Zrychlení 0-200 km/h - Alfa 156 M-JET 20v

Poslaťod 1soda » 17 Apr 11, 20:51:37

niekto tu necita :)....pisem ze sa to da porovnavat s 240ps...265 je uz inde . A porovnavat mozes co chces,ak je to 200ps tdi o 300kg lahsie .Cize tie benzinofilne keci si nechaj do krcmy.Pozri co vsetko sa stavia na sprintoch vedla seba ci v madarsku,ci v cz.Tam s argumentom ze pockat,ved toto je 265ps tfsi!!...asi neuspejes.

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

Poslaťod alfik » 17 Apr 11, 21:07:47

A ty si myslis,ze ten jeho kombajn je o 300kg lahsi?
Mna nezaujimaju nejake madarske drag. Bavime sa tu o konkretnom aute. A tom,ze to slusne ide. Tak si s tym porovnavajte HDI,CDI,TDI,CRDI...atd a nie varit moto-gulaš.
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod alfik » 17 Apr 11, 21:11:50

A pre upresnenie. Od benzinofila mam daleko,nakolko vlastnim 2.4 naftu.
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod 1soda » 17 Apr 11, 21:16:34

Pozri,ak mna nevie predbehnut tfsi ci iny 2.0t ,tak mu mam uhnut,lebo tebe sa nepaci ze sa take auta porovnavaju? ..isto nie,cize ked to on prirovna ku kvazi ikone komercneho sportoveho auta a napise,ze to je pomalsie ,myslim ze nieje co riesit a o com debatovat.

A kazdemu nam tu ide o vykon,o radost z jazdy tak nechapem naco utocite na bezne radostne prispevky .

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

Poslaťod alfik » 17 Apr 11, 21:27:54

Napisem to po lopate.
Som zastancom prispevku autora. Takze ja neutocim na jeho prispevok,ale si ho cenim a pokusim sa vlozit sem aj moje videjko.
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod bjukemen » 17 Apr 11, 22:48:09

..ide dobre ta alfa neviem čo sa tu tak rozdrapujete je jasne že da sa porovnať čokolvek to je fuk či benzím či diesel keby tu viacerí maju zmerane aspon orientačne zrychlenie bolo by dobre by sa dalo porovnať,skúsim aj ja zajtra čosik vymyslieť bo mam novu upravu od Bossa :grr :rr

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod 1soda » 17 Apr 11, 23:59:56

Ja som meral 0-100 zo zapnytum ESP/ASR a kedze mi to vyplo pri preklze a to dost silno,tak som nameral az 6.8s ....pri spravnej trakcii na lepsich pneu by bola hodnota lepsia.

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

Poslaťod bjukemen » 18 Apr 11, 0:04:02

..už 6.8s je super čas by som povedal ale sme trocha off topic bolo by vytvoriť nejaku temu zrychlenie a pružnosť

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod miro22 » 18 Apr 11, 3:29:57

zrychlenie z 0-100 zalezi hlavne od pneu, ak motor disponuje vykonom na presmyk. dobre by bolo, ak by ste pisali o rozmneroch pneu a tvrdostou zmesi pneu.

ak sa tomu chcete vyvarovat a debatovat o vykone verzus hmotnost auta, tak merajte napr z 80 na 160km/hod, alebo podobne. nezabudajte na dolezity parametrer a to udajte, hmotnost auta a typ. napr aj 4x4 vie uberat asi 10% (minimalne tolko) z vykonu. fwd s tym istym vykonom neodstartuje tak ostro, ale koncovu rychlost bude mat vyssiu. motor mozete testovat jedine takto a tak merat medzi sebou kto ma vedsieho vtaka. :-)
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod 1soda » 18 Apr 11, 11:41:14

Waw ake novoty sa dozvedame,to je na 'guinesa'.:D

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

Poslaťod bjukemen » 18 Apr 11, 12:58:32

..neviem ale ja som mal zaužívane na svojom aute teda na každom čo som mal merať zrychlenie z 0-160 lebo to sa da dobre porovnať všetky motor. magazíny teda tie zahranične zaraduju aj toto do svojich testov a to je pre mna rozhodujuce

