvojhmotné sú drahé jak sviňa.... Takmer nerozoznateľné od pôvodného, iba o málo vyšší hluk na nizkych otáčkach, na vyšších otáčkach žiadny rozdiel nebadať. Kto mám záujem viem ho zvariť aj vyvážiť, nemal by byť problem na hociktoré auto... Mail v profile je nefunkčný, kto chce píšte mi na kovboj2000@yahoo.vom

kovboj2000 


 
Príspevky: 1
Registrovaný: 22 Aug 11, 20:44:04

Poslaťod Breznew18 » 23 Aug 11, 5:36:28

nezabudaj ze to je iba docasne riesenie! neodpruzena lamela ti to dlho nevydrzi mne vydrzala cca 10 000km potom vytrhlo stred takto ti nema co tlmit vibracie motora.odpruzenu lamelu tam nevies dat bo sa nezmesti bohuzial aspon v mojom pripade
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod Breznew18 » 23 Aug 11, 7:22:51

kovboj2000 píše:Aký zmysel má dvojhmotný zotrvačník? Myslim ze tym chceli eliminovat, respektive zjemnit zaber motora na prevodovku po pusteni spojky. V praxi mam vsak pocit ze je to presne naopak....
Robili sme to nedávno, vylágrovaný dvojhmotný zotrvačník na octavii 1,9 TDI 81kW (manualna prevodovka) sme zavarili a vyvážili, čím sa stal z neho jednohmotný. Lebo tie dvojhmotné sú drahé jak sviňa.... Takmer nerozoznateľné od pôvodného, iba o málo vyšší hluk na nizkych otáčkach, na vyšších otáčkach žiadny rozdiel nebadať. Kto mám záujem viem ho zvariť aj vyvážiť, nemal by byť problem na hociktoré auto... Mail v profile je nefunkčný, kto chce píšte mi na kovboj2000@yahoo.vom

dvojhmota sa davala koli vacsiemu konfortu aby sa viac eliminovali vibracie prenasane do karoserie. jednohmota je vraj citelnejsia pri nizsich otackach
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod Shima » 23 Aug 11, 22:03:37

tie vibracie su torzne kmity ...

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod bjukemen » 25 Aug 11, 11:11:09

..pohladaj v elite jesto na vela aut nahradnu sadu a je už jednohmota,aj ja budem davať taku až mi tato klakne

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod Breznew18 » 25 Aug 11, 12:02:20

na 156 alfu jednohmota neni :D
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod sikin1987 » 25 Aug 11, 17:09:58

sem si na 99% jistej,ze na zadny italsky auto JTD se jednohmota neprodava. Jsou to jen famy.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Breznew18 » 26 Aug 11, 6:06:21

na starsie fiat cromi asi bolo sa i zda
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy Alfa

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 7 hostia

cron