Stránka 1 z 1

vstrekovace

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 17:49:37
od autickar21
Zamyslal sa niekto uz o vymene vstrekov z mjtd do jtd??? tlak paliva by problem nemusel byt, vzhladovo vyzeraju rovnako. Aky teoreticky prinos by to malo???

Re: vstrekovace

PoslaťNapísal: 02 Okt 11, 22:25:12
od bjukemen
..asi žiadny, čo som kukal maju iný uhol prašenia paliva...a ešte su nejake rozdiely v napajaní

Re: vstrekovace

PoslaťNapísal: 03 Okt 11, 7:31:36
od Breznew18
moj osobny nazor co sa tyka nasich aut teda alfy by som vtreky neriesil paliva dodat vieme co je treba skor by som sa zaoberal lepsim turbom :)vzduchu je podla mna malo

Re: vstrekovace

PoslaťNapísal: 03 Okt 11, 8:40:17
od Miki2t
Multijety tam nedostanes, pokial mas euro2 tak tam daj vstrekovace z euro3 ( koncovka 068 a 119 miesto povodnych 002 ) a 1800bar cidlo.

Re: vstrekovace

PoslaťNapísal: 03 Okt 11, 16:22:29
od autickar21
V papieroch je euro3, ale cislo maju 02. To by som zacal riesit pri rozvodoch, najskor pretesnit cerpadlo, az potom nieco so vstrekmi a zvysenie tlaku...

Re: vstrekovace

PoslaťNapísal: 05 Okt 11, 10:25:28
od Tomasito156
tiez by som to neriesil,a su aj rozmerovo vacsie tie v M-jet.Inak tie euro3 vstreky z 103,110kw by sa este aj dalo jednoducho,ale skor sa zamerat na vzduch!

Re: vstrekovace

PoslaťNapísal: 12 Okt 11, 20:41:06
od karol
ja som to davnejsie studoval ale nakoniec som dal zrepasovat povodne a uplne to stacilo. bez problemou a relatyvne bez dymu sme to s alpinersom dostali na 190ps a 400Nm pri seriovom tlaku turba. neviem do akeho vykonu by si chcel ist ale ak nie do extremu tak ti serie uplne stacia.