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod bh2 » 18 Apr 11, 13:42:14

tak sem dajte videa z 0-160

bh2 


 
Príspevky: 77
Registrovaný: 23 Júl 10, 15:41:47

Poslaťod dr.risko » 19 Apr 11, 11:02:47

1soda... no obuvat sa do ludi vies pekne. Kazdopadne do mira22 ty vobec nemas dovod drbat pretoze za jedno ty si o nom pocul len od Netopiera a za druhe ako aj zistime v texte dalej rozdiel medzi tebou a nim je co sa tyka aut extremne meratelny. A rozdiel medzi tebou a mnou zistis tak isto staci len pozorne citat.
Samozrejme upozornujem ta ze sam si za toto mozes... Reagujes agresivne na veci ktore su standardne a bezne a tak neostava mi nic ine len ti vysvetlit ako sa veci maju...

tak zacneme...
... odkial mas ze kluka a blok na benzinaku vz. na diesli je rovnaka?

fakty:
1. benzin ma nizsie zdvihy z toho sa da logicky usudit ze kluka bude mat kratsie ramena co sa = menej materialu a to sa = nizsej hmotnosti
2. najvyssi krutiaci moment ktory dosiahne sa nachadza vo vysokych otackach kym diesel naopak podstatne nizsie. No a so zvysujucimi sa otackami klesa hlavne dynamicke namahanie lozisk ulozenia klukoveho hriadela co je podstatna cast celkoveho zatazenia... cize pre benzin to znamena opat mensiu masu kovu na kluke a ulozeni kluky.
To uz mame 2 dovody preco blok nemusi byt taky masivny ako pre diesel...
3. kedze diesel ma vyssie zdvihy a vyssie kompresne pomery a kedze nic nevies o priebehu rychlosti pieta nedzi HU a DU tak preto aj nevies nic o tom ze v istom mometne ma piest 0 zrychlenie a opat v zlomku sekundy zase maximalne. Piesty samozrejme su podstatne tahsie ako ma benzin a teda pretazenie od zotrvacnych sil je daleko vyssie ktore sa extremne prejavuje v nizkych otackach coho vysledkom bolo "stvorenie" tak nenamvideneho 2hmotneho zotrvacnika.
Ked treti bod zhrniem tak hodim ti na pravu nohu zotrvak z 2.0 benzin a na lavu z 2,0diesel. Tu pravu ti snad daju dokopy ale lavu jedine amputuju pretoze ten bude kurva tazky.
4. okrem dalsich faktov je taky okaty uz len fakt o tom ze diesele su bezne papierovo o +75 az 100kg tahsie ako benzinaky o rovnakom objeme a to vie kazdy blbec tak kde to asi tak nabralo tu vahu?

Vidis nic nevies o motoroch a nic nevies ani o mne. A ja o tebe viem viac ako si myslis... Viem odkial si, viem ako sialene a nezrozumitelne rychlo rozpravas a viem aj vela o tvojej ibize aj viem kto ju robil a akym sposobom ju robil lebo ho osobne poznam atd... Ale najdolezitejsie je to ze viem veci zo zakulisia ktorym ty v prvom rade nemas sancu rozumiet lebo v tom "nechodis" a moze ti stacit len to co som ti napisal - moze to chodit lepsie a euro4 s tym spolocne nic nema. Ale viac ti nepoviem vysvetli si to ako chces tu na fore sa tieto veci ohladom tvojej ibizy rozoberat nebudu... Ked si spokojny som rad, Netopier je rad a vsetci sme radi. Nebudeme robit ziadne konflikty tak skludni svoj hormon a poradim ti odpoved nabuduce ked ti niekto da otazku alebo nejaku poznamku k tvojej ibize: Staci ked sa kludne spytas "Preco si to myslis?" a to povedie k dalsej slusnej debate ale ak mas s tym problem tak bohuzial plati len to stare zname: "Komu niet rady, tomu niet pomoci"
Fabia 1,9TDi pd

dr.risko 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 141
Registrovaný: 24 Jún 10, 16:06:01

Poslaťod Breznew18 » 19 Apr 11, 11:09:27

vycerpavajuca odpoved :) ale nieco na tom bude
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod 1soda » 19 Apr 11, 16:49:44

dr.risko píše:1soda... no obuvat sa do ludi vies pekne. Kazdopadne do mira22 ty vobec nemas dovod drbat pretoze za jedno ty si o nom pocul len od Netopiera a za druhe ako aj zistime v texte dalej rozdiel medzi tebou a nim je co sa tyka aut extremne meratelny. A rozdiel medzi tebou a mnou zistis tak isto staci len pozorne citat.
Samozrejme upozornujem ta ze sam si za toto mozes... Reagujes agresivne na veci ktore su standardne a bezne a tak neostava mi nic ine len ti vysvetlit ako sa veci maju...

tak zacneme...
... odkial mas ze kluka a blok na benzinaku vz. na diesli je rovnaka?

fakty:
1. benzin ma nizsie zdvihy z toho sa da logicky usudit ze kluka bude mat kratsie ramena co sa = menej materialu a to sa = nizsej hmotnosti
2. najvyssi krutiaci moment ktory dosiahne sa nachadza vo vysokych otackach kym diesel naopak podstatne nizsie. No a so zvysujucimi sa otackami klesa hlavne dynamicke namahanie lozisk ulozenia klukoveho hriadela co je podstatna cast celkoveho zatazenia... cize pre benzin to znamena opat mensiu masu kovu na kluke a ulozeni kluky.
To uz mame 2 dovody preco blok nemusi byt taky masivny ako pre diesel...
3. kedze diesel ma vyssie zdvihy a vyssie kompresne pomery a kedze nic nevies o priebehu rychlosti pieta nedzi HU a DU tak preto aj nevies nic o tom ze v istom mometne ma piest 0 zrychlenie a opat v zlomku sekundy zase maximalne. Piesty samozrejme su podstatne tahsie ako ma benzin a teda pretazenie od zotrvacnych sil je daleko vyssie ktore sa extremne prejavuje v nizkych otackach coho vysledkom bolo "stvorenie" tak nenamvideneho 2hmotneho zotrvacnika.
Ked treti bod zhrniem tak hodim ti na pravu nohu zotrvak z 2.0 benzin a na lavu z 2,0diesel. Tu pravu ti snad daju dokopy ale lavu jedine amputuju pretoze ten bude kurva tazky.
4. okrem dalsich faktov je taky okaty uz len fakt o tom ze diesele su bezne papierovo o +75 az 100kg tahsie ako benzinaky o rovnakom objeme a to vie kazdy blbec tak kde to asi tak nabralo tu vahu?

Vidis nic nevies o motoroch a nic nevies ani o mne. A ja o tebe viem viac ako si myslis... Viem odkial si, viem ako sialene a nezrozumitelne rychlo rozpravas a viem aj vela o tvojej ibize aj viem kto ju robil a akym sposobom ju robil lebo ho osobne poznam atd... Ale najdolezitejsie je to ze viem veci zo zakulisia ktorym ty v prvom rade nemas sancu rozumiet lebo v tom "nechodis" a moze ti stacit len to co som ti napisal - moze to chodit lepsie a euro4 s tym spolocne nic nema. Ale viac ti nepoviem vysvetli si to ako chces tu na fore sa tieto veci ohladom tvojej ibizy rozoberat nebudu... Ked si spokojny som rad, Netopier je rad a vsetci sme radi. Nebudeme robit ziadne konflikty tak skludni svoj hormon a poradim ti odpoved nabuduce ked ti niekto da otazku alebo nejaku poznamku k tvojej ibize: Staci ked sa kludne spytas "Preco si to myslis?" a to povedie k dalsej slusnej debate ale ak mas s tym problem tak bohuzial plati len to stare zname: "Komu niet rady, tomu niet pomoci"


Mile,si sa musel aj zapotit kym si to napisal ,som rad ze som ti stal za taku esej ;) ...a to vsetko preto,ze som vyzdvihol jtd :) .Vies o mne neslusne napisane ,hovno ,a ides mi tu davat kazania :) ,Chlapce ,mirka22 si kludne aj zaramuj ,aj z jeho reputaciou ktoru mu nikto neberie ,ale mna do ust neber. Poucat mozes svoju sestru o autach,nie mna .O motoroch sa zase nedam poucat,tie nech riesia ti,co im rozumeju.To ze dizel vie po nadopovani chodit porovnatelne ako seriove silny benzin, stym nic nenarobis aj ked mi sem vysypes prirucku mladeho automechanika z roku 74.Vid alfa jtd.Moju ibizu spominat nebudem,kedze o nej vies uz viac,ako ja sam. :) Pekny den ti zelam,len pozor,aby ti ho niekto neskazil.

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy Alfa

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia

cron