Stránka 1 z 2

Zotrvačník

PoslaťNapísal: 11 Sep 10, 14:27:24
od lili5
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ak má niekto s tým skúsensti: Je vhodné zameniť dvojhmotný zotrvák za jednohmotný týka sa to auta mitshubishi pajero 3,2 did r.v.2002. Pýtam sa to preto lebo už 2x nám oddyšiel dvojhmoťák, auto má najazdené 160000km a je to dosť drahá súčiastka. ďakujem

Re: Zotrvačník

PoslaťNapísal: 11 Sep 10, 17:00:34
od netopier
vo vseobecnosti mas 2 moznosti:

zvarit dvojhmotu dohromady,vyvazit to , dat odpruzenu lamelu a jazdit

alebo: vymenit za jednohmotu , dat odpruzenu lamelu a jazdit.

otazka je, ci sa robi sada s jednohmotou na tvoje auto...

Re: Zotrvačník

PoslaťNapísal: 11 Sep 10, 17:05:03
od Alpiners2
miro22 vie dvojhmotu zavariť a vyvážiť tak aby to aj držalo. môjmu bratovi sme to tiež tak robili, keďže dvojhmota je fakt drahá. keď tak ho skús kontaktovať. robí to za 100e.

Re: Zotrvačník

PoslaťNapísal: 11 Sep 10, 17:48:58
od lili5
mohol by si mi sať kontakt na toho mira22. ďakujem

Re: Zotrvačník

PoslaťNapísal: 13 Sep 10, 9:37:36
od janosik93
napíš mu sukromnu spravu na miro22 :grr
pomôže ti

Re: Zotrvačník

PoslaťNapísal: 09 Okt 10, 16:19:06
od bjukemen
..ešte je jedna možnosť zavariť zotrvák a použiť povodnu neodpruženu lamelu,aj ked to nieje celkom ono ale lepšie ako nič.. a ako sa hovorí z núdze cnosť ;)

Re: Zotrvačník

PoslaťNapísal: 10 Okt 10, 8:08:12
od Breznew18
nj ja to mam tak ked je lamela dobra tak najprv zoderiem a potom bude odpruzena :)

Dvojhmotný zotrvačník - zavarenie

PoslaťNapísal: 22 Aug 11, 20:57:46
od kovboj2000
Aký zmysel má dvojhmotný zotrvačník? Myslim ze tym chceli eliminovat, respektive zjemnit zaber motora na prevodovku po pusteni spojky. V praxi mam vsak pocit ze je to presne naopak....
Robili sme to nedávno, vylágrovaný dvojhmotný zotrvačník na octavii 1,9 TDI 81kW (manualna prevodovka) sme zavarili a vyvážili, čím sa stal z neho jednohmotný. Lebo tie dvojhmotné sú drahé jak sviňa.... Takmer nerozoznateľné od pôvodného, iba o málo vyšší hluk na nizkych otáčkach, na vyšších otáčkach žiadny rozdiel nebadať. Kto mám záujem viem ho zvariť aj vyvážiť, nemal by byť problem na hociktoré auto... Mail v profile je nefunkčný, kto chce píšte mi na kovboj2000@yahoo.vom

Re: Zotrvačník

PoslaťNapísal: 23 Aug 11, 5:36:28
od Breznew18
nezabudaj ze to je iba docasne riesenie! neodpruzena lamela ti to dlho nevydrzi mne vydrzala cca 10 000km potom vytrhlo stred takto ti nema co tlmit vibracie motora.odpruzenu lamelu tam nevies dat bo sa nezmesti bohuzial aspon v mojom pripade

Re: Dvojhmotný zotrvačník - zavarenie

PoslaťNapísal: 23 Aug 11, 7:22:51
od Breznew18
kovboj2000 píše:Aký zmysel má dvojhmotný zotrvačník? Myslim ze tym chceli eliminovat, respektive zjemnit zaber motora na prevodovku po pusteni spojky. V praxi mam vsak pocit ze je to presne naopak....
Robili sme to nedávno, vylágrovaný dvojhmotný zotrvačník na octavii 1,9 TDI 81kW (manualna prevodovka) sme zavarili a vyvážili, čím sa stal z neho jednohmotný. Lebo tie dvojhmotné sú drahé jak sviňa.... Takmer nerozoznateľné od pôvodného, iba o málo vyšší hluk na nizkych otáčkach, na vyšších otáčkach žiadny rozdiel nebadať. Kto mám záujem viem ho zvariť aj vyvážiť, nemal by byť problem na hociktoré auto... Mail v profile je nefunkčný, kto chce píšte mi na kovboj2000@yahoo.vom

dvojhmota sa davala koli vacsiemu konfortu aby sa viac eliminovali vibracie prenasane do karoserie. jednohmota je vraj citelnejsia pri nizsich otackach

Re: Zotrvačník

PoslaťNapísal: 23 Aug 11, 22:03:37
od Shima
tie vibracie su torzne kmity ...

Re: Zotrvačník

PoslaťNapísal: 25 Aug 11, 11:11:09
od bjukemen
..pohladaj v elite jesto na vela aut nahradnu sadu a je už jednohmota,aj ja budem davať taku až mi tato klakne

Re: Zotrvačník

PoslaťNapísal: 25 Aug 11, 12:02:20
od Breznew18
na 156 alfu jednohmota neni :D

Re: Zotrvačník

PoslaťNapísal: 25 Aug 11, 17:09:58
od sikin1987
sem si na 99% jistej,ze na zadny italsky auto JTD se jednohmota neprodava. Jsou to jen famy.

Re: Zotrvačník

PoslaťNapísal: 26 Aug 11, 6:06:21
od Breznew18
na starsie fiat cromi asi bolo sa i zda