GT 2556V na 2.4 jtd

Poslaťod autickar21 » 20 Feb 12, 21:42:12

Ako je v popise, viete niekto + a -???

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 21 Feb 12, 21:45:49

na 1,9 to robilo pekný bordel :grr
na 2,4 už nemôže frčať na extra vysoký tlak, možno tak 1,5bar aby aj vydržalo.
lepšie ti bude gt2260
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 21 Feb 12, 22:34:38

To ja len tak, ci by to nebolo extra vyhodne. Seriove mam dobre, ale toto je za extra dobru cenu po nedavnom repase... A spekulovat sa mi vzdy chce :-L . S tou 2260 by bol problem, to je nedostatkovy tovar, na TDI to beru vo velkom, tym padom su aj drahsie, ale dalo sa za 13tis. czk nove...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 27 Feb 12, 11:05:15

tak treba skúsiť a uvidíš, na 2,4 som také nedával :grr
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod sikin1987 » 09 Apr 12, 21:41:14

narazil jsme nahodou na tenhle web,kde jsou upravy primo pro JTD motory,takze by sjte nekdo neoc mohli pouzit,ale upozornuju,ze to je pekelne drahe. za spojku s pevnym setrvakem na GRANDE PUNTO JTD pres 30 tis je opravdu silenost

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod chiptuning » 09 Apr 12, 23:02:40

sikin1987 píše:narazil jsme nahodou na tenhle web,kde jsou upravy primo pro JTD motory,takze by sjte nekdo neoc mohli pouzit,ale upozornuju,ze to je pekelne drahe. za spojku s pevnym setrvakem na GRANDE PUNTO JTD pres 30 tis je opravdu silenost

dobry , ale zapomel jsi sem dat link :roll:
Obrázok ..... www.dragpower.cz

chiptuning 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 231
Registrovaný: 06 Okt 10, 19:49:34
Bydlisko: Plzen

Poslaťod sikin1987 » 10 Apr 12, 21:17:34

chiptuning píše:
sikin1987 píše:narazil jsme nahodou na tenhle web,kde jsou upravy primo pro JTD motory,takze by sjte nekdo neoc mohli pouzit,ale upozornuju,ze to je pekelne drahe. za spojku s pevnym setrvakem na GRANDE PUNTO JTD pres 30 tis je opravdu silenost

dobry , ale zapomel jsi sem dat link :roll:

http://www.protoxide.eu/en/engine-tunin ... p-jtd.html

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Torgan » 12 Apr 12, 20:23:41

Skoda ze si to nenasiel skor
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,4 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, zatial este nedoladeny soft. Stary soft BH motor

Torgan 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 132
Registrovaný: 27 Nov 10, 15:41:35
Bydlisko: Senica


Späť na Zvyšovanie výkonu Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron