janosik93 píše:a aky model auta?
bude sa troška dlhšie zahrievať, auto pôjde od spodných otáčok lepšie, nebude sa ti zanášať sanie.
Alpiners2 píše:egr ventil je otvorený vždy, s výnimkou pri plnom plyne kedy sa má uzavrieť. egr ventil nefunguje v závislosti od teploty motora, ale od polohy plynového pedála a otáčok motora. keďže máš jtdm tak nemôžeš zaslepiť len tak egr ako sa to praktizuje na vw koncerne. máš elektromagnetický egr ktorý by ti hneď vyhadzoval chybu. skús ho najprv prečistiť a ak nepomôže tak v softwari ho vypnúť, to znamená nie len egr mapu na max ale aj dtc hlásenia.
pokud v aute fyzicky zustal , tak staci zvednout mapa egru a kontrolka svitit nebude a ty mapy jsou v bosch jednotkach prakticky stejne a je jedno jestli je to mjtd nebo mercedes nebo vwRadek156 píše:janosik93 : Ty jsi jeho mluvčí ? Zatím nevím o nikom kdo by to dokázal upravit v softe. 2,4 M-JET 129KW r.v. 2005
chiptuning píše:pokud v aute fyzicky zustal , tak staci zvednout mapa egru a kontrolka svitit nebude a ty mapy jsou v bosch jednotkach prakticky stejne a je jedno jestli je to mjtd nebo mercedes nebo vwRadek156 píše:janosik93 : Ty jsi jeho mluvčí ? Zatím nevím o nikom kdo by to dokázal upravit v softe. 2,4 M-JET 129KW r.v. 2005
Späť na Údržba a technické problémy Alfa
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia