Re: Aky filter?
Napísal: 01 Apr 11, 14:57:44
No s palivakama ted chci delat test,protoze sem zacal jezdit na olej a borc co na to najel nekolik destiek tisic mi rekl,ze po 2 tis km zacne byt zasrany palivak a snizi to vykon coz by odpovidalo me.
Takze chci menit palivak po 5 tis km,ale najit variantu co nejlevnejsi a to do 150 kc za kus. Mel by pasovat filtr cos epouzival uz 20 let na vsech italskych dieselech,protoze zavit je porad stejny prumer tesnicich krouzku taky a co je jine jsou akorat vysky cily jiny objem filtru a tu dava stejne kazda firma jako nahrada za original jinou.Ted mam filtr vysoky 180 mm nejmensi co sem na fiaty nasel je 120 mm. Ja mysli,ze to nicmeu nevadi kdyz podavaci cerpadlo bude ten filtr plnit o nejakou desetinu sekundy min.Akorat kdyz to nahodou nebude pasovat nebo ceho se spis bojim tesnit tak ho zahodim i s tema 150 kc. zajima ve je ze treba filtron ma v tabulce jen motory 1,9 JTD a 2,4 JTD do roku 2000 PP954 ten ted mam a treba nahrada od FRAM je pouzitelna na 50 ruznych motoru. Z toho uszuju,ze je jedno jaky filtr zvolim kdyz bude mit stejny parametry jako on.Taky sme se s klukama hadali:D 2 lidi mi tvrdili,ze se da vymenit za 2 min.pry 2 sroubky:D:D Ja rikam ze mi to menil tehda mechanik co to delal 15 min a to nekecam.Kluci to tiz menili filtr na 1,9 D A TD a tam je daleko vic mista jak u moje JTD kde nestrcim ani ruku a nez povolim vsechny srouby tak je 5 min pryc.ono jich totiz neni 2,ale 6 nebo 7.
K tomu vzduchacu. ja bych rad cely to nasavani predelal,protoze nasavec mam polamany a AIR box ma vse taky donicene (srouby nejdou dotahnout ty pozdra jsou strzene)
Taky sem zacal nepotrebne veci z auta vyzahozovat:D stal se ze me fanatik. Kazda krytka ci neco co si myslim,ze je nepotrebne leti do popelnice.Nejednodussi by bylo to stahnout k tomu podbehu,ale myslite,ze to tam nasaje nejaky vzduch?
Takze chci menit palivak po 5 tis km,ale najit variantu co nejlevnejsi a to do 150 kc za kus. Mel by pasovat filtr cos epouzival uz 20 let na vsech italskych dieselech,protoze zavit je porad stejny prumer tesnicich krouzku taky a co je jine jsou akorat vysky cily jiny objem filtru a tu dava stejne kazda firma jako nahrada za original jinou.Ted mam filtr vysoky 180 mm nejmensi co sem na fiaty nasel je 120 mm. Ja mysli,ze to nicmeu nevadi kdyz podavaci cerpadlo bude ten filtr plnit o nejakou desetinu sekundy min.Akorat kdyz to nahodou nebude pasovat nebo ceho se spis bojim tesnit tak ho zahodim i s tema 150 kc. zajima ve je ze treba filtron ma v tabulce jen motory 1,9 JTD a 2,4 JTD do roku 2000 PP954 ten ted mam a treba nahrada od FRAM je pouzitelna na 50 ruznych motoru. Z toho uszuju,ze je jedno jaky filtr zvolim kdyz bude mit stejny parametry jako on.Taky sme se s klukama hadali:D 2 lidi mi tvrdili,ze se da vymenit za 2 min.pry 2 sroubky:D:D Ja rikam ze mi to menil tehda mechanik co to delal 15 min a to nekecam.Kluci to tiz menili filtr na 1,9 D A TD a tam je daleko vic mista jak u moje JTD kde nestrcim ani ruku a nez povolim vsechny srouby tak je 5 min pryc.ono jich totiz neni 2,ale 6 nebo 7.
K tomu vzduchacu. ja bych rad cely to nasavani predelal,protoze nasavec mam polamany a AIR box ma vse taky donicene (srouby nejdou dotahnout ty pozdra jsou strzene)
Taky sem zacal nepotrebne veci z auta vyzahozovat:D stal se ze me fanatik. Kazda krytka ci neco co si myslim,ze je nepotrebne leti do popelnice.Nejednodussi by bylo to stahnout k tomu podbehu,ale myslite,ze to tam nasaje nejaky vzduch?